luni, septembrie 6

Barcelona,

Ultimul suspin.


DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

7 comentarii:

Ema, Brasov spunea...

Ce imagine!!! Ti se taie rasuflarea. Superb!

Anonim spunea...

De mult tin sa te intreb,de ce nu pui poze si cu tine?:)

iguanitza spunea...

Ummm.... tu ai facut poza?! Daca da, ai un aparat mistooooooooo ! Si eu vreau :D
Cat despre priveliste nu pot sa spun decat ca e supeeeeeerba! Si atat de colorata! Nice!

Iulia spunea...

Ough, presupun ca v-ati distrat si ca ati revenit cu "bateriile" incarcate!

adela sirghie spunea...

@Ema: Un vis. Ai impresia ca viata e un vis cand privesti astfel de frumuseti care iti taie rasuflarea.

@Anonim: am mai pus cateva poze cu mine. Rar, e drept... pentru ca ezit si ma intreb daca pozele mele au vreo relevanta pentru blog, daca sunt interesante oarecum in acest context. Daca pozele cu mine in prim plan nu ar transforma beautynews intr-un fel de tabloid. Eu nu propun machiaje sau tutoriale, caz in care ar fi fost absolut necesare. Din acest punct de vedere imi este cam jena, desi am vazut bloguri minunate gen cupcakes &cashmere care arata foarte bine si aduc nu numai un plus de culoare ci si un plus de valoare. Cu siguranta, o sa ma gandesc la o formula potrivita, pentru ca multe fete mi-au sugerat acest lucru. Dar asta inseamna o schimbare de strategie a beautynews, poate chiar o redenumire a lui. Ma gandesc ca poate are nevoie de un suflu nou:), ceea ce e bine, pentru ca imi plac schimbarile.

adela sirghie spunea...

@iguanitza: nuuu, din pacate nu eu am facut poza:(
@Iulia: am revenit acasa foarte foarte confuza, imi este greu sa revin la ritmul de dinainte de vacanta.

Ana-Maria spunea...

:X Parca ar fi dintr-un basm...