miercuri, octombrie 21

TESTIMONIAL octombrie 2009: ZEN Limited Edittion


Pentru luna octombrie, va propun un testimonial special, noua apa de parfum, lansata de curand, in editie limitata, Shiseido Zen. Are in centru o floare rara, trandafirul albastru, mireasma recreata de tehnologia japoneza. Restul-il astept de la voi, in comentarii, asa cum am facut de fiecare data. Invit, ca de obicei, toate fetele care imi citesc blogul, sa imi scrie pana pe 21 noiembrie, inclusiv. De data aceasta vor fi doua castigatoare, fiecare va primi cate o apa de parfum Zen Shiseido in editie limitata toamna iarna 2009.
Voi puncta, ca de obicei, prezenta constanta pe blog si comentariile la acest testimonial, documentate, evident, iar ca surse recomand www. shiseido.com si site-ul firmei Everet, precum si alte info credibile de pe net. Daca preferati sa incercati parfumul in magazine, puteti sa imi descrieti ce impresia v-a lasat.
P.S. Comentariul nu trebuie sa fie lung, ci documentat si funny:)

33 de comentarii:

camelcutza spunea...

cred ca trebuie incercat parfumul in magazin,nu de alta,dar nici pe site-ul everet,nici pe cel shiseido nu am gasit nimic despre parfumul asta in editie limitata.nu,nu,nu,nu vreau deloc sa merg la sephora sa testez parfumuri:P

Zuzele spunea...

I love Shiseido Zen ! suficient de documentat si funny? ;))

adela sirghie spunea...

zuza o, zuza o!
comentariul nu era pentru tine, pentru ca tu esti o ziarista cunoscuta si respiri si scrii in acelasi timp:)
scrisesem comentariul acela pentru fetele noi, sa nu creada ca le cer un roman de o suta de pagini la acest testimonial!
xoxo

Ralu spunea...

Nici eu nu am gasit cine stie ce informatii despre acest parfum, insa ideea de editie limitata te face sa te simti unica stiind ca tu si inca...n persoane au acest parfum. Sincer, nu am avut niciodata un parfum in editie limitata, si majoritatea parfumurilor pe care le-am avut de-a lungul timpului au fost cadouri "consultate" (prietena: auzi parca X parfum e misto. Eu: aaaa, eu iubesc X parfum, trebuie sa mi-l achizitionez...si peste ceva vreme ma trezeam cu el cadou). Nu stiu cum sunt alte femei:)...insa mie parfumurile si imi amintesc de diferite perioade din viata...copilarie, adolescenta. In concluzie, da, imi doresc f mult un parfum editie limitata, care sa mi se si potriveasca, si care sa ma caracterizeze.
P.S: O sa merg sa vad cum miroase.

cmaria spunea...

"Shiseido Zen" de la Shiseido, un parfum al emotiei, un parfum care asociaza prospetimea trandafirului albastru cu sensualitatea patchouli.
O mica minune intr-o sticluta cu forma cubica, aroma fina, lejera si foarte subtila, nici prea florala, nici prea fructata, nici prea "ametitoare", cu un usor efect "pudrat", care pe mine ma cucereste intotdeauna.
Parfumul combina aromele de: grepfruit, bergamota, piersica, ananas, trandafir albastru (ca note de virf) cu aroma florilor de fresie, gardenie, violete, floare de lotus, trandafir chinezesc (ca note de mijloc) si cu aromele de: patchouli, cedru, mosc, mosc alb si ambra (note de baza).

Zuzele spunea...

am inteles...:) mi-ai dat tu prin vara doua mostre de parfum shiseido...mi-au placut amandoua, dar parca mai mult cel auriu. parfumul pe care il prezinti acum era acela? daca nu, atunci trebuie sa ma sacrific si sa fac o vizita la sephora sa-l incerc. Din pacate, la sephora de la plaza nu prea au multe produse :( mereu ma trimit la alt magazin cand intreb de cate ceva :(

Ella Gheorghiu spunea...

