marți, septembrie 14

azi imi place....Louis Vuitton










...Colectia Fall 2010 de la Louis Vuitton. Inainte de aceasta colectie, Louis Vuitton nici macar nu exista pentru mine, nu mi-au placut niciodata gentile lor, nici macar nu ma uitam in vitrine cand treceam prin fata vreunui magazin(in strainatate sunt mereu pline, spre deosebire de cel de la Marriott, care e mereu gol). Asadar, gentile lor celebre si recognoscibile de la un kilometru distanta ma lasau mereu rece, fie cu monograma, fie cu cirese, fie cu flori de un roz delicat, pur si simplu eu nu am agreat LV: nicidecum, deloc, niciodata! Insa Fall 2010 mi-a taiat respiratia: genti, fuste infoiate, pantofi, o imagine a anilor 50 in plina glorie. Ca sursa de inspiratie au avut serialul Mad Men. Modelele pentru adv sunt Christy Turlington, Natalia Vodianova si Karen Elson. E imposibil sa nu ramai impresionat, chiar daca pana acum nu ti-a placut nimic, nimic nimic la LV. Dar timpurile se schimba...

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

12 comentarii:

Madalina spunea...

Hmmm..revin pantofii cu "botul" ascutit? Cam asa rezulta din pozele astea..

adela sirghie spunea...

Da, revin pantofii cu varf ascutit, dar nu e singura tendinta, Mie moda actuala mi se pare mai permisibila ca oricand. Pantofi cu varf ascutit nu am nicio pereche deocamdata:)

MS spunea...

Am o geanta de la LV pe care mi-am dorit-o .... nu pot sa spun ca nu imi plac , imi plac dar nu este pentru mine un brand aspirational asa ca Hermes-ul ....

adela sirghie spunea...

da, Hermes este altceva.

Roxana spunea...

Mie nu-mi place colectia toamna/iarna LV, o ADOOOOR pur si simplu, mi se pre PERFECTA! Si atat. Intr-o zi o sa-mi permit LV si o sa caut oriunde fustele de anul asta si pantofii cu funda. Perfectiune! Astia nu sunt pantofi cu varf ascutit si atat. Sunt pantofi retro un varf ascutit dar pe scurt si nu am vazut nicio pereche macar pe aproape de frumoasa.

Ana-Maria spunea...

Ce schimbare faina! Au angajat un alt designer? :P Foarte frumoasa colectia!

adela sirghie spunea...

@Roxana: mie mi-au placut si pantofii si fustele retro de la Prada.
Dr LV are, in acest sezon, ceva special, care m-a faciut sa imi reconsider pozitia fata de ei.

adela sirghie spunea...

@Ana-Maria: au acelasi designer, dar au inceput sa isi caute sursele de inspiratie in alte parti... de exemplu, serialul Mad Men:)

purple spunea...

adela,te uiti la Mad Men?;D...mie mi-au placut in materie de pantofi/botine si cei de la burberry,tommy hilfiger..chanel sezonul asta e o mare dezamagire in materie de pantofi:(...LV are poate cea mai buna colectie din sezonul asta...rochiile si fustele din piele roz deschis sunt obsesiv de frumoase.

adela sirghie spunea...

@purple:nu ma uit la Mad Men, dar intentionez sa gasesc serialul si sa il vizionez. Am intr-o revista cateva poze din film (ieseau frumos in evidenta tinutele protagonistilor).
Mi-a mai placut mult si Prada (fuste, rochii, pantofi)

purple spunea...

in materie de fashion....eu am avut ce invata,eleganta din anii '50 e imbatabila!...nici o era n-a fost asa interesanta si frumoasa..in materie de serial,mai scartaie si tema filmului cu dominatia barbatului si misoginismul din film te plictiseste la un moment dat,insa e diferit de alte seriale actuale si asta il face mai interesant;)

adela sirghie spunea...

eu si la Sex&the City ma uitam pentru haine, presupun ca si la Mad Men va fi la fel:)