miercuri, mai 6

3000 ron pentru La Prairie Cellular Cream Platinum Rare


La Prairie Cellular Cream Platinum Rare este ultima lansare a brandului elevetian de lux.Incepand de astazi puteti gasi asadar un elixir glamour, ce are in compozitie particule de platina, menite sa intinereasca miraculos pielea. Recunosc faptul ca pana acum nu am incercat niciuna dintre cremele La Prairie, nici cea cu caviar, nici cea cu aur sau cu diamante, dar am considerat ca merita semnalat la beauty news. Costa 3000 ron.

9 comentarii:

Antonia spunea...

Asta chiar ca depaseste orice gaselnita in domeniu! Are un pret astronomic. Ma intreb oare daca, pe langa crema, iti ofera si un inel de platina. :)

adela sirghie spunea...

Da, suma este mare. Prohibitiva chiar. Insa este un produs de lux si trebuie tratat ca atare. Clintii pretentiosi, cu foarte multi bani, cauta produse high end si sunt dispusi sa plateasca sume imense pentru exclusivitati de acest gen

Anonim spunea...

apropo de La prairie...pana acum cativa ani, ma uitam la standul lor din beauty shop mai ceva ca la muzeu..cremele mi se pareau extrem de pretioase si interzise mie care foloseam nivea si elmiplant..abia daca indrazneam sa incerc o picatura din tester, mai ales ca intotdeauna venea o tipa din magazin care ma intreba ironic.."pot sa va ajut EU?" in fine..visul meu era sa am cremele astea si mai ales fondul de ten despre care citisem muuuult. de atunci a trecut vremea si m-am facut ziarista de monden :) care are privilegiul sa primeasca anumite cosmetice gratis..si am primit si eu un demachiant, crema si fond de ten LA PRAIRIE...nu pot sa-ti spun cum m-am simtit!!!! ma crezi ca imi venea sa plang de fericire? consideram ca mi-am indeplinit un scop in viata:) ei bine, le foloseam putin cate putin...pentru ca ma gandeam ca n-o sa-mi cumpar eu vreoadata asa ceva..dar am fost foarte dezamagita :( sau, poate nu au fost potrivite tenului meu..cert este ca..in scurt timp tenul mi s-a ingrasat ff tare si mi-au aparut bubite.. asa s-a spulberat mitul la prairie in ochii mei..produse foarte scumpe care nu ma dau, pe mine cel putin, pe spate..eu sunt foarte multumita de galenic si fd de ten clinique si am mai incercat si produse SABON care imi plac mult..cel putin zaharul de corp (scrub) TI-l RECOMAND ! miroase divin si iti lasa pielea matase :) pupici, zuza G

adela sirghie spunea...

oricat de scumpa ar fi o crema, daca nu este potrivita tipului tau de ten, nu va avea efectele dorite. Sigur ca este bine ca ai folosit acele produse La Prairie, insa ele au rezolvat mai degraba o dorinta a sufletului decat o problema a tenului. Uneori poti folosi o crema ani de zile, dupa care brusc, tenul tau nu mai vrea sa o accepte, apar iritatii, inroseli. Desi medicina a avansat foarte mult in ultimii ani, dermatologia inca are muuulte proble nerezolvate. Am folosit si eu Galenic si Clinique, dar cu ceva timp in urma, mi-au placut mult ambele. De la Sabon am folosit un sapun si un ulei de corp cu miros de vanilie si patchouli.

roxy spunea...

ok

marina spunea...

Este foarte cunoscuta o poveste despre La prairie - Skin caviar. O doamna, a cumparat o, revine nemultumita dupa o vreme, deoarece nu da rezultatele asteptate. Intrebata fiind daca a folosit o cate o lingurita de produs seara a raspuns ca da, desi nu e buna la gust :))

adela sirghie spunea...

savuroasa poveste, Marina

o-felie-de-liliac spunea...

:))

nu stiam ca exista bancuri despre cosmetice :))

adela sirghie spunea...

Povestiri adevarate!