vineri, octombrie 1

Fall 2010: A trecut intai o boare, pe deasupra viilor


Venirea toamnei a adus cateva schimbari in rutina mea de beauty. Nu a fost o decizie heirupista, de genul "de maine fac cutare si cutare",  ci mai degraba este vorba de niste schimbari lente.

In primul rand, am reinceput sa folosesc uscatorul de par, la care am renuntat in primavara.  Ideea de a contacta o raceala la debutul toamnei ma sperie ingrozitor de tare, deci daca va trebui sa tund mai des varfurile deshidratate sau despicate, o voi face cu mare bucurie si fara nicio urma de remuscare.
Am reinceput  si sa imi spal parul o data la doua- trei zile, dupa ce toata vara faceam aceasta operatie zilnic.

In al doilea rand, m-am trezit ca merg la farmacie sa cumpar oscilococcinum, cu ajutorul caruia am scapat in vreo doua ierni de zacutul in pat cu febra si nas rosu si infundat. Le iau preventiv, o doza pe saptamana, cum scrie in prospect.

In al treilea rand, nu mai utilizez crema in timpul noptii : nici de fata, nici de ochi. Am luat aceasta decizie acum cateva saptamani, de curiozitate, as vrea sa va spun la ce concluzie am ajuns, dar nu am ajuns la nicuna, pentru ca nu am vazut deocamdata nicio schimbare. Nici in bine, nici in rau.

In al patrulea rand, nu trece nicio zi fara ceaiuri, ceea ce este foarte bine, pentru ca hidratarea interioara este esentiala pentru ten.

In al cincilea rand, petrec mai mult timp acasa si citesc mai mult. Spiritul, ca si frumusetea, trebuie hranite zilnic. Azi am inceput sa recitesc(a treia oara!) cartea semnata de dr Murad, Wrinkle Free Forever. Cred ca e bine sa recitesti carti de beauty, chiar daca in esenta stii tot ce e scris in ele,  pentru ca mereu dai peste lucruri pe care le-ai neglijat sau de care nu iti mai amintesti.

In al saselea rand, am reinceput sa folosesc constant crema de maini si sa "uit" de cea de picioare care a fost vedeta verii.

In al saptelea rand, m-am programat in sfarsit,  sa punctez pozitv trecerea catre sezonul rece, la un tratament facial: saptamana viitoare! Detaliile le veti citi, evident, dupa vizita la salonul de beauty.

10 comentarii:

Anonim spunea...

Am reinceput si eu sa folosesc uscatorul pentru par. Printre altele, am reinceput sa folosesc untul de corp in locul lotiunilor usoare, crema de maini, esarfe in jurul gatului si parfumuri mai dulci pe care vara nu le port.

Andreea spunea...

Buna Adela.
Astazi am descoperit ceva la blog(desi il urmaresc de luni intregi:D),faptul ca pot sa votez postul.
Era de mult aplicatia?Sau ai pus-o recent?:D
E haios.

Secret21 spunea...

Buna Adela, gata mi-a intrat in sange blogareala si deja am "abonament" cu comment-uri la tine :)))
Am o piele foarte sensibila ma irit foarte usor si printre alte produse folosite singura gama care imi prieste este La Roche-Posay, pe care o recomand fetelor cu aceleasi probleme ca mine.
De ceva vreme nu mai folosesc creme de noapte pentru ca vreau ca tenul meu sa respire.
Tenul meu acum e ok fara iritatii. fara cosuri

Anonim spunea...

buna Adela...am si eu o intrebare, stii cumva de unde pot sa imi cumpar o rochie alba in care sa ma schimb din cea de mireasa?

adela sirghie spunea...

@Shopperita: de parfumuri mai dulci uitasem, si mie a inceput sa mi se faca dor de aromele calde, vanilate, senzuale.

adela sirghie spunea...

@Andreea: am pus aceasta aplicatie mai demult, pentru fetele care nu vor sa scrie un comentariu, dar care totusi vor sa lase un mic mesaj. Dar nu este o aplicatie care sa fie foarte folosita, de fapt ma gandisem sa renunt la ea, dar nu mai gaseam butoanele. Dar acum ca ai mentionat-o, ma gandesc ca poate totusi este, sau va fi-folositoare in viitor.
Xoxo

adela sirghie spunea...

@Secret 21: eu doar de curand am renuntat la cremele de noapte. Tu de cata vreme ai adoptat aceasta metoda?
xoxo

adela sirghie spunea...

@ Toppy: neaparat tot alba trebuie sa fie? O alta varianta nu te tenteaza deloc, deloc? Un rosu pacatos...

Ana spunea...

Mare parte dintre schimbarile pe care le-ai facut tu odata cu sosirea toamnei sunt valabile si in cazul meu deoarece, cred eu, sunt absolut necesare (precum folosirea uscatorului de par, a cremei de maini etc. ). Eu inca mai folosesc (deocamdata) crema Avene cu protectie SPF 15 pe care am aplicat-o in timpul verii. Stiu ca, indiferent, de temperatura de afara, este indicat sa protejez tenul de razele ultraviolete (mai ales ca tenul meu este predispus la aparitia pistruilor :D). In plus, un tratament facial la un salon de cosmetica ma tenteaza si pe mine! :)

Secret21 spunea...

Pai am renuntat la crema de noapte cam de anul trecut.Am un ten mixt iar dimineata de la crema de noapte ma trezeam cu pielea foarte lucioasa in zona T acum nu mai am aceasta problema.