joi, octombrie 28

cand e necesar un scrub special pentru picioare?

Pentru ca acum cateva luni am avut mari probleme cu bataturile, basicutele  si cu talpa ingrosata picioarelor, Ema mi-a facut un cadou foarte interesant: o crema exfolianta de la Peggy Sage special creata pentru aceasta bucatica a corpului. Spun"cadou interesant" pentru ca daca Ema nu imi facea acest cadou, nu m-as fi gandit sa cumpar una vreodata si daca nu mi-as fi cumparat, nu as fi avut cum sa va povestesc:) In momenntul in care am primit crema de la Ema, picioarele erau pline de rani de la sandale, deci daca as fi folosit scrub-ul, nu as fi facut altceva decat sa inrautatesc situatia. Am folosit-o pentru calcaie si a fost ok, le-a inmuiat si le-a facut delicate imediat. Mult mai repede decat ar fi facut-o o crema, care are nevoie de timp pentru a se desfasura. Dar aceasta este si  diferenta majora dintre scrub si crema, acelasi lucru este valabil si in cazul produselor pentru fata. Efectul tine vreo doua zile, dupa care trebuie sa repeti operatiunea. Cand s-au vindecat ranile, am masat temeinic toata talpa piciorului cu acest exfoliant mentolat, a fost placut. Dar efectul nu a tinut. La fel ca in cazul unei creme, procedura trebuie efectuata des. Important este ca dupa ce masezi si creierul tau depisteaza mirosul mentolat, simti o senzatie de picioare usoare. Parca si sufletul ti-e mai curat. Pe de alta parte, daca masezi picioarele cu exfoliantul de corp(deci daca nu cumperi unul special) ai aproximativ aceeasi senzatie. Si totusi care e diferenta? Scrubul pentru talpa piciorului este mai dens decat cel pentru corp, iar acest lucru se simte.
In cazul meu, crema speciala pentru picioare are si rolul de a vindeca ranile si arsura basicutelor, deci iese invingatoare la puncte.

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

6 comentarii:

Anonim spunea...

In general produsele pentru picioare au si ulei de laur, care are efect antibacterian, dar si alte ingrediente benefice pielii solicitate a picioarelor.
Eu am observat ca multe creme si scruburi de corp de care sunt foarte multumita nu sunt atat de eficiente si pentru picioare. De aceea pentru picioare cumpar produse speciale, chiar daca multi considera ca e un moft.

adela sirghie spunea...

Clarra, eu votez pentru crema speciala pentru picioare, o folosesc de ani de zile. Scrub-ul de la Peggy Sage nu m-a convins ca merita cumparat, desi a fost ok.

Ema, Brasov spunea...

Adela, mi-ai recomandat o crema pentru picioare obosite de la Oxyance. Tin sa-ti multumesc deoarece crema este excelenta :)
Si mai buna decat cea de la Peggy Sage :)

adela sirghie spunea...

Pana acum eu nu am incercat crema de la Peggy Sage, numai scrub am avut. Dar dupa cum am explicat, cred ca mi se potriveste mai mult crema. O sa reincep sa folosesc scrubul pe care mi l-ai facut cadou, deoarece acum nu am basicute. Daca vad ceva deosebit, updatez postarea aceasta:)

Ema, Brasov spunea...

Imi pare bine ca ai piciorusele vindecate. Ai grija de ele :)
Cat despre produse eu sunt convinsa de faptul ca produsele nu pot avea aceleasi rezultate pentru fiecare. Este imposibil. Am citit recenzii total diferite: unele care apreciau un produs fiind miraculos in timp ce, la alte postari, era desfiintat de alte comentarii negative.
Este foarte bine ca postam comentarii si opinii obiective diferite. Suntem datoare catre cei/cele care ne citesc sa oferim puncte de vedere proprii si sa nu inducem confuzie.
P.S.: Iti multumesc pentru postare si link ;)

adela sirghie spunea...

Urmeaza si samponul:)