joi, octombrie 1

some kind-a GORGEOUS


De putine ori ies din casa fara sa folosesc fond de ten.Tenul meu nu arata rau deloc, cu exceptia unor zile cand imi apar cosuri, deci scopul nu este neaparat de a "ascunde" toate imperfectiunile. Locuiesc in centrul Bucurestiului si praful, mizeria de afara, noxele imi irita tenul sensibil la maxim. Asa ca fondul de ten are un rol protector si este un prieten de nadejde. Am fdt spuma, stick, lichid, compact, deci credeam ca le-am incercat pe toate. Insa la lansarea Benefit de marti seara am descoperit some kind-a gorgeous, un fdt crema, oil free, care lasa un finish invizibil si satinat. Il incercasem si inainte, dar nu i-am dat mare atentie, pentru ca am aplicat multe produse unul peste altul si nu mi-am dat seama care este efectul fiecaruia in parte.
Insa in ultimele doua zile am folosit numai acest foundation baker de la benefit. Intai am crezut ca are o textura greoaie, din cauza ca in cutia vintage care seamana cu un vinil:)(vezi foto!), parea un fel de crema-unt, grasa si stralucitoare. Pe ten insa, aceste efecte dispar, iar fdt se aplica foarte usor. De altfel cred ca acest lucru m-a cucerit: faptul ca se intinde ca untul pe paine si nu lasa nici un strop de grasime. Poti sa aplici mai multe straturi si fata ta nu este incarcata. Intai am dat un prim strat, care a acoperit usor, translucid; al doilea strat a fost aplicat numai pe zona T si in cateva locuri micutze unde mi se pare mie ca am porii mariti. Pe nas am dat si a treia oara, sa nu se vada punctele negre.
Gasesti some kind-a gorgeous in doua nuante, original si deep, dar acest fdt are o culoare cameleonica, nici macar nu are nevoie de mai multe variante. Eu folosesc nuanta original, dar am tenul alb. Some kind-a gorgeous costa 127 ron si il gasesti numai la Sephora.

17 comentarii:

VertAnge spunea...

Suna bine. Unde se gaseste? La Sephora?

adela sirghie spunea...

buna dimineata VertAnge si bine ai venit pe beautynews :)
asa este, numai la Sephora gasesti brandul Benefit.

Magda spunea...

ce tare arata.abia astept sa dau o fuga la sephora cand vin in bucuresti

Ella Gheorghiu spunea...

wow..arata super!imi place sa folosesc fond de ten putin atat cat sa nu dea impresia de masca si sunt sigura de efectul lui benefic asupara tenului si mai ales protector,desi inca exista persoane care cred ca fondul de ten este daunator.Acum il folosesc pe cel de la Givenchy Photo Perfextion,insa e pe cale de a se termina..aceste 2 nuante cum difera?eu am un ten alb spre masliniu,adica nici alb nici inchis,folosesc in general nuante de bej deschis.Care mi s-ar potrivi?Ce pret are?

Ciprian D. spunea...

Buna, interesant blogul tau! :)
Te-am adaugat in blogrolul IN ATENTIA GIGELITATII. Ma poti trece ca Gigel sau GIGELITATEA...ramane la latitudinea ta!

Cele bune!

adela sirghie spunea...

viorica, s-ar putea ca ambele variante sa fie potrivite cu nuanta ta de ten, try&test it, sa vezi care din ele te face mai frumoasa. Poti merge chiar maine la Sephora Magheru sa le incerci pe ambele daca esti curioasa. Mie imi place in fiecare zi mai mult, pentru ca nu lasa deloc filtru gras pe fata:)

adela sirghie spunea...

Gigel, multumesc frumos.
te-am trecut in linkurile mele, te rog sa imi spui daca este ok.

Celestial Dreamer spunea...

eu incerc sa evit fondul de ten in timpul zilei, si fa ofer o protecti teului cu ajutorului unui ser hidratant...

adela sirghie spunea...

Mary, la mine nu e suficient. Toate scamele care zboara prin aer mi se lipesc de fata...

Alexa spunea...

Cateodata aud ideea: "eu nu folosesc fond de ten, imi las tenul sa respire"...dar ma intreb ce poate fi de respirat?!

adela sirghie spunea...

alexa, si eu imi las tenul sa respire. Nu, nu glumesc: tenul meu respira noaptea foarte bine si cred ca este suficient. Pe de alta parte, eu simt ca ziua fdt imi protejeaza tenul, are SPF, agenti de matifiere, antioxidanti.
Dar sunt persoane care nu se simt confortabil cu fdt, au impresia ca fata lor este sufocata si ca tenul nu "respira", ceea ce nu face decat sa demontreze cat de diferiti suntem unii de altii.
Ce nu inteleg eu insa este frica de fdt, o consider un fals mit urban.

adela sirghie spunea...

pt viorica:am completat si in post: costa 127 ron si eu folosesc varianta originala.

buburuza spunea...

la recomandarea ta am fost azi si mi-am luat acest fdt si blush-ul coralista..le ador si singurul lucru care pot spune k nu imi place este ca fondul de ten nu are spf:( mai am niste produse de le ai,sincer iubesc benefit!!! Datorita cardului sephora am primit cadou o oglinda vintage f frumusica marca benefit,asa ma bucur cand primesc orice cadou sephora:D

adela sirghie spunea...

@buburuza: ai mare dreptate, lipsa spf e un minus, mai ales ca se apropie vara.
Sugar Bomb ai incercat?

buburuza spunea...

am vazut Sugar-Bomb pe site de mult timp si mi-a placut f mult,dar din pacate nu l-am vazut inca in sephora.

Dana spunea...

Sa incerci si fdt mineral, am auzit ca e f bun pentru tenul gras. Eu am tenul uscat si nu mi se pare ca ar usca mai mult. Imi place tare tare :D

adela sirghie spunea...

@Dana:da, urmatorul fdt va fi mineral.xoxo