joi, octombrie 8

excesul de zel dauneaza grav FRUMUSETII


Acum doua zile m-am lasat cuprinsa de un exces de zel neobisnuit. Mi-am inceput ziua uitandu-ma ingrozita in oglinda din baie, pentru ca mi se reliefau frumos trei comedoane ca trei bile. Inca nu iesisera la suprafata, dar se simteau mocnind sub epiderma. Deci am trecut repede la atac: dermopeeling exfoliant de la Skeen+ urmat de masca usor astringenta de la Kiehl's. Cum problema mi se parea grava, am decis sa las masca sa actioneze mai mult, sa am mai multe sanse sa dispara cosurile pana seara. Zis si facut. Numai ca m-am luat cu treaba si am uitat-o mai mult decat trebuia, mi-am adus aminte de ea in momentul in care a inceput sa ma stranga pielea. Adica mult prea tarziu! Deja stiam ce se va intampla. Am sters-o repede si am aplicat uleiul de la dr Hauschka, iar a doua zi, pielea mea se descuama inestetic pe nas si in jurul lui si deasupra buzelor. Cred ca acestea sunt zonele mele cele mai sensibile. Am aplicat apoi alta masca cu ginseng de la Vegeticals, dezastrul s-a mai linistit putin, dar micile fasii de piele stresata se vedeau orice as fi facut. Am pus din nou ulei de la dr Hauschka, fdt some kind a gorgeous, am incercat sa iau cu penseta niste cotoare ce se inaltasera cam ciudat pe nas, dar nimic nu putea ascunde descuamarea accentuata. Seara, la fel, am aplicat serum si crema hidratanta de la Juicebeauty. Azi dimineata epiderma se mai calmase, dar chiar si in acest moment cand scriu (si imi pipai nasul)se mai simt cateva zone uscate.
Iata de ce se spune ca atunci cand aplici masti de infrumusetare trebuie sa stai linistita, asezata in pat, cumintica, visatoare...


P.S. DA, cele trei cosuri nu au mai aparut!

10 comentarii:

camelcutza spunea...

mi s-a intamplat si mie,cu masca de argila,dar a fost ceva mai urat,imi aparusera niste vinisoare rosii,se umflase oata fata si era roz

cmaria spunea...

si mie mi s-a intimplat cu masca Duc... (dermocosmetica) pt ten gras si cu acnee. Si a 3-a zi eram rosie si cu mici "bubulite"-nu cosuri-".

adela sirghie spunea...

10 minute le lasi mai mult si a doua zi iti plezneste fata!
nu e dreeeeeept...
dar se intampla!

Butterfly spunea...

Si eu am patit cam acelasi lucru, din exces de zel dar eu in loc sa dau cu ulei sau cu ceva sa calmez, mi-a venit mie o idee si am dat cu o crema gel de la Garnier, 2 nopti la rand si m-am trezit cu pielea aspra, de am crezut ca m-am iritat de la crema, dar ce crezi, in loc sa dau cu crema am dat de fapt cu o crema gel pentru spalarea tenului, nicidecum nu trebuia sa o tin o noapte intreaga pe fata, iti dai seama ca 4 zile la rand am avut o fata super arsa si asta pentru ca in Moscova etichetele sunt in limba rusa si eu am citit doar crema gel, dar de fapt era crema gel pentru spalat fata, asa ca sa imi fie invatatura de minte si sa ma interesez de un produs inainte sa il cumpar la repezeala..:(

adela sirghie spunea...

de-abia astazi tenul meu si-a revenit complet!
nici acum nu imi dau seama cum am fost in stare sa uit o masca astringenta pe fata!

Magda spunea...

da,se intampla si de cele mai multe ori exact atunci cand nu trebuie.

adela sirghie spunea...

si de fiecare data te ia prin surprindere!

cosmofever spunea...

Desi nu pot sa recomand un produs sau altul, pentru ca pana la urma depinde de tipul de piele ale fiecareia, si acesta este cel mai bine determinat la dermatolog, vreau sa impartasesc o descoperire pretioasa in domeniul mastilor.

Am descoperit niste masti extraordinare (pentru pielea mea, cel putin - ten mixt, razlet cate un cos) care sunt, culmea, foarte ieftine. Niciodata nu am avut incredere in mastile ieftine, "la plic" - si pe acestea le-am cumparat doar pentru senzatia placuta pe care o ofera acest tip de produs cosmetic. Insa am avut o surpriza foarte placuta dupa aplicare - chiar functioneaza! Vorbesc despre mastile CHANTELLE disponibile in magazinele Kaufland, la raionul de produse cosmetice pentru fata. Costa 5 lei doua masti si exista vreo 7-8 tipuri cred.
Eu am folosit 3 pana acum:
- masca exfolianta cu avocado si aluna de padure: exfoliaza delicat si hidrateaza, rezultatul este o piele mai luminoasa si mata
- masca exfolianta cu musetel si aloe vera - curata in profunzime
- masca termala cu ginseng si floare de cactus, se aplica pe pielea uda, si se incalzeste; recomandata mai ales pentru ten obosit, lipsit de stralucire

Sfatul meu este sa tineti masca pe fata exact cate minute sunt indicate pe ambalaj, sa o indepartati cu ajutorul unui burete si apa din abundenta, si sa nu o aplicati (indiferent de tip) pe pielea agresata, foarte uscata, care "tine"

Dana spunea...

Dap, excesul de zel chiar face foarte rau! Am patit si eu cand am incercat sa-mi fac masaj facial acasa si am zis ca daca apas mai mult o sa am rezultate mai bune. Dar surpriza!! M-am trezit cu pielea rosie deasupra buzelor si putin pe obraji. De atunci am invatat ca fata mea e foarte sensibila si trebuie sa ma port "cu manusi" cu ea :D

adela sirghie spunea...

Dana, bine ai venit pe beautynews!