marți, octombrie 6

L de Lolita Lempicka


Am primit de curand L de Lolita Lempicka. Este cea de a treia sticluta din acest parfum care mi-a subjugat definitiv simturile, la fel ca Flower Bomb si Wish de la Chopard. Dintre toate parfumurile de la Lolita(le ador pe toate!)acesta imi place cel mai mult. A fost lansat in Romania in urma cu 4 sau 5 ani, de catre firma Niran, iar de eveniment s-a ocupat prietena mea Corina Stoian, care acum lucreaza la Keune. A fost lansat in plina vara si a fost dragoste la prima vedere. Povestea parfumului mentioneaza o sirena care coboara pe fundul oceanului unde se afla cea mai de pret comoara: acest parfum. Povestea in sine este frumoasa, sirenele sunt unanim considerate personaje misterioase, sexy, putin salbatice, canta jelanii seara pe stanci, ce mai...un fel de Anna Lesko:)
Insa parfumul nu mi se pare ca are nimic comun cu aceasta poveste cu sirena in rochie de culoare corai. De aceea am ales sa scriu acest review in...plina toamna.
Este un parfum ametitor, dulce ca un amantlac consumat in budoir, plin de gelozii, palpitatii si voluptati de neimaginat pentru muritorii de rand.
Mie mi se pare ca miroase a Craciun: aduna toate dulciurile, bomboanele de pom, acadelele, turtele dulci, prajiturile cu mere si scortisoara, torturile si tortuletele, bezelele, inghetata, ciocolata simpla, ciocolata cu lichior, toarna un sac cu zahar vanilat peste ele si gata, ai acum o idee.
Este parfumul unei curtezane, asadar e un amestec de scortisoara, portocala amara, vanilie, esente de lemn pretios si mosc senzual
Daca are cineva vreo alta parere, o invit sa imi scrie.

12 comentarii:

zuza g spunea...

mie imi place mult de tot ultimul parfum lolita lempicka...SI LOLITA! are o sticluta superba...zici ca e fluturas si miroase diferit fata de tot ce a aparut pana acum la ei..este fresh si dulce in acelasi timp..
iata cum suna descrierea lui:

Si Lolita este un parfum al fericirii şi un elixir al dragostei, atingere şi blândeţea, ritmuri orientale florale întărit cu acorduri picante de bergamota, mandarin, piper roz, mazare dulce, elemi, patchouli, Tonka si chihlimbar. Parfumul a fost creat de Christine Nagel, Benoist Lapouza şi Benoit Lapouza. Fiecare din frunze este ca o formă de inimă şi reprezintă frumuseţea femeii, imaginaţia ei şi emoţiile femeii.

nu ca e foarte dragut? :)

adela sirghie spunea...

da, imi plac toate parfumurile de la lolita lempicka.
preferatul meu este insa L.
l-ai incerrcat, zuza G?

natty spunea...

eu am trei lolite (le premier parfum, o LE Amarena Whim, si inca unul in sticla verde)
L-ul l-am tot testat si imi place dar incerc sa ma abtin sa-l mai cumpar poate il primesc cadou si eu :)
tocmai am primit flowerbomb extreme si sunt f incantata!
a si am mirosit wish de la chopard la sugetia ta adela - imi place dar nu "to die for" :)

geanina spunea...

eu l-am incercat, iarna este un parfum deosebit si se pastreaza f bine pe piele, insa din pacate nu l-am mai achizitionat, probabil si pentru ca miros ca o prajitura daca nu ma dau cu el doar in sezonul rece...mai nou imi plac parfumurile fructate iar acesta are f multa vanilie in notele finale

Zuzele spunea...

hmmm...nu mai stiu ...cred ca l-am incercat, dar nu-mi mai amintesc cum miroase.. o sa-l testez din nou cu prima ocazie cand ajung la sephora

adela sirghie spunea...

pt natty: nici intre mine si wish de la chopard nu a fost dragoste la prima vedere.
Insa dupa un timp mi-a placut atat de mult incat...uite vreau si a treia sticluta.

adela sirghie spunea...

pt geanina: Bine ai venit pe beautynews, Geanina.
As vrea sa imi spui, daca iti mai amintesti, cum ai ajuns pe blogul meu.
Eu azi am mirosit toata ziua a prajiturele vanilate, desi a fost o zi calduroasa, insa da, ai dreptate, ar trebui pastrat pentru lunile frifuroase ale anului.

Alexa spunea...

Eu am cateva geluri de dus si creme de corp cu ciocolata, vanilie, ba chiar si samponul si balsamul miros a caramel cred. Drept urmare o sa incerc si eu parfumul, dar nu pe toate o data caci altfel risc sa devin..."diabetica" :)

geanina spunea...

dimineata in timp ce imi beam ceaiul detoxifiant :) tot navigand pe internet dupa niste pensule despre machiajul mineral am gasit site-ul manie si de acolo am ajuns aici :) imi place numele Adela si dupa ce am citit vreo 2 ore blogul tau, am decis sa ma alatur si eu conversatiei...mai ales ca mi-ai adus aminte de L si ma simt apropiata de voi prin prisma anumitor produse testate in comun

adela sirghie spunea...

ma bucur mult ca ai gasit beautynews si ai ramas aici!:)

adela sirghie spunea...

alexa, sa imi spui daca l-ai incercat, da?

White Charm spunea...

Nu am incercat acest parfum pana acum, dar descrierea m-a vrajit.
Mi-e pofta sa ii simt aroma dulce!

Te invit pe blogul meu> http://www.whitecharm.wordpress.com