miercuri, octombrie 14

Glamour Revolution


Ma declar sedusa de stilul grand damme, ilustrat de marchize pretentioase, frumoase si orgolioase din secolul XVIII, Marie Antoinette sau Drama Quuen.
Noile kit-uri de machiaj de la Too Faced sunt exact pe gustul meu: contin mici secrete rotunde, unde gasesti produse de exceptie pentru buze stralucitoare, pometi roz, de budoar, pudra pentru un ten auriu, o aglinjoara in stil baroc, sfaturi de machiaj ascunse intr-un buzunar camuflat, numai de tine stiut, si 9 farduri minunate intr-un sertar misterios.
Sus, un primer de ochi mititel, necesar potentarii unui machiaj de durata.
Daca nu ma credeti, va rog mult de tot dati dublu click pe imaginea de mai sus.
Produsele vor fi disponibile in Sephora incepand cu luna noiembrie, deci deocamdata...sunt nepretuite.
Eu le-am incercat numai la lansare si mi s-au parut minunate.

5 comentarii:

natty spunea...

wow e to die for:)!
o vreau - ma duc in pauza de pranz la sephora sa vad daca au primit-o
dar am vazut pe site-ul sephora si pe alte blog-uri ca mai sunt vreo 2-3 variante de truse noi din colectia asta french collection: de exemplu glamour to go 2 imi face cu ochiul:)
deci e clar sunt dependenta too faced :)

adela sirghie spunea...

natty, esti mereu foarte bine informata!
sunt trei variante, ai dreptate!
super toate trei...
Glamour Revolution avea cel mai chic design, cred ca de aceea m-a impresionat si am descris-o.

SoSheSays spunea...

Interesante si mai ales foarte dragute dar eu am avut o trusa de la too faced de care nu am fost foarte multumita, fardurile nu sunt bine pigmentate, glossurile de buze compacte sunt extrem de lipicioase...

adela sirghie spunea...

beauty, ce trusa ai avut?

SoSheSays spunea...

O trusa bej pe exterior cu oglinda incorporata si lumini de jur imprejurul oglinzii era f draguta...