duminică, septembrie 13

toate-s vechi si noua toate



Pe langa problemele teribile pe care le-am avut cu calcaiele crapate si ingrosate, cu bataturile aparute din cauza minunatelor sandale cu toc pe care nu am putut sa le inchid cu lacat, ferecate de trei ori in dulap(cum ar fi facut orice om normal la cap), ieri iarasi am avut un soc. Sa va spun povestea. Veronica, la care mergeam lunar pentru mani+pedi, s-a mutat la un alt salon, asa ca la inceputul lunii septembrie cand eram programata, nu am mai avut unde sa merg. Prin urmare, am decis ca mai aplic un strat de oja peste cea veche, un fel de refresh, pentru ca pedi arata, desi trecuse o luna, foarte bine inca. Urma sa merg in cateva zile la un alt salon, dar am tot amanat pe motivul ca lasa, oja arata foarte bine, merg saptamana viitoare si iata ca suntem in 13 septembrie, oja sarise nitel, asa ca am inlaturat-o rapid.
Nu mi-a placut deloc, absolut deloc ce am vazut. Celelalte unghii de la picioare mai erau cum erau, dar cele mari aratau DEZASTRUOS. Nu mai erau roze, dragutze si transparente cum le stiam, ci erau matuite, cu striatii orizontale si pe trei sferturi albite, avand in plus si o tenta urata, galbena, bolnavicioasa. Am taiat repede cu forfecuta tot ce se putea, am indepartat cuticulele cu gelul verzuliu pe care il folosesc si pentru maini, am aplicat untul nutritiv de la Alessandro si parca si-au mai revenit putin putin. Dar in niciun caz nu mai pot purta sandale daca nu aplic oja mata, colorata, in doua straturi. Prin urmare, am inceput sa port pantofi inchisi in fata:(

Mi-a placut mereu sa am unghiile de la picioare in nuante inchise, rosu moscou sau tulipe noir. Cred ca imi fac genul acesta de pedichiura de vreo 20 de ani. Cu toate precautiile, uleiurile, baile lunare de parafina calda si bazele de protectie cu care le-am rasfatat mereu, se pare ca unghiile tot au fost slabite si atacate in timp. Am citit undeva ca ojele inchise la culoare au o consistenta asemanatoare cu vopseaua de masini, deci e plauzibil scenariul cu unghia atacata si ingalbenita indiferent de precutiile pe care le iei. Vorbesc foarte serios, am decis sa le las asa macar pana in primavara, in speranta ca isi mai revin. Cred ca au nevoie de o pauza lunga. Nu am de gand sa folosesc chestii speciale, intaritoare spectaculoase, ci vreau sa le dau un moment de respiro, sa isi revina singure. Asa am facut si cu parul, care era blond, foarte subtire si elastic si se rupea la o bataie mai zdravana de ...vant, iar acum si-a revenit spectaculos.

22 de comentarii:

Raluca spunea...

Incearca sa aplici un lac special sub oja inchisa la culoare. Iti recomand lacul de la Revalid (disponibil in farmacii), care nu are formaldehida, deci teoretic nu mai deshidrateaza ungiile.

Eu il folosesc de vreo 3 luni si chiar are efect: ungiile sunt mai puternice, nu se mai exfoliaza si categoric nu se mai ingalbenesc. Give it a shot!

Zuza O spunea...

Din cate stiu, inainte de a aplica oja rosie trebuie sa aplici pe unghii un strat subtire de lac incolor. Eu asa fac si vad ca nu am probleme cu ingalbenirea lor.

adela sirghie spunea...

pt Raluca:bine ai venit pe beautynews! am folosit si revalid si jessica si peggy sage si astor...degeaba!
cred ca imi trebuie o pauza.
pentru ca am folosit oja excesiv, vreme de 20 de ani. nu imi amintesc vreo luna in care sa nu fi aplicat culoare pe unghii.
multumesc mult, raluca!
xoxo.

adela sirghie spunea...

pt zuza o: nu am aplicat niciodata oja fara baza protectoare incolora. Multa vreme nici eu nu am avut probleme...
in plus, faceam lunar bai cu parafina, aveam uleiuri speciale pe care le si foloseam, insa oja puternica, orice s-ar spune, ataca unghia.
recunosc, am fost o impatimita.

Magda spunea...

pentru mine lacul de la revalid a fost nimic mai mult decat un lac de unghii.nu am observat vreo diferenta folosindu-l.
Adela,cu ceva timp in urma va spuneam ca si eu am probleme grave cu unghiile si chiar ti le-am admirat pe ale tale cand ne-am intalnit :D
acum folosesc tratament de la mavala,stau mai mult fara oja,le las scurte si iau eurovita pentru par si unghii,la recomandarea zuzelor,si vad o imbunatatire. dupa cele 3 luni de tratament iti spun rezultatul :*

adela sirghie spunea...

da magda:) dar tu esti o fata foarte tanara, ai 19 ani.
eu spuneam ca de vreo 20 de ani ma tot dau cu oja rosie(preferata mea) si ca practic nu exista alta solutie decat sa le las au naturel pana isi revin. eu am unghii frumoase, nu am avut probleme cu ele, dar in cazul meu se vede clar ca oja a atacat smaltzul, indiferent cate chestii protectoare am folosit, si va rog sa ma credeti ca am folosit multe.
Asadar, in timp, poate 10, poate 15 sau uite, 20 de ani, obiceiurile noastre de infrumusetare isi spun cuvantul final: vopsitul excesiv al parului, oja aplicata saptamanal...
si lista este deschisa.

adela sirghie spunea...

tot pt magda: este foarte bine ca ai pauze de trei luni cu tratamentre si fara lac colorat, cred ca este cea mai bun amertoda.

