duminică, mai 30

YVES ROCHER PURE MENTHE pentru tenul gras


Nici doua minute nu au trecut de cand au ajuns la maine noile produse din gama PURE MENTHE de la Yves Rocher, ca eu deja si le testam cu mare incantare pe pielea mea. Potriveala a fost 100%, asa ca ma grabesc sa le recomand si sa le dezvalui aici calitatile mentolate. 

Pur si simplu ramasesem in ziua aceea fara nici o crema/lotiune pentru ten gras cu imperfectiuni si chiar ma intrebam ce sa caut sa cumpar: ceva ce mai incercasem si stiam ca functioneaza, sau ceva nou nout, ca sa am si subiect de review pe blogul meu. Cand ai tenul gras cu tendinta acneica, nu e deloc, dar d e l o c  indicat sa ramai fara o minima protectie, pentru ca nu stii niciodata ziua sau ora in care problematica zona T, aceasta Fasia Gaza a fetelor cu acest tip de ten, incepe sa erupa. In ziua respectiva, la mine barbia incepea sa dea niste semnale pe care le stiu de multa vreme si incerc sa vin in intampinarea lor: niste pustule incepeau sa isi faca aparitia: se umflase pielea si se inrosise, zona se simtea dureros la pipait, cred ca erau pe inaintare si incercau sa cucereasca si niste parti din mandibula. Si pe partea stanga a nasului era ceva suspect, dar inca nu avusese tupeul sa iasa din rezervatia aceea pe care sunt convinsa ca o am sub piele dintotdeauna. Deci nu erau vesti bune pentru pielea mea fina si alba, zona T incepea sa imi creeze probleme, iar eu nu aveam nici macar o masca sau un gel sa aplic sa mai calmez situatiunea. Asa ca atunci cand am vazut doua produse de la Pure Menthe, chiar ca imi venea sa sar in sus de bucurie. Noua gama e mult mai larga, dar eu o sa incep cu ce am folosit eu si mi-a fost de mare ajutor, mentionand, desigur si faptul ca raportul pret-calitate este excelent, iar produsele pot fi gasite AICI

M-am demachiat intai cu acest gel pentru curatarea tenui 3 in 1, ce are si rol de exfoliere fina si delicata. L-am aplicat, cu un masaj foarte lejer, pe intreaga fata, dar si pe gat si decolteu, pentru ca granulele de exfoliere erau mici si fine si am vrut sa securizez intreaga zona. Uneori, foarte rar, imi mai apar cosuri si sub barbie sau pe gat, asa ca nu ezit sa ma ocup si sa purific toate zonele care ar putea fi afectate. Proprietatile racoritoare exceptionale ale mentei piparate cultivate in Bretania, la Gacilly, au adus o mare bucurie si relaxare tenului meu gras, lucru pe care deja il stiam. In fiecarea an, vara, menta piperata e recoltata si frunzele si tulpinile sunt uscate. Apoi, printr-o tehnica de distilare cu abur 100% naturala, este creat extractul integrat din gama Pure Menthe.

Lavanda, rozmarinul. menta, musetelul - sunt bucurii olfactive de care eu nu ma feresc. Si tenul meu le iubeste si raspunde pozitiv la astfel de parfumuri de plante naturale de leac, culese cu grija, din natura. Intr-o vreme foloseam si infuzii din aceste plante, cu care imi spalam fata. 

Formula blanda, matasoasa a gelului 3 in 1, nu mi-a iritat fata, doar efectul senzational de purificare a ramas dupa ce am indepartat produsul de pe tenul curtat si a pregatit terenul pentru cel de-al doilea produs, o revelatie care se numeste Lotiune matifianta cu menta piperata bio:

Lotiunea matifianta bifazica tonic+pudra, ce contine si alcool, a avut un succes pe care nu l-am banuit de la inceput, a fost o imensa surpriza, pentru ca a calmat instantaneu zonele mele problematice care incepusera sa se intinda si a controlat luciul tenului, absorbind excesul de sebum. Dupa nici doua ore de la aplicarea celor doua produse, vedeam cum comedoanele se micsorau si zona rosie si dureroasa dadea inapoi. Am repetat operatiunea si seara, apoi a doua zi si a treia, pentru siguranta. Am aplicat apoi o crema normala, hidratanta, iar pielea a ramas curata si fina, nu a fost agresata si nici nu s-a exfoliat in straturi inestetice, cum se mai intampla cand aplici cu supra-masura produse pentru ten gras cu imperfectiuni.

Si celelalte produse ale gamei Pure Menthe se inscriu in acelasi registru: o apa florala de menta, pentru luminozitate, o apa micelara, gelul clasic de curatare, exfoliantul, masca purificatoare cu argila (urmatoare pe lista mea!) si masca pentru curatarea porilor cu menta si carbune vegetal, le gasiti pe toate AICI, sunt sigura ca orice combinatie  veti alege si carevi se pare mai apropiata de rutina voastra de ingrijire, va fi la fel de benefica precum a fost in cazul meu. Mereu cand am scris de produsele pentru tenul gras cu imperfectiuni, am uitat sa mentionez si un mic amannut, deci consemnez, pentru toate mamele de baieti care imi citesc blogul, ca aceste produse li se adreseaza si lor, nu doar fetelor care au probleme cu tenul fie la pubertate, fe in floarea varstei, fie la maturitate. Ca de n-ar fi nu s-ar povesti...

SWEET REMINDER

Nu uitati, pana pe 1 iunie 2021 (inclusiv) va puteti inscrie la giveaway-ul Yves Rocher de pe blog, il gasiti chiar in postarea de mai jos, iar premiul este format din trei produse m i n u n a t e pe care le indragesc si folosesc,  din gama Lifting Vegetal: o crema de ochi, o crema de zi si un ser concentat, toate de paza de colagen botanic.

2 comentarii:

Petruta Daniela spunea...

Nu am incercat noile produse, dar tot ce am folosit de la ei îmi place ! Iubesc produsele Yves Rocher !♥️♥️♥️

Lavinia Suta spunea...

Din noua gama vreau sa încerc apa micelara, gelul pentru curățarea tenului 3 in 1 si gelul purificator. Poate si exfoliantul purificator, eu având tenul mixt cred ca m-ar ajuta pe porțiunile cu sebum si pori încărcați. Sa știi ca mă bucur sa aud ca ti-au priit produsele!