joi, septembrie 2

jurnal de vacanta(11)-Despre bunele obiceiuri


Am reluat in aceasta vacanta cateva bune obiceiuri pe care, de-a lungul anului care a trecut le-am cam pierdut sau le-am dat undeva, mai in spate.
1 Am reinceput sa mananc micul dejun. Decizia a fost oarecum fortata de faptul ca este inclus in pretul camerei. Acasa nu prea am tragere de inima, il "sar" de cele mai multe ori, il reduc la savuroasa cana de cafea, desi e foarte usor sa prepari cereale cu lapte de soia sau kefir sau sa tai niste fructe sa le asezi apetisant pe un platou.
2 Am reluat dusurile scotiene, dar intr-un stil mai personal. Ma spal cu apa calda, apoi cu apa calduta, iar la final-cu cea rece. Pare un calvar, dar dupa ce treci de primul soc, devine o placere.
3Profitand de faptul ca stau la un hotel thalasso, am facut sauna si masaj
4 Fac plimbari pe jos dupa mese.

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

9 comentarii:

MS spunea...

Buna Adela - Te invit la un concurs :
http://thingsbyms.blogspot.com/2010/09/un-nou-concurs.html

Sunt sigura ca nu iti lipseste inspiratia >PUP

Anonim spunea...

Buna Adela,

vezi ca se intampla ceva cu arhiva,anumite luni din 2009 si 2010 nu se mai pot accesa, in mom in care vrei sa accesezi te scoate automat din pagina.

seara placuta

Anonima care citeste arhiva.

Deea D. spunea...

Iubita, am auzit la stiri ca se deschide Cocor-ul in 2 saptamani - stii, cumva, daca mai vine MAC-ul?
Te pup!

Anonim spunea...

Dusurile astea scotiene mi se par o risipa de apa.

adela sirghie spunea...

@Anonim:o sa rezolv saptamana viitoare, multumesc mult pentru atentionare.
Sper insa sa fie o problema temporara a blogspot(care sa nu se permanentizeze, desigur)
xoxo

adela sirghie spunea...

@Mihaela:tx!

adela sirghie spunea...

@Deea: nu stiu deocamdata nimic, insa nu cred ca vine Mac-ul:(
Ma bazez pe faptul ca ar fi platit ceva publicitate pe la revistele glossy, macar pentru a-si anunta intrarea.

adela sirghie spunea...

@Glen Glen, bine ai venit pe beautynews!
Cat priveste dusurile scotiene, in cazul meu sunt minunate, pentru ca intensifica circulatia sangelui si ma umplu de energie, mai ales ca in vacante am tentatia sa lenevesc vrajita pe un sezlong cu o carte in mana.
xoxo!

Natural spunea...

E bine si cu vacanta asta, daca te obliga sa revii la obiceiuri sanatoase :)
Dar micul dejun e obligatoriu si la revenirea din concediu. Cei care au ca unic sport saritul mesei de dimineata, ar trebui sa stie ca au si sanse crescute cu 450% sa devina obezi.
La fel fac si eu cu dusurile scotiene si e OK.
Masajul, da, mi-ar prinde bine :)