vineri, septembrie 10

Azi imi place...

O pereche de botine de pe Asos!
Era cat pe ce sa cumpar ceva foarte asemanator cand am fost "de compras" prin Barcelona, insa eu am avut numai dezamagiri cu pielea intoarsa. Am avut doua camasi frumoase si o jacheta italieneasca neagra, cambrata, cu fermoare. Cand le-am luat de la curatatorie nu le mai recunosteam. Negrul devenise un fel de verde foarte inchis pudrat si ponosit, iar camasile se intarisera nu mai erau deloc moi la pipait, iar culoare parea ca se dizolvase. Mai am si o geanta verde smarald, pe care nu am spalat-o niciodata(si nici nu am de gand sa o fac vreodata) a dobandit, cu anii, un fel de aer vintage, e foarte purtabila, insa e departe de zilele ei de glorie.
Si am avut si o pereche de pantofi eleganti, din piele intoarsa, care s-au facut urati dupa un sezon. Oricum, dupa ce faceam vreo zece pasi, se umpleau de praf, asa ca regretele nu au fost foarte foarte mari. Prin urmare, oricat de frumoase erau botinele, am zis ca mai bine le admir de la distanta...
Nici tocul imbracat in piele nu e o idee stralucita pentru mine (fie ca vorbim de piele normala, fie de piele intoarsa), pentru ca se murdareste si se zgarie de la prima plimbare, spre disperarea mea.

Desi totusi imi place...mai bine nu!
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt foarte frumoase :) dar la cat de impiedicata sunt, sigur se zgarie de la prima purtare..asa ca mai cam abtin sa-mi cumpar din piele intoarsa ;)).

Adina spunea...

off topic: ma uitam la pozele cu tine in vacanta din postarile anterioare si trebuie sa recunosc ca arati foarte foarte bine. de aceea mi-ar placea sa stiu si eu ce mananci, ce nu mananci, ce reguli privind alimentatia ai, ce sporturi practici samd
de creme deja am citit pe blog dar am 19 ani si nu mi se potrivesc...
merci anticipat!

Zuzele spunea...

Trebuie doar sa ai grija sa nu te prinda ploaia cu ele sau sa nu iesi cand ninge. Altfel, sunt ok! Eu am muuulte incaltari din piele intoarsa. Pe unele le spal cu gel intim :) Este fin si curata foarte bine, lasand pielea moale!

adela sirghie spunea...

@Miss C: si meu scric repede pantofii si botinele, imi este foarte greu sa am mereu grija de ele!

@Adina: multumesc Adina, esti tare draguta:)
Am scris cateva articole despre dieta si exercitii pe blog, le poti gasi daca dai pe casuta google de pe blog cuvinte gen dieta, fitness, exercitii fizice si se vor afisa cautarile. Am descris acolo tot ce fac. Daca nu reusesti sa le gasesti, da-mi de veste.
xoxo!
Zuzele: interesanta ideea ta, o sa incerc sa spal putin geanta verde, sa vedem ce rezultatae am:)