Dar commentul meu de ce nu apare?!poate k era prea lung..

adela sirghie spunea...

viorica, din pacate nu a ajuns...
l-am cautat si in spam si nu este...
imi pare rau, te rog mult sa il trimiti inca o data
xoxo

adela sirghie spunea...

zuza g, parfumul de la testimonial este nou noutz, cred ca a aparut in magazine la finalul lunii septembrie, este o editie limitata, mie mi se pare ca miroase a...Craciun!

Zuzele spunea...

cred ca sunt nebuna! am ajuns la concluzia ca imi plac toate parfumurile.:)) Bine, am si eu preferatele mele, dar asa, in mare, imi plac toate! am invatat sa nu mai judec un parfum dupa primul puf... trebuie cumva sa-l lasi sa-si faca de cap cu pielea ta si apoi sa-l simti, sa-l adulmeci, sa incerci sa descifrezi ce esente au fost folosite pentru alcatuirea lui... Totodata, nu ma pronunt niciodata pe loc si astept sa treaca o ora, doua, noua...si abia apoi imi dau seama exact daca imi place sau nu parfumul respectiv. Mi s-a intamplat sa testez parfumuri care initial mi-au produs greata..asa a fost cu Opium...dar mai apoi, dupa ce el s-a obisnuit cu pielea si simturile mele si viceversa...l-am indragit :) la fel si cu Dior Addict, iubirea mea cea mare pe care initial am respins-o cat am putut! :)

Atunci cand nu imi place un parfum, incerc sa-i aflu povestea...sa-l caut pe internet, sa vad cand a fost creat, cu ce scop, cui a fost dedicat, ce esente s-au folosit pentru a lua nastere o picatura parfumata..

Imi plac foarte mult descrierile expertilor, cele de genul note de varf, de mijloc si de baza si sa aflu pe pielea mea daca rezonez cu acele informatii. Imi place mai mult varianta in engleza, doar pentru ca nota de mijloc se cheama "Heart" :) si ma gandesc catu oameni or fi muncit si cate nasuri si-au adus contributia doar pentru ca noi sa simtit "inima" acelei esente.

Pentru Shiseido Zen Limited Edition, am gasit asa: (sper sa nu fi confundat parfumul:))

Top: Harmony of the intense sweetness of magnolia and the clarity of blue rose.

Heart: Complex floral bouquet complements the elegant euphoria of jasmine sambac.

Background: A rich, deep sweetness of vanilla and musk.

La mine functioneaza foarte bine puterea autosugestiei si parca narile mele deja au detectat mirosul lui golden zen :P

cmaria spunea...

P.S. la comentariul meu:
din cite imi dau eu seama in poza apare noul "Zen"- apa de parfum concentrata-editie limitata (care in ambele Sephora -Baneasa nu il au- am fost eu chiar azi sa-mi cumpar fardul de ochi Cargo Barcelona, pe care de asemenea nu il au-) si care nici pe site-ul shiseido nu apare.
Intimplator eu am primit de f. curind de la o prietena din state o mostra chiar din acest parfum si in comentariu am descris ce impresie mi-a facut mie, pe pielea mea (sincer, parca la inceput am simtit si o aroma de magnolie care apoi s-a atenuat si este si usor "vanilat"- nu am adaugat aceste impresii in comentariul meu pt ca mi-a fost frica sa nu gresesc).
Oricum este un parfum care-mi da energie.
Este un produs scump, din pacate, dar este intr-adevar un produs de marca.

Ella Gheorghiu spunea...

In primul comment incepeam cu o scurta descriere a notelor de baza si de varf ale parfumului,insa ele deja au fost scrise asa ca nu ma voi repeta.Tot ce vreau sa-ti marturisesc este senzatia pe care mi-a dat-o acest parfum cand l-am mirosit la magazinul Ina joia asta...Sunt pasionata de cultura japoneza de cand eram mica,gheisele reprezentand pt. mine un ideal de frumusete si rafinament.Asa ca vazand forma sticlutei la tine pe blog eram sigura ca ma voi simti aidoma unei japoneze autentice..,dar nu a fost asa.Cu esantionul in mana,mi-am amintit de mama...de caldura ei atunci cand ma imbratiseaza,de dragostea ei neconditionata de mama care imi iarta toate greselile cu o singura imbratisare..cand simt ca nimic rau nu ni se poate intampla ramanand in bratele ei si ca voi fi vesnic un copil in inima ei..copilul ei!. ..De ce mi-a trezit asemenea trairi parfumul Zen?!
Poate pt. ca in mintea mea, mama este cea mai frumoasa gheisa,cea mai rafinata..idealul meu..Asa ca, Adela,imi doresc ft. tare ca acest parfum sa il pot ofei mamei mele pt. ca este identitatea ei..

