vineri, mai 15

Academie Gomme Expres


Folosesc exfoliantul de 2 sau 3 ori pe saptamana. Dupa aceasta procedura, imi simt tenul curat si il vad in oglinda mult mai luminos decat de obicei. De multe ori granulele sau chimicalele din peeling-ul clasic mi-au inrosit si iritat temporar fata, prin urmare, am cautat si am si gasit, evident, un produs soft, cu textura fina, care sa fie agreat cat mai bine de tenul meu. Acad'aromes are Gomme Express, o asociere de extracte de plante si uleiuri esentiale e 100%natural si mi se potriveste cel mai bine.Este o pasta fina, de culoare alb-gri care se pune pe fata gat si buze. Miroase a lavanda si rozmarin. Se lasa aproximativ 2 minute , se maseaza cu miscari circulare cu buricele degetelor si se clateste cu apa. Daca am cosuri, nu mi le irita deloc, daca am tenul stresat, nu il inroseste si nici nu il descuameaza. Inlatura celulele moarte fara a-mi crea niciun alt pocinog in schimb. Este creat de Academie si vine in completarea unui alt produs pe care il folosesc si pe care l-am descris acum cateva zile, uleiul purifiant. Dupa acest peeling, poti aplica o masca, dar eu folosesc doar acest ulei, 2 picaturi, pentru ca vreau ca fata mea sa fie fresh cat mai mult timp.

Niciun comentariu: