luni, mai 18

Parliament Reserved-spf 40+


Vineri, la pranz, a inceput evenimentul Parliament Reserved, care a tinut pana a doua zi la pranz, pentru cei care au cerut late check out de la Radisson. Eu am ajuns in jur de ora 15 si deja holul hotelului era plin de invitati: Esca, Andreea Raicu, Cristina Cioran, Catinca Roman, Gabriel Henessey, Gina Pistol, Stephan Pelger, Rita Muresan, mai toata lumea, nu exagerez deloc, dar absolut deloc. Fiind o zi insorita, am hotarat ca voi incepe sesiunile de bronzare, asa ca am coborat la piscina si am stat jumatate de ora la plaja. Prima jumatate de ora din anul acesta. Singurul care mai facea plaja era Henessey, ceilalti sporovaiau veseli si relaxati in jurul unei frapiere cu Moet Chandon rose si a lui Joaquin Bonilla. Multe fete erau deja bronzate, chiar si eu aveam o nuanta aurie, deoarece conform planului de party, aplicasem autobronzant cu o zi inainte. Cel mai mult m-a bucurat cand am vazut ca fetele erau bronzate lejer, natural si ca mai toata lumea a renuntat la moda cu pielea arsa de soare. Desi nu mai eram tocmai alba-alba, am folosit Photoderm Bronz Spf40+ fata si corp,cu filtre organice, pe care l-am aplicat cu 15 minute inainte sa cobor la piscina din curtea interioara a hotelului. Este un activator de bronzare, un concept nou care stimuleaza si intensifica bronzarea, are flaconul sub forma de spray, asadar e usor de folosit, textura e invizibila, nu lasa urme albe si dupa ce te dai cu el, nu iti simti deloc pielea grasa si lipicioasa. Si in timp ce stateam la soare si ma bucuram de el, m-am dat seama ca daca ar trebui sa recomand un singur produs must have al verii 2009, acesta este cu siguranta lotiunea de plaja cu protectie ridicata. Chiar daca nu stai la plaja si esti invitata la un party in aer liber, chiar daca iti petreci o dupa masa linistita la o terasa sau in jurul unei piscine, nu uita sa ai grija de pielea ta.

2 comentarii:

Zuzele spunea...

hihi asta e prima postare pe care am citit=o aici la tine :) atunci te-am descoperit :)

adela sirghie spunea...

ce pacat ca nu ne cunosteam pe vremea aceea, am fi petrecut impreuna la party!
Reusit party!