joi, ianuarie 24

Reduceri de 70% pe Victoria Online

Nu sunt preturi mici, de fapt pe Victoria Online nu au fost niciodata, dar reducerile de 70% sunt reale si finale. Nu stiu daca vor fi si de 80%, nu imi aduc aminte cum au procedat anul trecut. Eu inca ma gandesc la ACEST inel minunat, cu piatra verde, de la Lanvin, de care m-am indragostit la inceputul iernii. Am ezitat cand au avut reduceri de 30%, apoi cand au avut 50% (primeam notificari, deci nu aveam cum sa uit de el). Acum e redus cu 70%... e clar ca daca nu il iau acum, il pierd. Am vazut ca aveau unul cu piatra mov, dar cum mie verdele smarald mi-a luat mintile de ceva vreme...

VictoriaOnline.ro

14 comentarii:

Unknown spunea...

Mi se pare prea mult 470 lei un inel care nici macar de argint nu e. Imi cer scuze insa asta e parerea mea.

adela sirghie spunea...

E un inel de designer, reduceri mai mari de 70% nu cred ca vor avea. Le-au spus reduceri finale.
Eu m-am tot uitat pe site, ma obisnuisem cu el acolo, acum daca o sa dispara cred ca o sa am impresia ca mi l-a furat cineva:)

Hanna spunea...

Redus sau nu, nici eu nu as plati atat pentru un inel care nu-i facut din argint. Cred că trebuie sa trecem peste eticheta si sa investim in lucruri frumoase si durabile. Dar daca acest inel iti provoaca insomnii.. ia-l :)

adela sirghie spunea...

Da, e un obiect al dorintei. Presupun ca il voi purta foarte mult, deci pretul se amortizeaza. Conteaza mult si ceea ce am expicat mai demult, pe blog: CPW(cost per wear).
Cu cat il porti mai mult, cu atat e mai ieftin.
Isi mai aduce aminte cineva de postarea aceasta?

Coconut spunea...

Daca ti-l doresti mult, daca trezeste in tine emotii si iti imaginezi deja tinute la care l-ai asorta, ia-l fara sa stai pe ganduri, daca nu acum, cand iti pune in valoare frumusetea, atunci cand, la 70 de ani?
De fiecare data cand imi cumpar ceva ma gandesc la tine si la CPW :), iar rezultatul a fost ca mi-am cumparat mai putine lucruri, insa toate speciale, si am facut si economii. Zilele trecute am atins fundul unui blush pe care l-am purtat tot anul trecut si m-am gandit la tine cu Coralista :).

Camelia Andrasescu spunea...

Da, eu imi aduc aminte de acea postare si sunt de acord cu tine sa-l iei. Si mie imi place foarte tare si daca nu as fi tot cumparat zilnic cate ceva in ultima perioada mai ca m-as fi aventurat si eu sa-l cumpar! E visul tau si nu cred ca are mare importanta parerea celorlalti, in fond sunt banii tai si placerile tale.E clar ca trebuie sa-l iei daca de atat de mult timp il tot vanezi.

adela sirghie spunea...

Pretul inelului este 440 lei.

Hanna spunea...

of course ca mereu am in vedere costul per purtare :) la mine CPW s-a instalat din momentul in care aveam prea putini bani sa iau orice prostie :)) .. anyway, eu probabil as purta de 2 ori inelul in cauza, si in mod cert nu ar justifica achizitia. dar sa stii ca, undeva in Romana, in spate la BT cafe(daca mai exista) e un mic magazin cu bijuterii avand modele deosebite din metale pretioase. eu tin la bijuteriile mele si experienta m-a invatat sa aleg metalele pretioase :) sper ca nu a fost cu suparare opinia mea.

adela sirghie spunea...

Nu, cum sa ne suparam? Schimbam opinii, atata tot.

Felicia spunea...

numai este!SPER ca tu l-ai luat pe ultimul!

Mihaela spunea...

Adela, s-a dat inelul. Ti l-au furat sau e al tau ? :)

adela sirghie spunea...

Eu l-am comandat. Insa dupa o jumatate de ora a fenit o notificare de la Victoria Online ca s-a dat cu putin inainte ca eu sa trimit comanda. S-a dat din magazin, caci ei au stoc comun cu Victoria46.
Mi l-au propus pe cel mov, dar eu pe cel verde mi l-as fi dorit.
Desi mi-am dorit inelul, nu mi-a parut rau. Era marimea 53 si ar f trebuit modificat, lucru care nu mi-a convenit de la bun inceput.

Lili spunea...

Aseara am citit pe facebook un post in care cineva se plangea ca o prietena a comandat o geanta sau o pereche de pantofi si ca dupa o perioada a primit e-mail ca produsul nu mai este disponibil, asta dupa ce pe site aparea ca fiind disponibil. Multe persoane au comentat si spuneau ca au trecut prin situatii asemanatoare, primeau mail de confirmare , iar apoi un alt e-mail prin care erau instiintati ca produsul nu mai este disponibil. Persoana care a postat spunea ca a fost in magazin, a rezervat un produs si a plecat spre casa sa ia bani , iar pe drum a fost sunata ca produsul este dat.Sper ca am fost coerenta, scriu de pe telefon.

adela sirghie spunea...

@Lili: hmm...urat din partea lor atunci. Victoria Online are stoc comun cu Victoria 46 si astfel e greu de contabilizat cine a fost prima. Ar trebui sa fie doua gestiuni separate, altfel nu vor reusi decat sa ne irite cu proceduri din care nu mai intelegi nimic.