vineri, septembrie 3

Jurnal de vacanta(13) Topshop in Barcelona

Primul magazin pe care l-am vizitat in Barcelona a fost un Topshop. Nu l-am cautat dinadins, nu l-am trecut in GPS ca sa ma opresc fix in usa lui, dar asa s-a intamplat. Cum zeul reducerilor ma ocoleste constant, am vazut numai haine de toamna-iarna 2010-2011. Rochitele de vara care mi-au inrobit simturile in urma cu cateva luni probabil ca stau parfumate si cuminti in alte sifoniere...Din noua colectie nu mi-am cumparat nimic. Hainutele care care mi-au placut erau din vascoza, deci au cazut la controlul calitatii. Mereu citesc eticheta produsului, deci nu ma pot pacali decat cu mare greutate. Am iesit din magazin oarecum dezamagita. Intrasem emotionata, ca si cum m-ar astepta Kate Moss pentru un interviu in exclusivitate pentru beautynews...
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

3 comentarii:

Ema, Brasov spunea...

Ce frumos vorbesti de rochitele de vara ...
Aici, in Brasov, au fost acum doua zile patru grade :(

Katyna spunea...

Urmeaza sa plec si eu in Spania. Voiam sa te intreb daca tu cunosti vreo marca de-a lor buna, la cosmetice. Sau vreun magazin specific numai cu cosmetice, cum s-a infiltrat la noi DM-ul.

adela sirghie spunea...

@Ema:nu mai stiu ce se intampla in tara, cu exceptia remanierii:)
In Spania e inca vara deplina, asa cum era si cand am plecat eu din Bucuresti.
@Katyna:eu am folosit mai bine de trei ani o gama spaniola de dermato, OTC se numeste, dermatocosmetice oil free, care au facut mult bine tenului meu gras. Nu stiu ceva asemanator cu dm,eu de fapt nici nu am ajuns acolo pana acum, insa la parterul magazinului El Corte Ingles gasesti un hectar de cosmetice, cred ca sunt mii de firme, de la marci gen Helena Rubinstein la dr Hauschka si uleiuri naturiste.