vineri, septembrie 3

Jurnal de vacanta(12)-adevarat sau fals?


...ca intotdeauna parul creste mai repede in vacanta?
In cazul meu asa este, va spun cu mana pe inima, deoarece fac verificari in fiecare dimineata.
Clima in Spania este mai umeda, deci parul creste mai repede.
In cazul vostru este/a fost la fel? Sau sunt eu sun influenta vreunei vraji abracadabrante de cand am vazut aparatul ala cu IPL la El Corte Ingles?
Ieri dupa-masa, in Barcelona m-am uitat luuug, luuung la intrarea in magazin.
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

4 comentarii:

Anonim spunea...

nu stiu daca creste mai repede dar cu siguranta creste mai negru!!! eu obisnuiesc sa ma epilez cu ceara insa vara aceasta am avut cateva experiente neplacute si am ramas cu rani pe piele din cauza benzilor :(. Asadar am folosit lama de ras o data la 2-3 zile. Ft neplacut sa ma epilez atat de des dar mai ales ca a 2-a zi deja se vedea ca barba la barbati cand incepe sa creasca, punctulete multe negre. Inainte parul meu era blondut si fin. Acum arata urat. Cred ca revin iar la ceara Agnes

mada spunea...

din cate imi amintesc eu soarele face parul sa creasca mai repede...

vara asta am vazut in supermarketuri un gel dupa epilare de la Farmec care contine un extract dintr-o planta indiana care ar inhiba cresterea parului ... am folosit si eu si mi s-a parut ca are efect ... nu stiu 100% daca a fost o coincidenta sau produsul chiar functioneaza ...( eu am perioade cand imi creste f repede si perioade in care creste greu si subtire ... probabil e legat si de stress si alimentatie)

Anonim spunea...

``nu stiu alti cum sunt dar eu`` cand plec in vacanta cu copii,iar vacanta depaseste termenul de 7 zile, ma intorc cu par mai mult in locurile unde nu imi doresc par,cu cosuri(tenul gras isi face de cap) cu parul care nu imi mai sta de nicio o ``culoare(nicinu am timp de aranjat), cu calcaiele varza(de la mers,nisip etc) dar cu manichiura impecabila(sa traiasca gelul),macar manichiura ma salveaza....asa ca pt a nu ma intoarce in depresie..inca din tarile calde sun si imi fac programare la tot(uit de ceara mea,de peria mea rotativa sau nu...)si stau foarte bine pt ca ma gandesc ca ajung acasa si in max 5 h sunt ``noua``.Spre final de vacanta arat cam cum aratam cand ma intorceam din practica obligatorie (cules de rosi,struguri etc..unde stateam cu saptamanile)...exagerez putin...dar esenta cam asta este.

asa ca bucurate ca doar parul iti creste,esti o fericita....

distractie maxima
anonima care citeste arhiva

Anonim spunea...

``nu stiu alti cum sunt dar eu`` cand plec in vacanta cu copiii, iar vacanta depaseste termenul de 7 zile, ma intorc cu par mai mult in locurile unde nu imi doresc par,cu cosuri(tenul gras isi face de cap) cu parul care nu imi mai sta de nicio o ``culoare(nicinu am timp de aranjat), cu calcaiele varza(de la mers,nisip etc) dar cu manichiura impecabila(sa traiasca gelul),maca r manichiura ma salveaza....asa ca pt a nu ma intoarce in depresie..inca din tarile calde sun si imi fac programare la tot(uit de ceara mea,de peria mea rotativa sau nu...)si stau foarte bine pt ca ma gandesc ca ajung acasa si in max 5 h sunt ``noua``.Spre final de vacanta arat cam cum aratam cand ma intorceam din practica obligatorie (cules de rosii,struguri etc..unde stateam cu saptamanile)...exagerez putin...dar esenta cam asta este.

asa ca bucura-te ca doar parul iti creste,esti o fericita....

distractie maxima
anonima care citeste arhiva