joi, septembrie 16

Origins Zero Oil: beauty news

Dupa ce am laudat atat de mult Spot Remover de la Origins, cred ca este momentul sa va spun si de gama lor Zero Oil care mi-a atras atentia de curand. Nu gasiti aceste produse in Romania, dar sunt foarte laudate afara si cred ca daca planuiti o vacanta sau un City Break, merita sa le incercati si sa cereti esantioane. Eu nu am probat nimic de la Zero Oil, dar dupa ce se termina produsele pe care le am acum, sunt foarte tentata de efectul "zero oil". Nu descriu gama, pentru ca nu am deocamdata niciun produs testat, dar gasiti mai multe info pe site-ul oficial ORIGINS
Daca vreuna dintre cititoarele blogului le-a incercat deja, este rugata cu staruinta sa ne dea detalii:)
Well, this is my ultimate crush.
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

11 comentarii:

unika spunea...

i-mi aduc aminte ca am citit undeva despre ele, dar nu le-am inceract mai ales ca nu sunt in Ro...daca apare un review pro la ele, de sarbatori mergem in strainatate si poate poate le achizitionez :)

marico spunea...

scuze ca nu are legatura cu subiectul,insa sunt un pic disperata si te rog sa ma ajuti, daca poti.am vazut ca esti f.priceputa in ale frumusetii. problema mea cea mare este ca nici un fond de ten nu se aseaza frumos pe fata,fie ca il aplic cu pensula,cu buretelul (ambele umezite),fie cu degete,parca mi s-ar fi lipit pe fata niste praf,din loc in loc. folosesc crema si primer,si acum l'oreal visible lift cu serum. inainte foloseam estee lauder (double wear).si mai am o problema, am 41 de ani si am inceput sa folosesc produse anti-age/lift pentru ochi. acum mi-am luat lierac dioptilisse si mi se descuameaza pielea la fiecare aplicare. ce sa fac? unde gresesc? (am pielea mixta/grasa). unde gresesc cu fdt si cu cremele de ochi, de ce se descuameaza pielea? merci mult!

adela sirghie spunea...

@Unika: sunt review-uri bune pe blogurile din strainatate:)

adela sirghie spunea...

@Hainute sic: sa o luam pe rand: fata-pentru tenul mixt-gras, o data la doua-trei zile trebuie un scrub temeinic, insistand asupra zonelor unde se "strange" fondul de ten. Pesemne ca acolo este o mare aglomerare de celule moarte, care se desprind cu greu de piele si o inabusa. Scrub poti utiliza din comert, sau poti sa prepari tu, cu zat de cafea/tarate de malai+miere. Dupa aceea, iti recomand o masca din miere de albine. pur si simplu intinzi mierea pe fata. Poti folosi ceai de musetel sau de rozmarin in loc de lotiune tonica, sa nu devina pielea prea sensibila dupa scrub.
Ochii: te rog sa imi spui daca numai folosind Lierac ti se descuameaza pielea, sfatul meu este sa stai cateva zile fara machiaj, fara crema, ai o sensibilitate marita la ochi, dar cauzele sunt deocamdata neclare.
Astept detalii de la tine cat de curand.

marico spunea...

iti multumesc mult pentru raspuns. in completare la ce-am scris:
pielea de pe pleoape se descuameaza de cate ori folosesc creme antirid, si cu ROC am patit la fel,si nu stiu care e cauza. tu ce parere ai? am celule moarte si pe acea zona,probabil, dar acolo n-am cum sa-mi fac scrub,cel putin eu nu am auzit de asa ceva. ce-as putea face,totusi? probabil, sa nu mai folosesc antirid ci doar crema hidratanta,dar...pielea s-a cam ridat,lasat...am pleoape cazute si par mereu trista din pricina asta. mai retusez eu cu machiaj,insa...

MS spunea...

@HAINUTE SIC - cum se descuameaza fata ? Eu cand folosesc o cantitate prea mare de crema se mai intampla sa se curete efectiv de pe fata excesul de crema .Dioptilisse contine proteine de grau care in exces se pot curata ... nu exfolia pentru ca nu are ingredienti care sa poata exfolia ( AHA , BHA ) ...

Ce spui .... incerci sa folosesti mai putin produs ?

Pentru aceasta problema atat de neplacuta din punct de vedere estetic exista Dioptilisse, un gel cu efect de „lifting” imediat. Pe baza de proteine de grau, acest complex combina microsfere capabile sa-si mareasca de 20 de ani volumul cu un agent ultra-tensor. Pentru o infrumusetare instantanee, acest produs combina si doi pigmenti patentati reflectori de lumina. Acestia „se joaca” cu lumina, luminand zonele intunecate si netezind micro-profilul pielii. Astfel, semnele de oboseala apar diminuate, ridurile si liniile de expresie sunt netezite, iar ochii sunt infrumusetati instantaneu. Pe langa toate acestea, aceast gel mai prezinta inca un avantaj major: face ca machiajul sa reziste un timp mai indelungat pe pleoape.

Read more: http://thingsbyms.blogspot.com/search?q=dioptilisse&x=0&y=0#ixzz0zn3EM1ZB
Under Creative Commons License: Attribution

adela sirghie spunea...

@hainute sic: m-am gandit mult la problema ta in acest week-end si cred ca ar trebui sa mergi pe variante pana aflam exact cauza. De cele mai multe ori, nu crema e de vina, ci machiajul, mascara sau fardul de ochi, concealer-ul sau demachiantul. Spun lucrul acesta pentru ca si mie mi s-a intamplat ceva foarte asemanator. E vorba de o mascara de la Estee Lauder, care imi inflama si descuama ochii. Multa vreme am crezut ca de vina este gelul de ochi, apoi am facut diverse combinatii si am aflat ca de fapt mascara nu era potrivita. La fel mi s-a intamplat, dupa vreo doi ani, cu demachiantul de ochi de la Estee Lauder. De atunci evit aceasta firma, desi am avut un esantion de la Day Wear pe care l-am folosit si mi-a placut mult. Te rog mai scrie-mi, sa ne lamurim si sa o luam impreuna pas cu pas.

marico spunea...

merci mult de tot pentru ajutor! uite, pentru ca nu stiu exact cum sa explic cum se vede fdt pe fata mea, cu scuzele de rigoare, postez un link (care,probabil,te va amuza). ei, exact asa se vede si pe fata mea fondul de ten. nu e fata neteda, fina,ma rog...se vede ca o tencuiala prost facuta, fondul de ten e prezent din loc in loc. crema nu e buna, fdt nu e bun, fata mea nu e buna? habar n-am.

http://www.arhiblog.ro/2010/09/efectele-timpului-asupra-femeilor.html#more-15277

imi pare rau ca o dau drept exemplu nu tocmai placut pe doamna nikita.asta e! :)

p.s. inca o data, multumesc mult de tot pentru ajutor!

adela sirghie spunea...

@hainute sic: trebuie sa ne spui daca s-au mai rezolvat din probleme, suntem foarte curioase>

DR.Silvia Stanculescu spunea...

CREmele sunt foarte bune dar putin cam scumpe pentru un buget modest.Mie personal mi-au faqt bine

adela sirghie spunea...

@DR Silvia Stanculescu: Bine ai venit pe blogul meu! Ai incercat cumva si dr Murad pentru tenul gras?