Felicia spunea...

ZEN este unul din cele 3 parfumuri care nu-mi lipsesc din casa(celelate 2: Lanvin Eclat d'arpege si Hermes -Eau des merveilles)Il folosesc de 2 ani(in sezonul rece).Am sa incerc noul ZEN.
Sotului ii place atat de mult ca vrea si el un parfum barbatesc de la Shiseido(dar nu au!,aveau Basala dar nu-l mai produc)

adela sirghie spunea...

Felicia, Basala este absolut minunat!
L-as cumpara pentru mine daca l-as gasi.
De la Lanvin imi placea foarte mult Oxygene, din pacate nu mai este nici acesta pe piata, unele parfumuri au perioade de discontinuitate. Sa speram ca vor aparea din nou.
Dar Basala... cred ca este parfumul masculin care imi place cel mai mult.

Felicia spunea...

Bad news(ptr. mine).A aparut Zen masculin.Sper sa nu afle dusmanul prea curand.
Basala nu l-am mirosit niciodata,ptr. ca nu l-am gasit.
Dar din descrierea lui cred ca este superb.

adela sirghie spunea...

Felicia, si eu am vazut zen masculin, dar inca nu l-am mirosit. Cautam poza pentru Testimonial, si am dat peste ZEN Man, apoi am avut cateva probleme cu laptop-ul si nu am intrat decat foarte putin pe net.
nu stiu nici daca a aparut in Romania, dar sunt curioasa sa il testez.

adela sirghie spunea...

eu am incercat Zen Limited Edittion la Sephora Magheru, in Mall nu prea ajung, nu stiam ca numai in cateva magazine il puteti gasi deocamdata. Fiind un parfum nou aparut pe piata, probabil ca dureaza ceva timp pana cand se aprovizioneaza toate magazinele.
imi pare sincer rau...

Magda spunea...

WOW WOW WOW!!!ZEEEN foarte mult mi-au placut cele doua.cu acesta nu-mi aduc aminte sa fi facut cunostinta inca dar urmeaza:P

revin cu un comment frumos si simpatic,sper pt ca nu ii rezist.
desi am mai castigat la testimonials(fetelor,nu ma urati!)imi doresc foarte mult acest parfum.sunt sigura ca imi place!

HUGS

Zuzele spunea...

atunci cand am un parfum bun, ma simt pretioasa si rafinata chiar daca port un tricou de 200 mii! in acelasi timp, chiar daca am pe mine haine scumpe, de fite, daca la sfarsit, accesorizez totul cu un parfum ieftin sau care nu imi place, totul este egal cu zeo! din pacate, prin aceasta tragedie trec acum :((( din colectia mea iubita de parfumuri pe sufletul meu, n-am mai ramas cu nimic! astazi am dat si ultimul puf din incanto bliss si sunt foarte foarte trista! Mai am doar unul ieftin de la oriflame pe care l-am primit acum ceva timp, dar prefer sa nu ma dau cu nimic decat cu ala. Nu am idei preconcepute si nu consider ca un parfum trebuie sa fie scump ca sa-mi placa, numai ca licoarea asta prezentata cu mare fast, ma lasa rece. Ma mananca pielea imediat ce pufai un pic de parfum. Din fericire, nu trebuie sa ma chinui prea mult pentru ca nu rezista pe piele decat jumatate de ora.
Ca sa-mi treaca un pic din tristete -parca sunt nebuna- pastrez pe policioara sticluta goala de Dior Midhight Poison si astfel am senzatia ca nu sunt chiar asa "saraca". Parfumurile reprezinta cea mai mare iubire a vietii mele, insa acum chiar nu-mi permit sa dau 3 milioane pe unul, indiferent cat de mult mi-as dori asta.
Tot sper sa primesc unul de ziua mea, pe 8 noiembrie, de Sfintii Mihail si Gavril, dar nici prietenele mele nu o duc prea bine cu banii si nu cred ca-mi vor face o asemenea bucurie.
Apropo..nu gasesc parfumul asta :((( dar am mirosit altele de la Shiseido si mi-au placut la fel de mult! Cu toate ca Dior a fost casa mea preferata, Shiseido vine cu pasi repezi din urma!

