miercuri, septembrie 22

Bugetul meu de beauty si criza

Pentru tenul meu incarcat, peeling-ul are o importanta covarsitoare. Microdermabraziunea, desi putin dura la prima incercare, m-a cucerit definitiv si iremediabil. Daca nu o aplic o saptamana, se observa. Porii par mai mari si mai incarcati iar fondul de ten nu se mai aseaza ca un puf pe fata. Am devenit si mai constienta de binefacerile acestui produs minune dupa ce am citit cartea scrisa de dr Murad, Wrinkle-Free Forever.
Zilele trecute am fost cu prietena mea Anca, sa colindam printre noutatile si rafturile unui magazin de cosmetice, iar vanzatoarea ne-a prezentat o promotie formata dintr-un peeling pentru buze si un balsam nutritiv. Si atunci mi-am adus aminte de dorinta lui Rox, o cititoare a blogului, de a scrie despre produsele pe care eu le consider inutile.
Un scrub special pentru buze este inutil, din moment ce ai unul pentru intreaga fata. Pe care il poti folosi linistita si pentru buze, si pentru gat, si pentru decolteu. Daca mai raman particule abrazive dupa ce ai terminat cu aceste zone, foloseste produsul si pentru maini. Apoi aplica cremele obisnuite. Si balsamul, evident.
Nu cadeti in plasa unor promotii nefolositoare, oricate cantece ademenitoare v-ar susura vanzatoarea, mai bine economisiti pentru altceva(o crema performanta, de la dr Hauschka, de exemplu!)
Deci...cred ca nimic mai inutil decat un scrub special pentru buze, de aceea aveti un nou post la rubrica "bugetul meu de beauty si criza"
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

3 comentarii:

Josephine spunea...

Buna Adela :) Cartea despre care vorbeai se gaseste si in romana,sau ai citit-o in engleza? Te pup

adela sirghie spunea...

Hello, Josephine, am citit cartea in engleza, nu este tradusa in romana.
xoxo!

Unknown spunea...

ai dreptate 100%, m-am convins din nou desi nu mai era practic nevoie. trebuie neaparat sa vezi "my new pink lips":-p very nice, indeed:-)