vineri, septembrie 24

Bugetul meu de beauty si criza-prima lista a Adelei


Cred ca in acest moment exista pe piata de beauty cate o crema pentru fiecare particica a corpului. Aveti mai jos o lista (aceasta este doar prima, dintr-o serie lunga, stufoasa si plina de invataminte pe care am pregatit-o pentru voi)) cu cremele pe care nu cred ca este nevoie sa le cumperi,  deoarece au rezultate mai mult decat modeste:

Pe primul loc, anticeluliticele.
Pe al doilea, cremele anti-vergeturi
Pe locul trei, scrubul pentru buze
Pe locul patru, aici o sa ridicati putin sprancenele a mirare-balsamul de par(foloseste masca pe post de balsam, varfurile parului nu sunt niciodata indeajuns de hidratate!)

Unde poti sa economisesti: 
In primul rand, la crema de corp. Nu trebuie sa fie scumpa, trebuie sa hidrateze si sa intre rapid in piele. O poti folosi si pentru gat si pentru decolteu.
In al doilea rand,  la gloss-uri. Ani de zile am folosit Seventeen, care mi se pareau foarte bune si hidratante. Am avut de la mai toate firmele de lux, inclusiv Chanel, dar nu am avut niciodata sentimentul ca un gloss scump face mai mult decat unul ieftin. Imi plac cele care accentueaza putin culoarea naturala, deci nici nu am avut asteptari prea mari.
In al treilea rand, la lotiunea tonica. Ai nevoie de un demachiant bun, apoi te poti spala cu ceai de musetel, rozmarin, galbenele... am mai spus acest lucru, deci nu cred ca are rost sa intru in detalii.
In al patrulea rand, la mascara- Max Factor 2000 Calorii este unul dintre cele mai performante! Sigur, Dior sau Guerlain suna mult mai bine, dar mai bine economisesti pentru o crema de la dr Hauschka:)

Unde sa nu te zgarcesti:
 La demachiant, crema de fata, la crema de ochi, la fondul de ten, serum pentru varfuri si-  fetele care au tenul gras, trebuie sa treaca pe lista microdermabraziunea de la dr Brandt.

Dupa cum am spus si la inceputul postarii, aceasta este doar prima parte din Lista Adelei. Sunt opinii personale, formate de-a lungul anilor si sunt influentate puternic de problemele tenului si parului cu care m-am confruntat.
Sugestiile voastre, argumentele sau/si contestarile sunt, ca de obicei, incurajate si binevenite.

5 comentarii:

Ema, Brasov spunea...

Draga Adela, acesta lista o "voi lua cu copy", sper ca esti de acord :), si o voi salva in fisierele mele cu articole de tinut minte.
Multumim!
Am folosit creme anticelulita, dar nu pot afirma cu certitudine ce m-a ajutat mai mult: masajul sau crema :)
Folosirea mastii pentru par in locul balsamului poate fi recomandata, cu conditia ca folosirea regulata a mastii sa nu ingrase parul - este parerea mea.

Andreea spunea...

Super util postul tau!De altfel toate posturile tale sunt interesante si captivante.
Weekend cat mai placut!

Felicia spunea...

Daca tot e criza eu as inlocui microdermoabraziunea lui Brandt cu Biore SkinPreservation Even Smoother Microderm Exfoliator care costa vreo 12$ in loc de 75$,si ca sa fiu si mai ieftina as inlocui-o cu bicarbonat de sodiu simplu.

Cu celelate sunt 100% de acord.

Mihaela Chelaru spunea...

Mi se pare un articol foarte bun cu sfaturi chiar bune! ai dreptate nu toate produsele care sunt scumpe sunt de calitate; mereu se gasesc inlocuitori chiar naturali la unele dintre ele - asa cum ai mentionat tu ceaiul de musetel,care iti curata tenul foarte foarte bine!

Rox spunea...

anticeluliticele, mi se pare ca cel mult imbunatatesc aspectul pielii si asta e un motiv care ne face sa ne simtim mai bine, nu? :)

nici eu nu cumpar creme de corp scumpe. iau una oricare si o torn intr-un alt recipient si peste ea torn putin ulei de masline, de migdale etc. asa chiar stiu ca am vitamine nu vrajeli pe eticheta.
ca tonic eu imi fac ceai verde care imi si revigoreaza fata.
te pup