joi, mai 14

neutrogena on the spot gel



Pentru ca din cand in cand imi apar cosuri, am mereu un tub cu o solutie care se le usuce sau sa puna stavila dezvoltarii lor necontrolate. De mai bine de un an, folosesc ceva de la Neutrogena, On the spot gel se numeste. Este incolor si il aplic de obicei doar pe zona cu problema, dupa ce m-am dat in prealabil cu crema. Pe el scrie negru pe alb ca in 8 ore reduce dimensiunea problemei. Eu folosesc gelul acesta numai noaptea, ceea ce inseamna ca ar trebui sa ma uit in oglinda dimineata si sa exclam waaau!. Ei bine nu e tocmai asa. Uneori are efect, si dispar cosuri despre care ziceam ca vaaai asta sigur o sa imi deformeze fata, alteori ma trezesc fara sa vad vreo schimbare. Ziua nu il pot folosi pentru ca mi se pare destul de lipicios, iar cand aplic fondul de ten sau pudra, este vizibil si nu imi place. Parca as avea un urgo mititel agatat de obrazul meu. Un alt punct slab al produsului este ca daca il folosesti de mai multe ori consecutiv, zona respectiva se descuameaza destul de vizibil, probabil datorita concentratiei mare de ingredienti.

4 comentarii:

Dana spunea...

Buna Adela!
Sunt in cautarea acestui produs. Se gaseste si la noi? L-ai mai vazut? il mai folosesti? Merci

adela sirghie spunea...

Hello Dana, nu il mai folosesc, s-a terminat si am cumparat unul de la Origins-care mi s-a parut cel mai bun dintre toate.
Eu am cumparat Neutrogena on the spot gel din Viena, la noi nu se gasea atunci.

Dana spunea...

Mi-a atras atentia ca are un procent mai mic de peroxid de benxoil (2.5%). Cred ca e mai "bland" decat Brevoxyl-ul, de pilda, cu 4% PB.

Cel de la Origins cum se numeste? La noi se poate gasi? sau tot din afara l-ai luat?

Merci.

adela sirghie spunea...

Spot Remover se numeste, am scris aici despre el: http://beautynewsbyadelasirghie.blogspot.com/2010/09/origins-spot-remover.html