marți, septembrie 21

Polished Ponytails

Polished ponytail este cel mai nobil titlu intalnit vreodata pentru celebra "coada de cal", deci l-am preluat si eu de pe Who What Where, pentru ca exprima cu exactitate si parerea mea despre aceasta veche si eficienta metoda de a-ti prinde parul.
Avand parul gras, a doua zi dupa ce il spal trebuie ori sa repet operatiunea, ori sa apelez la polished ponytail. Vara il spal zilnic, insa toamna revin la varianta every other day. Nu imi plac sampoanele uscate si nici nu imi place sa imi simt parul murdar.
Ca fruntea sa para mai inalta, poti tapa lejer partea din fata(cu mare grija, daca exagerezi se va vedea urat!).
Se poate folosi fixativ, dar cu moderatie. Eu nu agreez deloc produsele de styling, le folosesc extrem de rar, pentru ca imi place sa am parul matasos si sa se poata misca in voie, dar aceasta este doar optiunea mea. Varfurile parului trebuie sa fie perfecte, fie ca optezi pentru varianta ondulat, fie ca il vrei intins. Pentru a potoli varfurile rebele, recomand un strop de serum sau o cantitate mica de crema pentru par.
Coada trebuie prinsa cu un elastic subtire, in crestetul capului, iar apoi petreci o suvita mai lunga in jurul ei si o prinzi cu o agrafa la spate.
Cred ca asta e tot...daca am uitat ceva, revin cu detalii:)

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

5 comentarii:

ColourMePretty spunea...

Imi scapa numele tipei de sus mijloc...aceea este varianta care imi place cel mai mult,cu ceva volum pe crestet.Nu imi iese insa,stiu ca nu e mare lucru dar nu reusesc sa tapez incat sa nu arate incurcat si razvratit...la mine tentativele seamana mai mult a caltzi decat a volum :)

micky m. spunea...

Ce frumos suna "polished ponytails" si cat de urat suna "coada de cal".:)) Si eu fac la fel cu parul cand nu am timp sa il spal.:)

Silvia spunea...

si eu sunt fana ponytail :)

Katrim441 spunea...

@ Ramona J.: Rachel Zoe

Ana-Maria spunea...

Eu cred ca ponytail face trasaturile fetei mult mai frumoase. :) Love it!