Hai ca parca sunt o miloaga :)) dar imi doresc parfumuuuuuuuuuuuul!!!!

cmaria spunea...

Si eu imi doresc mult acest parfum!

adela sirghie spunea...

fetelor, chiar este un parfum minunat, mai am putin si scriu si eu la acest testimonial:)
glumesc, desigur, dar parfumul mi se pare special.

ali spunea...

Zen e cuvantul pe care il folosesc atunci cand sunt nervoasa. Repet:ZEN, ZEN, ZEN...pana ma calmez. E un cuvant magic pentru mine.
Sticluta acetui parfum mi se pare superba, intruchiparea perfecta a traditionalei camere de ceai japoneze.
Zen, un parfum demn de trucul unui iluzionist: la inceput note de citrice, apoi floral, care se transforma intr-un miros senzual, spicy-oriental.
Cred ca e un parfum care poate fi purtat atat de o tanara, cat si destul de interesant pentru a fi purtat de "nasuri experimentate".

simonik spunea...

Parfumul este descris ca fiind “fresh, lăptos, luxosind, cu esenţe tari florale şi lemnoase.” Secretul acestui parfum pare să fie trandafirul albastru, un hibrid între trandafirul obişnuit şi violetă. Sticla a fost creata inspirându-se de la vestitele încăperi japoneze de servit ceaiul. Purtat pe piele, ZeN te îmbracă într-o aură de mister, te învăluie într-un kimono de arome efervescente, enigmatice, răvăşitoare.
P.S. nu stiu daca am inteles bine ce trebuie facut, dar am incercat

Magda spunea...

Dupa aceste multe comment-uri mi-am dat seama ca toate care am scris la acest testimonial,iubim parfumurile.Fiecare ne dorim ZEN-ul,il visam si ne imaginam cum s-ar aseza pe pielea noastra.
Astfel m-am gandit sa scriu 9 raspunsuri la intrebarea "de ce iubim parfumurile?"iar al 10-lea raspuns il spuneti voi.
De ce iubim parfumurile?
Pentru ca:
- sunt un accesoriu de frumusete
- te definesc intr-un anume moment al zilei,intr-un anotimp sau o perioada a vietii
- sunt un bun instrument de seductie
- au povestea lor si pot reprezenta amintirea unei persoane dragi sau a unui moment de bucurie
- detin si puterea de vindecare
- ne-am nascut inconjurati de parfumuri
- un parfum poate spune multe despre tine
- sunt relaxante
- PENTRU CA PUR SI SIMPLU LE IUBIM

Povestea unui parfum nu poate fi explicata in cuvinte ci simtita de aceea alegerea acestuia reprezinta un moment atat de intim,de personal care nu poate fi evocat in cuvinte.

Sorina spunea...

Când am citit în descrierea parfumului Zen că miroase a trandafir albastru am zâmbit, pentru că ştiam că nu există. Răsfoind Netul, am aflat că, într-adevăr nu există în natură, dar că a fost creat prin combinaţii genetice de… japonezi :-), ca şi parfumul Zen. Mi-a plăcut ideea de “floare albastră”, de năzuinţă către ceea ce nu poate fi atins şi de mister, aşa că l-am căutat şi l-am testat.
În primele minute mi s-a părut că miroase a fructe acrişoare, dar baza parfumului, cea care m-a însoţit întreaga zi m-a făcut să mă gândesc la atmosfera dintr-o poveste. Aroma Zen a rimat foarte bine cu gândul meu de poveste, ca şi cum încercam să îmi aduc aminte de ceva plăcut, de o poveste de demult, din care nu a rămas decât senzaţia de “bine”, de armonie, dar şi de mister sofisticat, o senzaţie la care simţi nevoia să reîntorci şi o poţi face prin intermediul parfumului Zen. :-)

Zuza O spunea...

