marți, septembrie 28

Femeia la 38 de ani







Dupa modelul Cristinei Bazavan, mi-am propus sa fac si eu  un wish list de ziua mea.
A fost destul de greu, pentru ca lista trebuie sa fie exact suma dorintelor mele actuale la o varsta matura, iar doleantele mele sunt destul de mari, dupa cum veti constata. Ordinea este aleatorie.

1. Aici am un punct comun cu Cristina: si eu as vrea sa fiu, macar pentru o zi, in blogroll-ul lui Zoso, pe care il citesc constant si de la care, in nemernicia mea, am furat, tot constant, dar pe indelete, multe informatii folositoare:)
Fara sa stie, Zoso este punctul meu de plecare in blogosfera.
Nu imi dau seama cat de realizabila este aceasta dorinta, sunt sigura ca Zoso nici macar nu a auzit de mine:)
Am mai vrut sa fiu in blogroll-ul Cristinei si ea a batut din palme si mi-a indeplinit, cu rapiditate de zana, perena mea dorinta, ii multumesc mult:)

2 Am pus poze in care eram in Ramblas si Tibidabo(Barcelona) si imi numaram banutii, pentru ca o alta mare dorinta este o casuta in Maresme, langa frumoasa capitala a Catalunyei.  Cum am constatat repede ca nu aveam destui banuti pentru casuta, m-am intors in Bucuresti.

3 A treia mare dorinta este sa imi regasesc inspiratia de a termina primul meu volum de proza scurta, inspiratie care este extrem de capricioasa si chinuitoare.

Si ce simple ar fi fost lucrurile daca mi-as fi dorit de exemplu, o gentuta rosie-rosie!

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

37 de comentarii:

Gabriela spunea...

You are gorgeous!Happy B'day!

Ana-Maria spunea...

Sa ne traiesti si sa ne bucuri cu review-uri cel putin la fel de frumoase ca pana acum! :*

Zuzele spunea...

Ce idioata sunt! Am un biletel lipit pe calculator "28 sept- Adela B-day!!!!" si uite ce habar nu aveam ca astazi este 28!
La muuuuuuuuuuulti aaaaaaaaaaaaaaaani!

PS1: eu am aparut la Zoso pe blog, dar nu in blogroll, si intr-o fotografie. Mi-a surprins o privire nedumerita la un eveniment si m-a pus pe blog, o poza maaaaaaaaare cat capu' meu :))
Ps2: Cu Cristina am fost colega de liceu, in clase alaturate:)

Anonim spunea...

LAAAAAAAAAA MUUUULTI,MUUUULTI;MUUUULTI AAAAAAANI!!!:)Cat mai sanatosi,fericiti si cu absolut toate dorintele indeplinite:):):)te pupicesc cat pot eu de dulce..

beatrix spunea...

La multi ani Adela! sa ai parte de o zi frumoasa asa cum si tu ne faci noua , cititoarelor,zilele mai savuroase si pline de frumos!Te pup xoxoxo

Ema, Brasov spunea...

Adela, de ziua ta (si nu numai) iti doresc ca toate visele sa ti se implineasca :)
La multi ani!
Te pup,
Ema

mada spunea...

La multi ani Adela! si sa iti realizezi toate dorintele! Mai ales aia cu casuta :)

p.s. pt mine, blogul tau a constituit punctul de plecare in blogosfera ... si am ramas un cititor constant

buburuza spunea...

La multi ani Adela!

Zuzele spunea...

Ps3: atunci sa cred ca datorita lui Zoso ne-am cunoscut? ca daca el nu te-ar fi influentat sa-ti faci blog, noi nu ne-am fi intalnit?:))
Oricum,mie imi place mai mult blogul tau decat al lui Zoso, asa ca, din punctul meu de vedere, ti-ai depasit maestrul :))

Andreea spunea...

Nu iti dadeam mai mult de 28 ani! multi ani inainte si sa ai parte de tot ceea ce iti doresti! :*
Pupici! :*

Camelia spunea...

Adela, la multi ani! Si sa gasesti in fiecare zi cel putin un motiv sa zambesti din inima!

Anda Zelenca spunea...

La multi ani! Intr-adevar, cred ca nimeni nu ti-ar da mai mult de 28 de ani.
Te pup.

Anonim spunea...

La multi ani fericiti si copii frumosi! Lili

Alexandra G. spunea...

La multi ani! :*:*:*:*

Mada spunea...

La Multi Ani, draga Adela! Iti doresc din toata inima sa ramai toata viata la fel de frumoasa si la exterior, si in interior! Esti un model pentru multe femei. :*

ColourMePretty spunea...

La multi ani,si fiecare gand sa fie doar la cativa milimetri distanta de implinire!Hugs

Monica - Pisica albastra spunea...

La multi ani, Adela!!!! Sa fii sanatoasa, fericita si sa ti se indeplineasca toate dorintele!...Si ce dorinte frumoase ai! :)

PS: Nu arati o zi peste 27! E incredibil! Cand ma fac mare vreau sa fiu la fel de frumoasa si sa visez la fel de frumos ca si tine!

Frida spunea...

La multi ani. Toate ne-am dori sa fim ca tine la 38 de ani :)

Andreea spunea...

La multi ani! Sa ti se indeplineasca toate visele, si cele enumerate de tine, si cele materiale. Si sa scri intotdeauna despre ele, asa cum ai facut-o pana acum.
Petrecere frumoasa ;)

Vasile spunea...

La Paris am fost aseara
De trei ori in turnul faimos
Pana ce vecinii se alertara
Ca eram prea zgomotos.
De vina era un mic parfum
Ce imi iesise in drum.
Fara graba,incet-incet si delicat
Am furat tot ce lumea considera un Pacat
Si Miros si Gust si Culoare
Trei petale dintr-o floare.
La Multi Ani!

Irina spunea...

La multi, multi, multi ani!:*

D3lia spunea...

La Multi Ani!

Agnes spunea...

La Muuulti Ani!

Felicia spunea...

La multi ani!
Nu stiam ca esti balanta ,dar acum te recunosc.
Mama mea o balanta ca tine, mi-a transmis dependenta de creme,ingrijire si tot ceea ce inseamna frumos si bun gust!La fel ca tine.

Sim spunea...

Femeia la 38 de ani este superba din ce vedem. La multi ani si cat mai multe impliniri :*

Anonim spunea...

La multi ani Adela !Ma bucur ca nu sunt singura nascuta azi :) iti doresc sa ti se indeplineasca tot ce iti doresti .Sa fi fericita !:*

Anonim spunea...

Foarte frumos articolul! :) :*

adela sirghie spunea...

Va multuimesc mult, si celor care mi-ati scris si celor care nu mi-ati scris dar v-ati gandit cu drag la mine:).
Ii urez si eu La multi ani fetei care mi-a spus ca e nascuta in aceasta zi, a semnat ultima, ca Anonima.
Tuturor va urez sa va bucurati de o tinerete lunga, aceasta este cea mai cinstita si frumoasaurare pe care o stiu!
xoxo

Butterfly spunea...

La multi ani Adela, arati super, sper sa ti se indeplineasca toate dorintele, nu se stie niciodata ce iti rezerva viitorul
xoxo

Georgiana spunea...

La multi ani, Adela, sa nu uiti ca esti minunata!

Iulia (Ivatherm) spunea...

Cu intarziere, la multi ani, draga mea! Chinezul intelept de natzia lui zice sa ai grija ce-ti doresti pentru ca s-ar putea sa ti se implineasca...:)) Sa traiesti frumos, draga Adela! Te puuuuup cu drag.

Madalina spunea...

LA MULTI ANI!!!!!!! (cu un mic delay ce-i drept, scuze..) Sa dea Dumnezeu sa ti se indeplineasca toate dorintele (inclusiv casa din Maresme) cat mai repede cu putinta!!
XOXOOOOOO

PS: Femeia de 38 de ani din poze este absolut superba ;)

Alexa spunea...

La muuulti ani, Adela!!!

p.s.: Esti mult prea modesta, your blog is way much cooler than zoso's! :)

adela sirghie spunea...

Multumesc mult de tot pentru urarile frumoase primite de ziua mea.
Cat priveste partea cu Zoso, trebuie spus ca are un trafic inspaimantator de mare(bravo lui!), iar blogul meu este de nisa, deci din start are o arie mica de desfasurare

Anonim spunea...

La multi Ani Adela!!!!
Am invatat si invat multe din cele scrise aici.Multumesc!!!

Diana P spunea...

Wow esti foarte frumoasa :O:O , mama mea are 38 de ani dar pare muult mai batrana , eu sincer iti dau 30 de ani nu mai mult de atat:).Esti extraordinar de frumoasa la varsta ta, te admir.Mama mea se simte batrana,eu incerc sa o ajut sa se simta mai tanara sa nu-i fie frica de culori de tunsori si asa mai departe, dar ea nu mai vrea :(. Ma bucur ca tu reusesti sa fi mai tanara,sa te bucuri de viata asa cum e ea,sa nu-ti fie frica sa experimentezi ! Felicitari !!!

adela sirghie spunea...

Diana, multumesc frumos.
Am mai spus asta pe blog: eu ma bucur de o tinerete lunga, lucru pe care il urez din tot sufletul si cititoarelor mele:)