duminică, noiembrie 15

Azi imi place: UGG CLASIC ULTRA MINI

Nu am crezut vreodata ca voi ajunge sa cumpar si sa doresc UGG-uri. La inceput, desi toata lumea era inebunita dupa ele, eu le-am considerat -si clasat, desigur, drept oribile. Dar trebuie sa imi iau cuvantul inapoi si sa recunosc ca m-am inselat. Sunt comode, pufoase si au inceput sa mi se para chiar dragalase. Daca ati aviut aceleasi sentimente ca mine, sa stiti ca si Coco Chanel cea mare si tare a spus, cand a vazut prima pereche de jeans, ca asa ceva nu va fi niciodata la moda, ca femeile vor refuza sa se imbrace in asa ceva. Si Gabrielle era o femeie care era cunoscuta in lumea intreaga pentru viziunea ei in materie de fashion. Ei bine, daca ar fi sa aleg un singur model pentru iarna, acesta ar fi, UGG Clasic Ultra Mini -model 2020, de AICI, de pe Fashion Days. Impermeabile, imblanite, scurte, usoare, slip on si fantastic de comode.
 
Combinate, bien sur, cu un superb Teddy Bear Coat despre care am scris AICI

La calm, si fara sa fiu influentata de reducerile consistente de Black Friday, acestea ar fi alegerile mele vestimentare pentru iarna acestui an teribil.



 

4 comentarii:

Lavinia Suta spunea...

Imi imaginez deja o tinuta calduroasa si super confortabila, in acesti UGG si haina Teddy! <3

adela sirghie spunea...

Un psiholog ar spune ca simt nevoia de protectie sporita, de garantie ca totul va fi bine, de siguranta:)

Carmen Elena spunea...

Daaa, asa scurte sunt chiar simpatice, le inteleg/accept si pe celelalte, eu nu mi-as lua, pe considerente ca alunecaaaaaaa, sau cel putin cele pe care le-am testat au alunecat si as prefera ceva mai stabil in picioarele mele.
Sa le porti cu bucurie !

adela sirghie spunea...

Sunt cele mai scurte si cel mai usor de incaltat cand te grabesti.