miercuri, septembrie 8

Azi imi place... Prada!

Ca tendinta generala: am vazut ca tocurile ametitoare au revenit la inaltimi mai normale, mai purtabile, mai sic. De purtat cu fuste infoiate:)
Foarte feminini, de o frumusete discreta si vintage, foarte anii '50(dar facand parte din noua colectie de toamna iarna 2010-2011), ii gasesti in toate culorile, mie mi-a placut acest burgundy

...dar nici Christian Loubotin, pe negru si cu celebra linie rosie in spatele tocului nu arata rau:) Am probat, la inceputul verii varianta Loubotin pe rosu(exact acest model), despre care am si scris, in magazin aveau exact 37 si jumatate(numarul meu), dar erau atat de stransi pe picior ca nu am reusit nici macar sa ma ridic de pe scaun. Poate ca as fi putut sa fac vreo cativa pasi cu un 39, dar nu aveau aceasta marime:)
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

7 comentarii:

Anca* spunea...

oh god! nu-mi spune ca se poarta din nou incaltamintea cu varf ascutit!

adela sirghie spunea...

@ Anca: The Devil wears Prada:)

Anonim spunea...

eu mi-am promis ca nu mai port varf ascutit si categoric nu mai port,daca revine moda ``ascutita`` si toata lumea o va aplica ...eu voi ramane pe bot rotund,asa ca o sa ma recunoasteti ffff usor pe strada :)

si eu sunt fan Prada, cu toate ca nu au calapod comod)la pantofiori cu toc)...dar pe bot rotund.

Anonima care citeste arhiva

adela sirghie spunea...

da, da, sunt "chinuitor" de frumushei, ascutiti si cu fundita aceea sic in fata:)

Zuzele spunea...

ce frumosi sunt Louboutinii :) Nu ma omor dupa varf ascutit, insa pentru ei as face o exceptie! Cei cu bot rotund nici atat nu-mi plac, nu-mi suport! Ii ador pe cei cu varf ascutit, insa un bic rotunjit, iar unghiul sa nu fie de 45 grade, ci mai de 60 asa:))) ! Ascutiti, insa un pic bombati:P

purple spunea...

era si timpul sa revina tocurile normale;)))nu ma omor dupa varf ascutit...insa din cate eu am citit anii '50 are back si era normal sa aduca si incaltamintea specifica anilor respectivi...cu bot rotund sau ascutit,sunt adorabili cu fundita aceea;D

adela sirghie spunea...

Purple, eu cred Prada are ceea ce se cheama smart fashion.