marți, septembrie 7

El Corte Ingles are reducere pentru straini.De 10%. Tot timpul anului


La parterul magazinului El Corte Ingles se afla un hectar intreg de cosmetice, la fel ca la Galeriile Lafayette. Gasesti firme naturiste, de dermato, suplimente pentru frumusete, dar si din cele scumpe si foarte scumpe, gen Helena Rubinstein sau SK II. Cea mai mare inghesuiala era la Mac, nu stiu daca ei fac mereu acolo evenimente speciale, dar realmente se statea la coada. Am vazut multe promotii, reduceri, oferte. O parte importanta o reprezinta accesoriile de tipul uscatoarelor de par, vapofoarelor pentru fata, epilatoarelor electrice sau pe baza de IPL. Cred ca si daca stai o saptamana intreaga acolo tot nu reusesti sa cunosti toate gamele, aparatele, ustensilele si ofertele. Acolo am gasit si Lumia de la Philips, despre care am scris ceva intr-un articol anterior(urmeaza curand si  un review complet despre IPL, so follow me!). Partea de fashion este si ea foarte bine reprezentata, pe alte cateva etaje. Cred ca putina lume ajunge in Spania si nu intra si la El Corte Ingles. Pentru straini exista un card de fidelitate pe care il primesti pe loc(intrebi la informatii si primesti detalii complete), daca completezi un mic formular cu date. Trebuie sa ai la tine un act de identitate(permisul de conducere e la fel de valabil ca si pasaportul sau CI). Este primul lucru pe care trebuie sa il faci cand ajungi in magazin, pentru ca in cazul in care arati acest card de fidelitate(cartonat, nu din plastic) ai o reducere de 10% la toate cumparaturile. Doar cartile si supermarketul nu intra in acest regim. Mie aceasta reducere mi s-a parut importanta, deoarece nu mai avem duty free. TVA la ei este de 18%, deci sfatul meu este sa profitati de vacanta pentru a face si cateva cumparaturi.
Nu stiu ce reduceri sunt pe cartela de plastic pentru  "clientii fideli" si ce barem exista pentru a putea detine una, in cazul in care te-ai inamorat de Spania si mergi des acolo, dar partea cu discount-ul de 10% pentru straini nu este prea cunoscuta, asa ca am vrut ca cititoarele blogului meu sa fie bine informate:)
xoxo!


DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

5 comentarii:

Felicia spunea...

eu sun fan El corte ingles,dar nu stiam ca au reducere 10%.
Asa au si Lafayette si Macys,special ptr straini
Am fost acum in Portugalia si am fost la Elcorte acolo,e f.saracacios fata de cel din spania.
De ex la parter la beauty in Spania mereu este cineva la vre-un stand care probeaza,intreaba,cumpara(mai ales d-nele trecute de prima si a 2a tinerete),in Portugalia,nu era nimeni si marfa mult mai slaba

micky m. spunea...

Eu la Lafayette am citit ca au o reducere de 12% doar pentru turistii din afara Uniunii Europene. Felicia, sper sa mai revii pe blog, u ce stii mai exact? :D nu de alta, dar peste vreo luna plec la Paris si clar o sa vizitez MAC Cosmetics din Galeriile Lafayette asa ca nu m-ar deranja o mica reducere.:)

Katyna spunea...

Yuhuuuu....on my wayyy :D.
Mersic

Madalina spunea...

Adela, need your help :) Plec in curand din tara si as cam vrea sa imi reinnoiesc beautycase-ul...In principal, am nevoie de un fdt bun-bun-bun si o pudra tot bun-bun-bun :) si bineinteles, ambele pentru ten gras-acneic. Ce imi recomanzi?
xoxo

adela sirghie spunea...

@Madalina: eu m-am impacat foarte bine cu YSL, Benefit sau Shiseido. Chiar si Chanel. Toate cu formula oil free. Acum am un Ivatherm, dar as vrea ca in viitor, dupa ce se termina, sa incerc Mac sau Laura Mercier.