luni, septembrie 13

Origins: Spot Remover

Am incercat, de-a lungul anilor, multe geluri anti-imperfectiuni(ma refer la cele locale, pe care le aplici direct peste cosuri). Am folosit produse de la firme scumpe, Clinique, Clarins, dar si din supermarket sau farmacii, Neutrogena si Boots. In afara de batonul de la Clarins, care a fost o dezamagire cosmetica scumpa si inutila, toate celelalte au fost bunicele. Cel mai bun dintre toate este insa este cel pe care il am in acest moment, de la Origins, pe care l-am descoperit intr-un top 10 al revistei Vogue. Era trecut ca fiind cap de coloana, asa ca atunci cand am terminat Neutrogena, am cumparat Spot Remover. Are si multe alte premii, pe merit primite toate, nu vreau sa le enumar aici. Cutiuta e mica si foarte saracacioasa(in imaginea postata de mine arata chiar foarte bine!) si am clipit incurcata de cateva ori cand mi l-a aratat vanzatoarea. L-am cumparat din centrul Vienei si a costat 12 euro.
Gelul insa e transparent si foarte eficace. Nu rezolva problema cosurilor in proportie de 100%, cel putin mie nu mi s-a intamplat aceasta minune des anuntata de campaniile de PR, dar este eficient in 95% din cazuri. In celelalte cazuri, reduce roseala si stavileste cresterea nestapanita a pustulelor.
Cred ca e ideal de folosit seara, pentru ca daca aplici peste el chiar si numai un strop de fond de ten, ramai cu un fel de urma de Urgo mititel pe fata(I hate this!)
Ingredientul minune nu e altul decat banalul acid salicilic, in combinatie cu oregano si cuisoare. Dupa ce il aplici, te gadila putin, dar senzatia dispare curand. Este indicat si pentru tenul sensibil.
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

4 comentarii:

Irina M. spunea...

Uff... toate bunatatile numai la Viena se gasesc.. mai stii, care farmacie din Viena era? :) nu de alta, dar poate aranjez un mic shipment :P

adela sirghie spunea...

Irina, l-am cumparat din Douglas,din centrul Vienei, nu din farmacie.

Oana spunea...

unde as putea gasi Neutrogena On the spot la noi in Romania? :) am cautat pe la cateva magazine specializate dar nu am gasit acest produs.. please help :D

adela sirghie spunea...

@Oana: eu nu l-am cumparat din Romania, dar l-am vazut si la noi in farmaciile centrale, cele care distribuiau si alte cateva produse Neutrogena.