luni, septembrie 20

Azi imi place....rosu vertical


Inca de dimineata mi-a sarit in ochi aceasta jacheta Military Style(27 lire sterline, la Primark). Am gasit-o pe site-ul glamour, la rubrica Cool Britannia. Era si greu sa nu o observi, printre atatea nuante de camel, caramel, gri, negru sau olive. As purta-o cu blugi, botine, machiaj nude, oja rosie. M-as parfuma cu Parisienne de la YSL, care nu e foarte dulce, dar indeajuns de picant pentru inceputul de toamna.
Aaa, da, si as aplica triplu strat de mascara, asa, in spirit de fronda:)
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

10 comentarii:

Frida spunea...

Arata foarte bine, dar din pacate, calitatea hainelor de la Primark lasa foarte mult de dorit.

ColourMePretty spunea...

Ce frumoasa e! Pe navy cu insertii si butoni aurii am mai vazut si la h&m,dar pe rosu e chiar speciala,plus ca e una din nuantele care ma evidentiaza si cred ca vine bine cam oricui.Si imi mai place modelul asa cambrat,parca-i turnata.

Special Koko spunea...

e superba ♥

Camelcutza spunea...

Arata foarte frumos, si cred ca e o pata binevenita de culoare printre nuantele de taupe si gri cu care ne asaltateaza designerii toamna.

unika spunea...

e superba....cine nu si-ar dori asa ceva?!

Zuzele spunea...

:)) da, neaparat rimel!
Pai 27 lire nu e mult, baby! Depinde cat de mari sunt taxele de transport:)

Puzica spunea...

Cand mi se incarca pagina si am vazut jacheta si culoarea asta minunata am si uitat sa mai respir cateva secunde. Am stat apoi si am privit-o ca sa ma reculeg. :)

purple spunea...

DA DA DA!!la asa ceva as renunta si la rimel daca m-ar pune cineva sa aleg;)))...oh,epoletii astia si culoarea sunt breathtaking.... off topic: am o noua obsesie hermès ...se numeste constance bag,ai vazut-o;?nu e adorabila;?

adela sirghie spunea...

a fost o zi de toamna atat de inchisa la culoare, incart rosul acesta parca a avut glas si a strigat:)

adela sirghie spunea...

@Purple: da, Constance imi place foarte mult, am facut cunostinta cu ea de ceva vreme.
Dar Hermes este o obsesie grea:)