vineri, septembrie 10

Valldemosa



Unul dintre cele mai frumoase locuri pe care le-am vazut vreodata este Valdemossa, in Mallorca.
In prima poza este pedichiura mea dupa aproape zece zile de vacanta.:)Am inceput cu ea pentru ca m-am tot gandit ce suparata fusesem cand am schimbat pedichiurista, dar pana la urma totul a fost ok, a facut fata cu brio, cu exceptia faptului ca, asa cum banuiam, bataturile mi s-au intarit dupa cateva zile. In urmatoarele doua, muntii Tramuntana si Cartuja de Valldemosa, unde au locuit George Sand si Chopin( O iarna in Mallorca este scrisa dupa experienta lor mallorchina)
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

7 comentarii:

Andreea spunea...

superbe pozele! si tu ai o tinuta tare frumoasa.Imi place posetuta.

Iulia spunea...

Foarte frumosi papuceii si pedi arata bine dupa 10 zile :)

Ema, Brasov spunea...

Dupa aproape 10 zile, pedichiura ta este perfecta. Nu degeaba ai laudat pedichiurista. Bravo ei!

Anonim spunea...

arati f bine! te pup Rox

adela sirghie spunea...

@Ema: ah, sa stii nu am laudat-o, ci mai degraba am ocarat-o, tocmai de aceea am vrut sa ma mai revansez putin:) De laudat o laudam pe Veronica, dar la ea nu am ami ajuns din luna mai.Vera stia sa imi aranjeze bataturile si basicutele cu mare arta, dar si Coca,, fata la care am fost ultima oara a fost cat de cat ok, iar lacul tine si acum, dupa trei saptamani.

SoSheSays spunea...

heeeey si eu am fost tot in palma de mallorca desi nu in valdemossa
ce coincidenta
:)

adela sirghie spunea...

fetelor va multumesc pentru cuvintele frumoase
xoxo
@Beauty: unde ai foast?
in ce regiune?