joi, septembrie 30

Plantele aromatice benefice fiecarui tip de ten in parte



Iata lista, daca aveti vreo alta preferinta pe care eu nu am trecut-o, va rog mult sa imi lasati un comentariu. Le puteti folosi cand stati la abur facial sau cand va spalati tenul, in loc de lotiune tonica. Puteti folosi plantele verzi, luate din ghiveci, sau puteti apela la Plafar.

ten sensibil, uscat -musetel, lavanda
gras -rozmarin, chimen dulce, lamaie, cimbru
normal -lavanda, lamaie
matur -lamaie, patchouli
acneic -ulei de arbore de ceai, lavanda, musetel, eucalipt, rozmarin
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

12 comentarii:

Simona spunea...

Pentru ten uscat puteti incerca si coada soricelului.
Pentru ten gras-galbenele si cimbru

Agnes spunea...

Adela, mierea este indicata pt tenul gras cu tendinte acneice? De ex miere cu pudra de argila crezi ca mi-ar face rau?

Ana-Maria spunea...

Cand o sa mi se termine lotiunea tonica de la Eurcerin, o sa imi prepar una acasa. :) Trebuie tinuta neaparat in frigider?

gabriela spunea...

Citesc blogul de o saptamana si imi plac toate postarile, si as avea nevoie de un mic ajutor: Implinesc 30 de ani in ianuarie si as avea nevoie de o recomandare pentru o crema de fata, demachiant si crema de ochi pentru tenul uscat care sa fie si adecvate varstei. Multumesc.

adela sirghie spunea...

Simona, bine ai venit pe beautynews. Uitasem, dar chiar am folosit la un moment dat galbenele, de fapt era o compozitie din patru plante, din care nu imi amintesc acum decat cimbru si galbenele. Ma spalam zilnic pe fata cu acea compozitie, imi pare rau ca nu o mai tin minte.

adela sirghie spunea...

@Ana-Maria: ea trebuie folosita cat mai proaspata, daca ai timp sa o prepari. Daca nu, trebuie tinuta in frigider, dar dupa vreo 3 zile nu mai este buna.

adela sirghie spunea...

Gabriea, bine ai venit pe blogul meu. Iti recomand Ivatherm, Avene sau Lierac de la farmacie. Toate trei gamele sunt bune, sfatul meu este sa alegi in functie de suma pe care doresti sa o cheltuiesti. Daca ajungi la o suma prea mare pentru crema de fata+crema de ochi, poti lua un demachiant Elmiplant sau Bioten.

Ana-Maria spunea...

Multumesc, Adela. :*

gabriela spunea...

multumesc mult de raspuns.Adela :)

adela sirghie spunea...

@ Agnes: mierea este foarte buna pentru tenul gras/acneic, eu o folosesc constant.
Combinatia ta pare interesanta, dra nu am folosit-o niciodata. Nu cred ca ar face rau.

Mihaela spunea...

Buna Adela!
Eu am folosit o vreme ceaiul de pelin pe post de lotiune tonica. Ce pot spune este ca am observat ca are ceva efecte asupra acneei.

adela sirghie spunea...

@Mihaela: ma bucur foarte tare ca mi-ai scris! Eu am folosit la un moment dat o combinatie de patru plante si nu imi aduceam aminte care era a patra: pelinul, abia acum dupa comentariul tau am realizat .
Iata combinatia: galbenele+cimbru+musetel+pelin.
Rozmarinul il foloseam separat.
Multumesc! Xoxo!