duminică, octombrie 18

look de toamna : HOW (NOT )2 DO IT


Imi plac sprancenele accentuate, pensate decent(nu intr-un singur fir, dar nici prea bogate), taiate la varfuri daca sunt prea lungi, bine pensate si cu eventualele goluri acoperite de creion sau fard. Probabil ca voi ramane tributara acestor idei despre sprancene toata viata mea, fara sa tin cont de niciun alt trend decat acela de a purta ceea ce te avantajeaza.
Ma declar oripilata de noul trend toamna iarna 2009 propus de Givenchy, de a purta sprancene decolorate sau chiar rase. Adriana Lima(o aveti in imaginea de mai sus)mi se pare ca isi pierde 90% din farmec atunci cand adopta acest look considerat modern in acest moment.
Recunosc termenul de estetica uratului, dar numai ca idee.
Azi dimineata, cand m-am uitat in oglinda, am incercat sa ma imaginez fara sprancene, sau cu unele decolorate, galben pai sau gri. Mi se parea ca asa ar arata o fata urata sau bolnava, nicidecum una...interesanta sau originala.
Prin urmare, le-am pieptanat frumos, am umplut cateva goluri cu un fard inchis pe care l-am aplicat cu pensula plata de la Eddie Funkhouser, le-am fixat cu un gel transparent de la H&M si mi-am dat seama ca ochii mei erau mai bine pusi in valoare, pometii pareau mai conturati si aceste lucruri ma avantajau.
In ceea ce o priveste pe Adriana Lima, ea are niste sprancene extraordinar de frumoase, sper sa revina la ganduri mai bune.
Repet: voi alege mereu din trenduri numai ce ma avantajeaza, numai ce ma face mai frumoasa.
Moda sprancenelor invizibile, nude, rase sau decolorate mi se pare o moda oribila.
Cum este Givenchy in stare sa propuna asa ceva?

10 comentarii:

Alexa spunea...

Mie mi se par sprancenele un element deosebit de important pentru expresivitatea chipului...de ce sa le stergi? Nici rujul puternic mov nu imi place, poate incearca sa creeze un look gotic, ocazional sper nu permanent.

Adela, ce frumoasa e cioco mica! Cred ca toarce cand pun mouse-ul pe ea. :)

Butterfly spunea...

Probabil vor sa fie originali, dar nu reusesc decat sa fie oribili :))

Ella Gheorghiu spunea...

LA inceput nici nu m-am gandit ca este Adriana Lima,cu greu am recunoscut-o..acest trend e oribil!am ramas surprinsa ca Givenchy (eu fiind un fan declarat al lor) poate sa propuna o asemenea idee..nici nu imi trece prin cap sa aplic acest trend..Sprancenele ne definesc privirea...sunt socata!parca moda ar trebui sa ne faca mai frumoase,sa ne puna in valoare,nu sa ne urateasca.

camelcutza spunea...

cred ca oricine arata oribil cu sprancenele rase...eu am avut acum niste ani un accident cu ceara si a durat vreo 3 luni pana mi-a crescut spranceana la loc,si oricum mi-o desenam cu creionul,era oribila

Raluca spunea...

sunt perfect de acord cu tine :))

tatiana spunea...

Nu stiu cum...dar eu prefer sprancenele cat mai naturale, nu subtiri, nu neingrijite. De asemenea urasc blondele care nu isi descid putin si sprincenele si le lasa negre.

Gaby spunea...

Cred că trendurile propuse de diversele branduri high-end se adresează unui anumit segment (artişti sau persoane extravagante), nu se aşteaptă nimeni să fie îmbrăţişate de mase. La fel ca şi tine, femeile vor rămâne întotdeauna fidele machiajului clasic care avantajează pe oricine.

adela sirghie spunea...

prin urmare s-a votat: nimeni nu va purta sprancenele propuse de Givenchy!
Cu toate ne-am dat seama ca acesta este un artificiu pentru publicitate, pentru a soca sau pentru a face lumea sa vorbeasca.
Si cand te gandesti ca exista mii de feluri in care aceste firme ne manipuleaza, uneori mai transparent, alteori mai subtil...

SoSheSays spunea...

Machiaje pentru filme horror mai pe scurt!

Magda spunea...

eu vreau sprancene...si ce mai sprancene;dese,conturate frumos si NATURALE.ma zbat de mult sa le dau o forma si Givenchy le cere rase sau decolorate?nu multumesc!

abia am recunoscut-o pe adriana lima.