vineri, octombrie 16

Plaisirs Nature: ovaz +ulei de migdale dulci


De cateva zile am un nou lapte de corp, de la Yves Rocher, pe baza de ovaz extras din cultura biologica, unt de karite bio, ulei de migdale dulci, gel de aloe vera bio si glicerina vegetala. Cand am vazut ca are o textura foarte subtire, m-am gandit ca va fi in detrimentul agentilor hidratanti, dar m-am inselat. Laptele de corp este catifelant si hidratant, iar textura delicata intra fiarte repede in piele fara sa lase nicio urma grasa. Are un miros parfumat, o combinatie de ovaz cu ulei de migdale dulci, pe cale il ador, chiar daca trendul actual in materie de cosmetice aduce in prim plan termenul de "no perfumes".
Mirosul nu este puternic, combinatia dintre ingrediente creeaza impresia de relaxat, de curat, de proaspat spalat, dar este indeajuns de persistent incat sa ma pot bucura de el cateva ore bune.
Il folosesc zilnic, dupa dus si nu imi ia mult timp sa il aplic pe intreg corpul, pentru ca se intinde cu foarte mare usurinta.
In aceeasi gama mai exista gel de dus, crema pentru corp, sapun, sapun gel si crema pentru maini, dar eu nu folosesc decat laptele catifelat pentru corp.

14 comentarii:

Ella Gheorghiu spunea...

Wow!si eu ador produsele cu miros ametitor...in ultimul timp am tot auzit ca vedetele folosesc drept lotiune de corp uleiul de masline si se mandresc cu asta spunand ca au pielea lipsita de probleme(vergeturi,celulita,etc)..asa ca si eu de aprox. 3sapt folosesc uleiul de masline extravirgin,insa pt. ca uleiul tot ulei ramane il combin cu o lotiune obisnuita de corp..nu stiu de ce dar imi plac ft mult uleiul de masline si cel de migdale..

Ella Gheorghiu spunea...

Multumesc mult pt. commenturile tale pe blogul meu!

monica spunea...

e tentant! o sa-l testez si eu caci mi se termina lotiunea de corp.pupici

Magda spunea...

miiau.ce dragut e pisicul tau dar cred ca ti-a mancat pestii :P

lapte de corp...de ceva timp folosesc numai ulei de corp desi ii mai duc lipsa laptelui.am avut unul cu migdale la un moment dat si facea minuni cu pielea mea.foarte mult imi plac migdalele;atat in cosmetice cat si sa le consum.

adela sirghie spunea...

viorica, mie uleiul de masline imi ramane pe corp, nu intra f bine in piele ...si in plus, mi se pare ca miros ca o salata!
poate este bun, dar nu pot sa il folosesc zilnic, imi place sa miros frumos:)

adela sirghie spunea...

magda, si mie imi plac migdalele foarte mult!

adela sirghie spunea...

monica, neaparat sa il incerci inainte sa il cumperi. La Mall Vitan este un magazin foarte chic, cred ca au testere!

adela sirghie spunea...

viorica, mi-a placut blogul tau!xoxo

monica spunea...

off problema mea e ca e cale lunga pana la mall vitan din sibiu :))
o sa vad daca il gasesc pe aici...daca nu asta e!

adela sirghie spunea...

poate gasesti pe site la ei info despre magazinele yves rocher din sibiu :)

monica spunea...

nu exista magazin yves rocher in sibiu :( in schimb am vazut pe siteul sensiblu ca il au,o sa merg maine sa vad ,sper sa aiba si testere.am vazut ca ai postat da nu se vede si ce ai scris...mai astept putin :)

Georgiana Lazar spunea...

am primit si eu laptele de corp si emulsia pentru dus de la yves rocher, cele cu extract de ovaz si migdale dulci; mie parfumul lor imi evoca si mirosul puternic al zambilelor batute, minunate. dar...ce ma dezamageste profund, e faptul ca pe eticheta scrie maare ca produsul este organic, iar lista ingredientelor contine toata familia de parabeni din cei mai periculosi, mentionez doar METHYLPARABENUL! de ce trebuie sa mai scrie ca este produs bio, natural??care mai este diferenta intre un asa zis produs pe baza de ingrediente organice, si unul clasic? trist, foarte trist

adela sirghie spunea...

Georgiana, bine ai venit pe beautynews!
eu am numai laptele de corp cu ovaz si migdale. Pe eticheta scrie mare, ai dreptate Agriculture bio, dar nu are certificat ecocert sau soil, prin urmare iata ce trebuie sa intelegi: ca doar ovazul este extras din cultura biologica, si vad ca mai pun bio la unt de karite si aloe vera. In rest, nefiind specificat bio, nici nu este... bio.
Pe de alta parte, mie sa stii ca nu imi este frica de parabeni, am mai spus-o. La Yves Rocher chiar este o gama intreaga certificata bio, dar eu nu am incercat nimic.

adela sirghie spunea...

insa ai dreptate, acest lapte de corp miroase a zambile batute, mie nu mi-a venit asta in minte!