miercuri, septembrie 8

In niciun caz negru!


In niciun caz negru, aceasta pare sa fie tendinta cea mai accentuata a sezonului friguros. Camel, bej, auriu, maro, ciocolatiu, taupe, tonuri de chihlimbar, antracit, gri si alb, vor fi inlocuitori puternici ai supremului all black cu care ne-au obisnuit ultimele sezoane.
Sigur, aceasta este tendinta, dar in realitate eu cred ca se va purta tot...mult negru, din obisnuinta sau pentru ca intreaga lume pare sa traverseze o perioada de saving money. Dar acest lucru nu inseamna, desigur, ca nu vom vedea si camel si light colors pe strazi, iar magazinele deja abunda de variante splendide:)
Pozele sunt preluate de pe shopbop.com



DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

3 comentarii:

Ale spunea...

Adela,draga mia,ai putea face un post cu cateva obiecte vestimentare,accesorii,makeup care nu tebuie sa-i lipseasca niciunei femei si care nu se vor demoda niciodata(si cu cate o poza draguta pentru fiecare obiect,daca se poate).Te rog!imi place mult stilul tau:*

Ale spunea...

Adela,draga mia,ai putea face un post cu cateva obiecte vestimentare,accesorii,makeup care nu tebuie sa-i lipseasca niciunei femei si care nu se vor demoda niciodata(si cu cate o poza draguta pentru fiecare obiect,daca se poate).Te rog!imi place mult stilul tau:*

adela sirghie spunea...

@Ale: eu am o mica rubrica, pe care o reimprospatez din cand in cand, se numeste so chic so cute. Acolo sunt cateva variante cu lucruri care mi se par esentiale. Pe de alta parte, trebuie sa tii cont ca pentru fiecare persoana exista acele "lucruri esentiale" care trebuie sa se potriveasca perfect siluetei. Poti sa iti recomand sa gasesti de exemplu o vedeta internationala, recunoscuta ca fiind stilata si bine imbracata, care are aceeasi conformatie cu a ta si sa ii urmaresti aparitiile. Eu, de exemplu, am invatat multe de la Kate Moss, am recunoscut si pe blog acest lucru:) La make-up e la fel, trebuie sa stii care este punctul tau slab si sa te concentrezi asupra lui. La mine este tenul, deci ingrijirea corecta si un fond de ten foarte bun sunt must have-uri. Daca tu ai un ten frumos, poate ai genele incolore sau buze care ar trebui retusate scl.
Xoxo!