miercuri, septembrie 29

rozmarin

4,99 Ron costa rozmarinul din imagine(Rosmarinus officinalis) si este cumparat, cu ghiveci cu tot, de la Kaufland de pe bd Barbu Vacarescu. Sta pe biroul meu, langa Mac, la loc de cinste.  Daca va inflori in primavara, va avea mici flori de culoare roz-levantica(de aici si denumirea lui, marinel cel rozel) Il mai miros din cand in cand, ma energizeaza.
Intentionez sa reincep sesiunile de abur facial, o data pe saptamana,  acum ca lazy crazy summertime a trecut si se pare ca nici de indian summer nu mai poate fi vorba.
Consider ca ajutorul rozmarinului a fost de nepretuit in tratarea tenului meu gras, prin urmare ii laud proprietatile ori de cate ori mi se iveste ocazia.
Lotiunea tonica din rozmarin,  aplicata calda pe fata nu poate fi inlocuita, in ceea ce ma priveste, cu nimic. O consider planta mea aromatica vindecatoare.
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

12 comentarii:

Anonim spunea...

Pentru tenul mixt ce planta crezi ca se potriveste?Laura

Agnes spunea...

De cand am citit pe blogul tau despre aceasta planta o folosesc saptamanal si eu. Eu am un aparat special de aburi de la Revlon si e extrem de usor sa incropesc o mica sesiune de cosmetica. Tenul meu este gras cu tendinte acneice il urasc! dar il simt mai fresh si mai curat datorita rozmarinului. lotiunea tonica care ramane in recipientul mic al aparatului, o amestec cu pudra de argila pe care o aplic mai appoi pe fata. Sunt ft multumita de rezultat. Cred ca daca m-as abtine de la extractiile din cauza carora imi raman niste semne oribile tenul meu ar fi si mai multumit. Mi-am comandat si uleiul de la Academie dar mie nu imi face atat de bine, imi ramane fata grasa si am impresia ca imi apar mai multe cosuri in urma lui. tu nu ai patit asa?

adela sirghie spunea...

@Laura: mixt, gras si acneic cu rozmarin!
@Agnes: eu am fost incantata de uleiul de la Academie, imi pare sincer rau ca nu ai aceleasi rezultate, pentru ca l-am recomandat datorita feedback-ului personal pozitiv.
Pe de alta parte, eu iti recomand sa renunti la extractii pentru ca daca raman semne, este clar ca nu procedezi corect. Ai doua variante: ori renunti definitiv la extractii, ori te duci la o cosmeticiana buna. Trateaza problema aceasta la modul cel mai serios cu putinta, altfel dai banii degeaba pe creme.
Dupa acest ulei purifiant, fata mea nu era grasa, ci senina, dar cred ca tu folosesti o cantitate prea mare. Aplica uleiul acesta cu zgarcenie, pentru ca este concentrat, dupa scrub si dupa abur.
Te rog mult, nu uita sa ma tii la curent:)
xoxo!

Agnes spunea...

stii cum sunt eu cu extractiile astea? cand am 5 min libere si am o oglinda la indemana ma impinge Ala Rau sa umblu la fata. Si nu ma mai pot opri! mereu imi zic gata nu mai fac si mereu o comit! nu exista un punctulet pe fata mea care sa nu-l fi atins! sunt nebuna stiu, dar nu ma pot abtine. momentan nu am cosuri doar cateva puncte negre pe care le transform eu in cosuri daca nu le extrag corect. in ultima vreme incerc sa fug de oglinda cand nu am ocupatie asa nu mai imi traumatizez tenul

Anonim spunea...

Adela ,mi-ar placea sa citesc un post despre miscarile pe care trebuie sa le efectuam atunci cand ne demachiem sau miscarile pe care trebuie sa le facem pentru a mai amana ridurile.Personal am auzit ca masajul fetei,cel putin cateva minute pe zi face minuni,dar nu stiu ce miscari sa fac exact.
Cu drag,Lili

Irina spunea...

Of tenul gras, pacoste eterna. Si eu sunt adepta tratamentelor si extractiilor ( acasa, ca e cam criza si nu-mi permit sa merg regulat la profesionist :( dar din cand in cand pun piciorul in prag si apelez la cea mai buna ingrijire ). Niciodata nu ma ating de ten fara o baie de aburi inainte si cateva masti dupa "procedura". In ultima perioada am apelat la masti naturale facute in casa si merge destul de bine. In schimb nu stiu la ce crema sa mai apelez care sa-mi regleze secretia de sebum...pana acum tot ce am folosit isi pierdea efectul dupa 2-3 ore. Aa si cum obtin lotiunea tonica din rozmarin? demult vreau sa apelez la planta asta :D

adela sirghie spunea...

@Agnes:uite cum am procedat eu: m-am premiat!
Daca o luna nu imi atingeam fata, la final, ca premiu, mergeam sa imi cumpar ceva frumos, pe care in mod normal m-as fi zgarcit sa dau banii:)
Poate functioneaza si la tine povestea cu recompensa:)

adela sirghie spunea...

@Lili: numai miscari ascendente, fie ca este vorba de fata, decolteu sau gat!

adela sirghie spunea...

@Irina: o obtii simplu de tot, ca pe un ceai.

Agnes spunea...

adica tu nu iti atingeai fata deloc deloc? nici daca aveai un monstru urat in varful nasului? il lasai acolo pana se usca de la sine? cam greu pt mine... dar e o idee interesanta! o s-o aplic si eu dar o sa fac mici exceptii, daca chiar un mic cosulet se cere scos!

mada spunea...

Adela , multumesc pentru pont ...

unul dintre proiectele mele de amenajare a bucatariei este sa imi cultiv condimente proaspete in ghivece ... as vrea sa am macar: rozmarin, busuioc, marar, menta...

am cumparat odata crengute de rozmarin propaspat si am pus cateva intr-un ghiveci insa nu s-au prins :(... asa ca in weekend o sa fac o vizita la kaufland :)

Mihaela spunea...

O alta planta indicata in baile cu abur pentru tenul gras este cimbrul, am mai intalnit-o in recomadarile fetelor. Promit sa le incerc pe ambele. :)