duminică, septembrie 12

Azi imi place...

...Alexa Chung intr-o rochita Chanel alb negru, de la deschiderea noului boutique al casei, din Soho, NY. Iata ca imi place ceva si din noua colectie Chanel toamna-iarna, pe care o consider in continuare muuult prea incarcata pentru gustul meu.
Cred ca a asortat rochita cu o pereche de pantofiori Mary Jane. Daca nu, atunci cu siguranta asa as asorta eu rochita(daca asa avea o astfel de rochita!).
Ce imi place? Stilul Less is more, machiaj nude, accesorii discrete(un inel pe mana dreapta si un lantic la gat). Nu am vazut daca poarta cercei, sper ca nu, cred ca doi este cifra maxima pentru accesorii, dar daca are, cred ca sunt foarte discreti, genul bobite de diamant, pentru ca nu i-am observat:)

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

2 comentarii:

Zuzele spunea...

Da, accesoriile sunt discrete, dar rochia este prea sorcova! Nu ma incanta foarte tare! Oricum, as purta-o daca as primi-o in dar :)

Zuzele spunea...

Hai ca m-am uitat mai bine si constat ca am exagerat in rau! Am pus lupa pe rochita si este draguta si...suava asa, de lady, nu sorcova. La birou mi s-a parut altfel, probabil influentata de stresul de acolo :)