sâmbătă, octombrie 17

un crayon lifting pour sourcils: benefit


High Brow de la Benefit are o culoare alb laptoasa, cu tente rozalii, este moale si se poate difuza cu usurinta catre partea externa a ochilor. Este un produs foarte folositor cand ai cearcane, sau pur si simplu te-ai nascut cu ochii putin...infundati in cap, asa ca mine :) Trebuie sa spun de la bun inceput ca nu am crezut in acest produs, dar l-am folosit de cateva ori si oricat de grabita as fi cand ma machiez, nu uit sa il aplic sub linia sprancenelor(ca in imagine). Nu stiu cu exactitate ce contine, dar are un efect luminoptic miraculos si imi insenineaza instantaneu ochii. Este special creat pentru browbone, dar il pot folosi pe toata pleoapa mobila, datorita texturii catifelate si extrem de usor de intins. Aplicat a la carte, sub sprancene, lumineaza puternic privirea si da, acest lucru duce la impresia de lifting al ochilor. Nu ramane deloc o culoare alb laptoasa, trebuie sa intinzi pasta si vei avea surpriza sa ai ochii mai mari, mai senini, mai frumosi, deloc incarcati.

6 comentarii:

Ella Gheorghiu spunea...

Si eu am ochii migdalati..putin infundati..inainte mai foloseam fard alb sub spranceana sau un creion alb de la Bourjois..o sa merg la Sephora sa il vad si eu..chiar m-ai tentat!
Apropo de sprancene,le faci ceva deosebit inainte de a pleca din casa(creion,rimel transparent)?

adela sirghie spunea...

viorica, am mare grija de sprancenele mele, chiar vreau sa scriu azi un post despre ele...

Ella Gheorghiu spunea...

multumesc pt post..acum ti-am aflat secretele!Uneori mi te imaginez ca pe o printesa intr-un castel de fildes...imi infrumusetezi zilele!

adela sirghie spunea...

u r very sweet, viorica:)
xoxo

adela sirghie spunea...

buhu a trimis un comentariu pe beautynews, asadar, daca vrea cineva sa incerce propunerea lui, aveti detaliile...
in general nu las genul acesta de comentarii, pentru ca nu vizeaza deloc subiectele noastre, dar m-am gandit ca poate ii va fi de folos cuiva.
oricum, sfatul meu este sa negociati o reducere mai mare:)

SoSheSays spunea...

Yep...testat de mine de vreo patru ori cand am trecut pe la standul Benefit, sunt de acord in privinta efectului de luminozitate. E pe lista!