Pick me, pick me!!!
Am pulverizat acum cinci minute doua picaturi de Shiseido Zen pe incheietura mainii, iar acum iti scriu exact ceea ce simt: ai dreptate, miroase a Craciun, un pic a turta dulce, combinat cu vin fiert, mosc si trandafiri. In acelasi timp are si o tenta usor fresh, dar foarte discreta, care miroase a mare. Asa mi se pare. (Sper sa nu fie de la febra :) )

naspi spunea...

ce nebunie ... pana acum nu stiam de acest blog (ieri l-am gasit ca recomandare pe blogul verisoarei mele) si am intrat din curiozitate.
Am butonat si am dat de acest testimonial ... si sincer m-ati facut curioasa ... trandafir albastru ... cultura japoneza... am citit toate comentariile si mi-au placut mult ... o sa merg si eu sa caut acest parfum (dar daca la Bucuresti nu e peste tot ... la noi la Pitesti clar nu o sa-l gasesc usor). Poate dupa ce-l miros o sa pot pune si eu un comentariu dragut cu toate ca nu pot sa o depasesc pe viorica (mi-a placut cel mai mult ce a scris si asta pentru ca pentru mine tot mama e cea mai cea)...

Magda spunea...

naspi,e posibil sa gasesti parfumul la Sephora in Carrefour-ul din Pitesti.ai ajuns pe acolo?

cmaria spunea...

Si comentariul funny:
-Shiseido Zen = o cupa cu salata de fructe servita pe o masa unde este un buchet imens si foarte, foarte variat de flori si betisoare parfumate de vanilie (sau de ambra, in functie de preferinte) arse in apropiere ="scent of joy"

cmaria spunea...

P.S.-de ce am gindit astfel comentariul funny?
-ADOR salata de fructe: grapefruit, piersici, ananas toate taiate in mici cubulete, "inotind" in sucul de ananas si cu mult zahar vanilat.MMMM!O maninc, dispare si ramin cu gustul si mirosul dulce al fructelor de care-mi aduc aminte; sunt notele de virf.
-ADOR florile, toate florile! Mirosul lor este evident de la inceput, dar se dezvolta in timp; sunt notele de mijloc (de inima)
-ADOR izul de calm si matasos care se raspindeste in toata camera cind ard un betisor parfumat!Mirosul persista in timp; sunt notele de baza (de fond).
-ADOR ZEN SHISEIDO!

Elena spunea...

În tradiţia japoneză, “ceainăria” poate fi “chashitsu”, spaţiu arhitectural destinat ceremoniei de servire şi de savurare a ceaiului, propice desfătării estetice şi intelectuale sau “ochaya”, atunci când este vorba despre un stabiliment exclusivist, în care desfătările muzicale, artistice, culinare sunt încununate de cele oferite de gheişe. Sticluţa care adăposteşte parfumul Zen, de la Shiseido, creată de către Taisuke Kikuchi, a fost inspirată de “ochaya”.

Aşa că nu este de mirare că această aromă floral-lemnoasă răspândeşte o aură de senzualitate, seductivitate, dezvăluind acea componentă Zen de a trăi complet, de a degusta plenar, de a râde, de a dansa, cu un cuceritor spirit ludic.

Mie parfumul Zen mi-a indus presimţirea unei bucurii. O stare de mindfulness, în care degust la maxim clipa, aici şi acum. Mi se pare un parfum potrivit pentru o femeie cu o personalitate puternică, energică şi optimistă. Notele de vârf, trandafirul albastru, magnolia, bergamota, grapefruitul, piersica, ananasul, notele florale, mă fac să mă simt ca într-o grădină japoneză, iar notele de bază, mosc alb si vanilie, îmi dau puterea să privesc adânc în inima mea, să îmi conştientizez puterea şi seductivitatea, si sa degust clipa, în deplină armonie cu cei din jur şi cu mine însămi.

Magda spunea...

l-am incercat si eu cand am fost la Sephora:e atat de zen...si in acest moment il mai miros :P

Anonim spunea...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!