luni, mai 11

uleiul ideal pentru tenul gras


Acad'aromes purification majeure visage, de la Academie este un ulei esential, 100% natural, antibacterial, antiseptic si astringent. Am ezitat aproape doua asaptamani inainte sa postez despre el, pentru ca inainte de a-l incerca, am avut prejudecata conform careia, ulei pe tenul gras este o ecuatie gresita din capul locului. Nu am crezut cand am citit pe eticheta ca normalizeaza pielea grasa si ca da tenului luminozitate fara a-l incarca. Tocmai de aceea, surpriza a fost foarte mare. Acum declar cu mana pe inima ca uleiul esential de la Academie este cel mai bun remediu impotriva tenului gras. Cel mai bun pe care l-am incercat pana acum. Dupa demachiere si tonifiere, pun 2/3 picaturi, cu zgarcenie, si masez usor. Intra foarte repede in piele si nu lasa niciun film gras pe epiderma. Are si un miros relaxant, de rozmarin. Nu este un produs agresiv, prin urmare nu vindeca foarte repede cosurile. Avantajul este insa ca tenul nu sufera de acele descuamari inestetice ca si cum ti-ai fi scrijelit fata, cum apar la produsele care promit rapid vindecari. Este un ulei care rezolva pas cu pas problemele. Secretia de sebum insa este ameliorata chiar de la prima aplicare. La mine aceste efect tine toata ziua. Nu o inlatura definitiv, dar o tine foarte bine sub control. La finalul zilei nu mai imi simt fata incarcata. La fel, daca il folosesc pe timpul noptii, imi simt tenul usor dimineata, senzatie pe care nu am mai avut-o cu niciun alt produs. Singurul dezavantaj este ca, daca ai tenul incarcat cu multe cosuri, trebuie sa ai ceva mai multa rabdare sa se vindece. In afara de acest ulei, nu mai folosesc nicio alta crema, un singur produs mi s-a parut intotdeauna suficient. Dar folosedsc un fond de ten cu SPF15, ca protectie.

2 comentarii:

Gabitza spunea...

Si eu am tenul mixt, acum vreau sa ma apuc de uleiul de argan. Nu am gasit niciun review la tine, ai folosit? Merci!

adela sirghie spunea...

Am folosit sporadic ulei de argan, mi-a placut foarte mult.