joi, mai 7

serum pentru varfuri despicate


Am parul gras si, prin urmare, daca nu il spal la 2-3 zile, arat tare neingrijita. Refuz cu indarjire orice produs de coafat si fixat parul intr-o pozitie statuara, spumele, lotiunile, gelul, ceara, fixativul sau diversele creme care il intaresc miraculos. Parul meu e moale, pisicos si tocit la varfuri. Prin urmare, varfurile sunt uscate, se incalcesc destul de aiurea dupa samponare. De obicei, foloseam o masca sau un balsam si se mai cuminteau. Dar prietena mea, Corina mi-a facut cadou un serum de la Keune, Ultimate Shine Repair, pe care il folosesc de la inceputul anului. E pe baza de silicon, contine vitamina E si ulei de squalane, un extras din masline, care imi hidrateaza si imi disciplineaza firul de par. Dupa samponare, nu mai folosesc nici balsam, nici masca, ci usuc putin parul cu prosopul, omogenizez in palma cateva picaturi de serum si le aplic pe parul umed si incalcit. Dar il poti folosi si pe parul uscat. Masez putin, sa intre bine in structura firului de par si sa disciplineze varfurile. Si surprize!parul meu fin si incalcit ca matasea porumbului-asa mi-a spus un cunoscut stilist, se aranjeaza frumos si pot sa il piepten cu usurinta. Repet, nu mai folosesc nimic altceva decat sampon si serum. Aaa...si miroase divin, a lacramioare.

6 comentarii:

iulia spunea...

este minunat

adela sirghie spunea...

da, chiar e un produs bun. Nu am ce sa ii reprosez. Nu ingrasa si nici nu lipeste firele de par

Zuzele spunea...

hmmmmmm....m-ai cucerit cu mirosul de lacramioare :) am descoperit si la caron un parfum cu acelasi miros si sunt innebunita dupa el.. este scump serul?

adela sirghie spunea...

Da, este un serum scump. Si este si mic, 25 ml. Dar este foarte concentrat si nu trebuie sa pui decat 2 picaturi, chiar daca ai parul incalcit dupa samponare. Eu nu mai folosesc nici balsam, nici masca de cand am acest serum. Am ajuns la jumatatea sticlutei deja!

magda spunea...

cat de scump este?daca poti scrie si un pret estimativ la fiecare produs ar fi minunat.iti citesc zilnic blogul.felicitari!


Magda

adela sirghie spunea...

Multumesc mult, Magda. Ma bucur foate tare cand aud asa vesti frumoase de la cei care citesc zilnic postarile mele. Serumul costa 125 Ron si il gasesti numai in saloanele care folosesc gama Keune. Te mai astept si cu alte comentarii pe beautynews by adela sirghie