miercuri, mai 27

clarins demaquillant express pour les yeux


Folosesc demachiant de ochi in cantitati industriale. E produsul care se termina cel mai repede, de obicei cumpar cate 2, ca sa nu raman fara, cand imi e lumea mai draga. Acum folosesc Clarins, pentru machiaj intens si ochi sensibil. E bifazic si trebuie agitat inainte de a-l folosi. L-am cumparat pentru ca scria pe el non oily. Eu folosesc mascara in strat dublu, o umbra de fard si un iluminator pentru pleoapa superioara, deci nimic foarte sofisticat. Folosesc demachiantul de ochi corect, nu ma zgarcesc la cantitate, cunosc regulile. Dar dupa demachiere, am impresia ca ochii mei inoata in grasime, ceea ce nu e o senzatie placuta pentru mine, eu avand tenul gras. Nu curata tocmai din prima, trebuie sa insisti putin, ceea ce iarasi nu imi place foarte tare, pentru ca asa se fac si se cimenteaza ridurile.

Niciun comentariu: