duminică, septembrie 19

No, no no!

Daca anul trecut Adriana Lima poza pentru campania Givenchy fara sprancene si era de nerecunoscut, aveti detalii AICI, prin primavara au urmat motive disco greu de digerat pentru mine, ramase inca in vigoare in acest moment- aveti detalii AICI, in acest sezon am avut marea surpriza sa aflu ca unul dintre trendurile principale e...machiajul ochilor fara mascara. Sigur, poti accentua ochii cu umbre inchise, poti defini artistic sprancenele, poti sculpta pometii(e voie!), dar machiajul pare oarecum incomplet, fara sare si piper. Deci se poarta genele nude, transparente, arse de soare, tocite(nu avem voie sa trisam si nici macar sa le vopsim la salon!).
Sigur, cele care adora mascara(cum sunt eu) vor rade si vor trece mai departe fara nicio remuscare, dar cele care nu folosesc(destul de putine fete, cred eu! ) vor avea satisfactia de a fi trendy. Eu nu ma numar printre ele, no, no, no...
Foto credit Cristopher Kane, vogue.co.uk
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

10 comentarii:

iguanitza spunea...

lol, nici eu nu concep gene fara mascara! Chiar ar arata incomplet machiajul...

Ema, Brasov spunea...

Trendurile, in cazul acesta machiajul ochilor fara mascara, cred ca sunt doar propuneri. Bineinteles ca noi vom folosi mascara in continuare :)

unika spunea...

si la mine e No No No, eu acea care, dimineata daca nu reusesc sa ma machiezi si am o fata somnoroasa, bag repede un fdt mineral si genele cu mascara si let's go! asa ca, No No NO :D

Ana-Maria spunea...

Eu iubesc genele rimelate!!! Poate putem trisa cu mascara maro. :D

SoSheSays spunea...

haha asa e Adela machiajul fara mascara e egal cu zero si pentru mine.

Zuzele spunea...

eu am impresia ca trendul este uratirea femeiii!Serios!!! Parca tot ce e la moda, transforma femeia intr-un monstru, machiaj si mai ales vestimentatie!
Si NUUUUUUUUUUUUUU, n-o sa inteleg niciodata de ce as renunta la rimel! Care este moda in treaba asta?? A, daca nu m-as machia deloc, da, inteleg, dar sa-mi aplic fard, fd de ten, de toate si rimel nu? pai as arata neterminata, iar genele arata ca pline de faina. Never ever!

MooNy spunea...

Oh God, treaba cu sprancenele lipsa m-a lasat masca, dar totodata rece pentru ca stiam ca nu vor face asta decat cele cateva femei aliniate trendului. Asta cu machiaza-te cat vrei tu, dar gene ascunse... mmmmmnu mersi.Genele sunt cele care iti ridica privirea, cele care "bat" a flirt... cum sa faci asta? :( Blasfemie

Adina spunea...

Cu siguranta nu o sa renunt la mascara doar ca sa ma simt la moda :))

Iulia spunea...

Eu nu pot iesi pe strada fara mascara. Ma simt incompleta...

purple spunea...

citind comentariile mi-am adus aminte despre ce zicea Carry de ce femeile se simt 'goale in public' fara o geanta;)))...acum observ ca e la fel cu mascara,eu sa fiu sincera nu ma iau dupa trenduri insa am patit sa dorm prea mult si sa ies din casa fara machiaj si sa ma machiez pe drum cu creionul meu khol negru 'cel de toate zilele'...si la mine diferente nu se prea vad daca am mascara pe gene sau nu.