joi, iulie 19

Cel mai frumos concurs al verii anului 2012


Intrucat in urmatoarele zile preconizez o vizita la Fashion House Outlet Centre(de pe 16 iulie au inceput acolo marile reduceri), trebuie degraba sa semnalez si aici, pe blog, un motiv extrem de important pentru care va invit si pe voi sa treceti aceasta locatie in agenda:) Prima mea oprire va fi la Stefanel din Fashion House Outlet Centre, va garantez ca acolo va fi.
Sincer, daca ar trebui sa dau un premiu (clar, cu coronita!) pentru cel mai frumos concurs al verii, Clearance Hunt ar fi castigatorul. Este interactiv, amuzant, bine targetat,  iar premiile sunt extrem de generoase:
Locul I-300 euro
Locul II-200 euro
Locul III-100 euro,
bani cu care poti cumpara absolut tot ce-ti place/doresti/jinduiesti din Fashion House Outlet Centre, sau poti opta sa folosesti intreaga suma castigata pentru a pleca intr-o vacanta scurta.
Asadar, incepand chiar de astazi, va puteti inscrie la cel mai frumos concurs al verii anului 2012. Se deruleaza pe Blogul agentiei STANDOUT-click AICI pentru a cunoaste toate detaliile participarii si pentru inscrieri.
Concursul dureaza pana pe 9 august. Participantele trebuie sa lase link-ul articolului cu care participa la concurs intr-un comentariu la post-ul de pe Blogul Agentiei Standout.
Eu voi face parte din juriu:)

4 comentarii:

Mihaela spunea...

Am fost si eu in weekend la Fashion House Outlet pentru prima data. Cel mai mult mi-a placut la Mango, aveau multe articole pe gustul meu si reduceri foarte mari. Mi-am luat o bluza alba si una minty murdar, ambele cu maneci 3/4, cred ca am o obsesie pentru ele. :P

adela sirghie spunea...

Da, si eu tôt in week-end am fost, la Mango si BSB am vazut cateva lucruri, le-am facut si poze, in curand voi posta articolul cu ce mi-a atras atentia:)
Nu participi la concurs?

Mihaela spunea...

Nu, eu nu am blog. Dar pentru fetele care au tot amanat momentul si isi doresc sa scrie, cred ca acest concurs e un imbold binevenit. Dupa ce am citit articolul tau, cred ca o sa mai fac o vizita la Fashion House Outlet. Au fost magazine (BSB, Jolidon) in care nu am mai avut timp sa intru, se inchidea complexul.

adela sirghie spunea...

Da, BSB merita vizitat. Imi pare tare rau ca nu ai blog. Concursul e frumos, iar banii ii poti folosi cum vrei tu, nu ai nicio obligatie sa faci cumparaturi in Fashion House Outlet Centre.