Zuzele spunea...

sa stii ca si eu am observat chestia asta la unghiile de la picior. cand folosesc oja rosie o perioada mai lunga, mi se coloreaza si ele. sunt ingalbenite si colorate usor spre nuanta ojei. arata destul de urat, dar chiar nu ai ce face. singura solutie este sa le dai cu lac transparent vreo luna sau chiar sa le lasi neacoperite vreo 2 saptamani ca isi revin singure.

Magda spunea...

mmm.trebuie sa isi revina.cand te-am vazut eu nu le aveai date cu oja si erau foarte frumoase :)

adela sirghie spunea...

pt zuze: si unghiile si parul isi revin singure. Parul daca nu il mai vopsesti, unghiile daca nu le mai dai cu oja rosie. Tratamentele si suplimentele alimentare ajuta foarte mult, dar nu rezolva problema. In cazul meu am decis ca am nevoie de perioade de stand by Sigur, daca aplic din nou oja rosie peste unghie, ai impresia ca este perfect, nu se vede nimik. Dar problema nu este rezolvata. Sub lacul rosu, stralucitor ca oglinda, unghia mea naturala tot galbena ar fi si asaa...suferinda, parca rugandu-ma sa am mila.

adela sirghie spunea...

unghiile de la mana au beneficiat de pauze dese si cu o baza transparenta pentru unghii casante de la Jessica, arata oarte bine. In schimb, unghiile de la picioare nu au avut deloc ragaz, nu imi amintesc nici macar o singura zi in care sa nu fi avut lac rosu in dublu strat peste ele...si arata jalnic, acum , cand sunt nude:(
banuiesc ca am nevoie de 2 luni minim pana cresc si pot taia total partea care este deteriorata.

natty spunea...

este un tratament de la opi - se numeste nail envy si se foloseste 7 zile in fiecare zi aplici un strat pentru refacerea unghilor - eu il folosesc si sunt foarte multumita - l-ai incercat?
poate fi folosit si ca baza.
adevarul e ca eu doar de vreo 2-3 veri imi vopsesc unghiile de la picioare in culori tari iar iarna deloc sau pastel.

adela sirghie spunea...

nu am incercat opi!
o sa incerc dupa ce termin jessica.

Unknown spunea...

Mersi pentru urarile de bun-venit, Adela, esti o draguta! Te urmaresc de mult, dar am ramas in umbra pana acum.

Revenind la unghii, si eu sunt fana OPI, ca si Natty. N-am incercat inca tratamentele de unghii de la ei, dar o sa le dau o proba de indata ce termin stocurile actuale.

In tot contextul, mi-am adus aminte de o crema de cuticule ffff buna, care are si efect asupra unghiilor: le intareste si le albeste. E pe baza de suc proaspat de lamaie, e produsa de Lush si se numeste Lemony Flutter. Crema asta e mare minune: pe langa efectele asupra cuticulelor si unghiilor, e super-eficienta si pentru calcaie, coate si alte zone uscate. Link aici catre site-ul din UK, unde gasiti si reviews. Se gaseste si la noi la magazinele Lush sau la comanda online pe site-ul romanesc.

adela sirghie spunea...

raluca, imi pare rau ca ai stat in umbra pana acum...uite cate tips-uri minunate stii...
eu de la lush nu am incercat nimik, niciodata
pentru cuticule am un ulei foarte bun de la Alessandro,cuticare nourishing pen, am scris un review generos despre el.
dar cand il termin, sigur voi incerca ceva de la o alta firma, tinand cont de recomandarile voastre!

Magda spunea...

Raluca de cand am citit commentul tau ma gandesc la crema de la Lush...daca si albeste(wow)mi se pare un produs 3 in 1 sau mai mult.dar ce gramaj are?
referitor la OPI pot spune ca sunt marca mea favorita in materie de unghii,f bune lacurile cat si tratamentele.

Unknown spunea...

Pentru Magda: Crema de la Lush, Lemony Flutter, are 50g, la pretul de 33.80 lei. Nu stiu cum ti se va parea gramajul, dar crede-ma ca iti va ajunge o vesnicie, pentru ca este foarte densa si consistenta. Aproape toate produsele Lush sunt extrem de economice si iti ajung fff mult timp. Mie imi place si ca miroase a lamai :)

Magda spunea...

multumesc mult pt raspuns,Raluca!acum mi-am facut pofta de inghetata de lamaie :D

Magda spunea...

yey!unghiutele mele si-au revenit.mai am o luna de tratament si gata.

ale tale cum se prezinta,Adela?

coco spunea...

...am o intrebare..cum pot rezolva o problema la o unghie mare...a crapat pe verticala putin , 5, 6 milimetri si nu trece de un an aproape, tai unghia, dar crapa iar , nu mai mult, tot atat..si ramane asa...

adela sirghie spunea...

@Coco: bine ai venit pe beautynews! Problema cu unghia trebuie tratata la o pedichiurista cu multa experienta, daca de un an nu s-a regenerat, iti trebuie un tratament serios...

o alta raluca spunea...

am si o problmea care incepe sa ma ingrijoreze... poate ma ajuta careva. de cateva saptamani am constatat ca o ungie de la mana dreapta crapa in continuu pe verticala. oricat as taia din ea e in zadar. am senzatia ca e o crapatura fina pana la patul unghiei... ce poate fi asta? si mai ales cum pot trata? va multumesc anticipat!