miercuri, august 13

CHANEL PERFECTION LUMIERE VELVET


Special creat pentru tenul mixt/gras, Perfection Lumiere Velvet e genul de produs ce se dovedeste a fi demn de numele pe care il poarta: Chanel. Lansat in aprilie 2014, a fost testat pe indelete atat de mine cat si de cateva prietene care l-au cumparat la sfatul meu. Desigur, toate cu tenul mixt/gras. Nuanta B20 este cea mai solicitata, insa eu am ales B30, ambele sunt bej cu subton galben, una mai deschisa, alta mai inchisa, caci vara aceasta, in urma unor bai de soare (nimic excesiv, poate jumatate de ora pe zi), chiar si tenul meu alb a devenit putintel auriu.

Iata avantajele: matifiaza, este rezistent la umezeala, temperaturi mari si transpiratie, capitole pe care le onoreaza decent spre bine, este usor de aplicat (cu mana), ofera acoperire medie si un efect final natural spre invizibil , tip "a doua piele" Acopera porii si mici imperfectiuni, partial pistruii.
Matifiaza instantaneu si nu mai e nevoie de pudra (cum se intampla la Vitalumiere Aqua, o alta minunatie, despre care am mai scris pe blog), iar efectul este unul surprinzator, caci nu accentueaza ridurile si liniile de expresie asa cum fac alte fdt matifiante tot de familie nobila. Acest lucru il face dezirabil si pentru tenul matur.

Da, pot spune ca rezista de dimineata pana seara, fara sa oxideze. Daca ai tenul foarte gras, este posibil ca zona T sa straluceasca peste cateva ore, dar sa nu uitam ca suntem in luna august.
Parfum fin, floral. Mie imi place acest aspect, deci il trec la avantaje. Stiu ca sunt fete care cauta produse fara miros, insa nu fac parte din aceasta grupa. Mi-ar fi placut sa fie vorba de un parfum, pudrat, de violete, dar ar fi insemnat ca Chanel copiaza Guerlain.
Si inca un aspect pozitiv: daca Vitalumiere Aqua are un ambalaj ce pare ieftin, cu ambalajul Perfection Lumiere Velvet intram din nou in sfera elegantei. Poate nu este un aspect ce intereseaza multa lume, continutul este cel care conteaza si asa este, insa nu trebuie uitat ca vorbim de produse de lux.

Dezavantaje: ei bine, eu i-am gasit… nu mi se pare a fi deloc hidratant, ceea ce inseamna ca tenul tau trebuie ingrijit si pregatit foarte bine inainte de a aplica acest fon de ten. Usurinta cu care il aplici si calitatile indubitabile-matifiere, naturalete si luminozitate, vin la pachet cu o pregatire minutioasa a tenului. Ca sa vina perfect, trebuie sa ai tenul bine hidratat. Peeling/scrub+masti hidratante+ crema hidratanta oil free. Altfel, orice zona uscata, orice cojita vor fi scoase in evidenta.
Trebuie agitat bine inainte de a-l folosi. Textura e lichida, curge/stropeste daca nu esti atenta.

As prefera un SPF 30 in loc de 15…

Si as prefera ca fdt matifiante sa nu piarda masiv la capitolul luminozitate. Comparat cu Chanel Vitalumiere Aqua care face un ten diafan si foarte luminos, Perfection Lumiere Velvet schioapata putin aici. Nu spun ca nu transfera luminozitatea promisa (si implicit prospetimea) tenului, insa dupa ce ai incercat Vitalumiere Aqua te astepti ca urmatorul fdt Chanel sa imbunatateasca, nu sa piarda din atributele castigate in timp.
Insa trebuie tinut cont ca daca nu compari Lumiere Velvet cu Vitalumiere Aqua, aceasta problema pur si simplu nu exista.
37 eur in duty free.

10 comentarii:

marie spunea...

Imi place cum suna, ma tenteaza si pretul, e drept de duty free, il face si mai dorit. Eu avand un ten mixt spre gras, vara, asta e ceea ce mi-ar trebui. O sa merg sa vad in magazin dca gasesc, ce gasesc si eventual sa ma pregatesc pentru pretul de la noi.

adela sirghie spunea...

Sigur, ia-ti timp si incearca toate nauntele. Au si cu subton roz, dar mie nu mi se potrivesc decat cele cu subton galben. Poti cere vanzatoarelor sa iti dea o cutiuta mica, sa incerci acasa.

fashion doctor spunea...

si eu am nuanta 30,e un beige natural. sa stii ca imi place efectul la inceput , arata superb pe ten, dar nu tine mult. incepe sa dispara dupa cateva ore de pe fata. dar cred ca niciodata nu va exista perfectiunea, de aceia mereu vom cauta si vom testa inca un fond de ten ce promite minunea.puppp

Flori spunea...

Pe unde se gasesc sample-uri? Eu am u guerlain acum, vara oricum prefer sa nu folosesc fdt sau creme, dar mi-ar prinde bine o alternativa de toamna-iarna

adela sirghie spunea...

@fashion doctor: aham…deci care este urmatorul pe lista ta?

adela sirghie spunea...

@Flori: nu au mostre, doar ceri sa iti dea intr-o cutiuta, oriunde gasesti un tester care sa iti inspire incredere.

Annie spunea...

Bine te-am găsit!
Îmi place blogul tău, motiv pentru care m-am abonat şi eu la el.
Te pup :*

Anonim spunea...

buna Adela, te deranjez cu o intrebare, nu i am gasit raspuns pe web... mi am indreptat parul de vreo 2 ori in viata si cel mai bine afost la un salon de pe dorobanti. acolo baiatul mi a dat pe varfuri cu ceva care a facut parul sa arate extraordinar, varfurile definite si drepte, nu "bumbacoase" cum arata de obicei. ai idee ce fel de produs poate sa fie respectiva chestie? parul mi s a lungit si indreptat cam de la sine si imi doresc ff mult "tratamentul" ala pentru varfuri. merci te pup numai bine! si salutari calduroase de la pisici: )! Larisa

adela sirghie spunea...

@Flori: ai Tenue de Perfection de la Guerlain?

adela sirghie spunea...

@Larisa: sunt multe produse de acest gen care sunt ok, ca sa il gasim pe cel care ti s-a potrivit tie 100% trebuie sa mergem din aproape in aproape. Poti suna la salon si le poti spune povestea, cu mentiunea ca vrei sa cumperi produsul respectv (il poti intreba chiar pe cel care te-a coafat daca tii minte cum il cheama) sau poti afla ce gama de styling foloseste acel salon ca sa cautam pe net detaliile. Daca foloseste de exemplu Wella, ne uitam pe site Wella sa gasim exact produsul despre care mi-ai spus. Astept noi detalii:)