joi, septembrie 9

Si totusi ceva s-a-ntamplat...

Monitorizez foarte atent, din toamna anului trecut, orice schimbare a tenului meu. Grija mare am avut intotdeauna, dupa cum am marturisit pe blog in repetate randuri, insa de un an de zile am bagat de seama ca odata cu implinirea varstei de 37 de ani, tenul meu a suferit prima schimbare majora de dupa adolescenta. Din gras cu tendinte acneice a devenit mixt, dar cu mai multe zone uscate si cu mai putine zone grase. Initial am crezut ca este din cauza anotimpului rece, care usuca prin deshidrateare, apoi am vazut ca schimbarea continua si primavara si vara. Am scris la vremea respectiva doua sau trei articole pe blog, ca un fel de "marturie", tocmai pentru a avea, la nevoie, un fel de istoric.
Adevarul este ca orice schimbare sperie la inceput. Nu stii cu siguranta cat de drastica va fi, ce efecte va avea asupra tenului(micile semnale ale epidermei se pot transforma in scurta vreme in efecte devastatoare) deci trebuie sa iti iei masuri de precautie.
Vestea buna este ca nu mai imi apar pustule, nici macar sporadice. Cu greu imi aduc aminte de una, vindecata urgent si definitiv cu Spot Remover de la Origins. Nici macar schimbarea de clima-vacanta din Spania, nu a adus, ca in alti ani, vreun cos rosiatic si dureros pe fata, cum s-a intamplat in alti ani. Prevazatoare, eu aveam insa esantioane de crema anti-acneica si evident, Spot Remover-ul. Pe care nu le-am folosit nici macar o singura data, pentru ca nu a fost nevoie. Vestea proasta este ca fara sa iti dai seama, in aceasta faza, se accelereaza deshidratarea si ridurile au un teren larg de actiune. Asa ca tot sezonul am folosit creme antirid, serum-uri si lotiuni mai grase. Chiar si pe zona T. De obicei, foloseam pe aceasta zona un primer oil free cu efect de matifiere, dar in ultima vreme am renuntat si la el. Ma astept ca in viitor aceasta tendinta sa se accentueze, sigur e vorba de trecerea la "ten matur", dar promit solemn sa va tin la curent, mai ales ca multe dintre voi mi-ati scris ca aveti tenul gras si cred ca este important sa stiti la ce sa va asteptati in viitor, sa nu intrati in panica si sa reactionati promt. Deocamdata nu am observat aparitia ridurilor, deci nu pot vorbi decat de uscarea tenului.
Pentru zona ochilor folosesc fie anticearcan, fie antirid, in functie de ce vad in oglinda:).
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Te-am adaugat la blogroll :d