luni, octombrie 5

TOP 10 by Adela Sirghie


M-am gandit astazi ca as vrea sa inaugurez o rubrica noua la beautynews si mi-am dat seama ca pana acum nu am niciun TOP 10. Aici vor aparea cate 10 produse care m-au impresionat in ultima luna. Iata cu ce mi-as umple eu luna aceasta beauty case-ul preferat(il aveti in imagine!), LaDuree pour Sephora:

1. fond de ten some kind-a gorgeous de la benefit
2. parfum de lacramioare L'erbolario
3. volumizer gene de la Eddie Funkhouser
4. mascara Bad Gal de la Benefit
5. Rexaline Hydra Lip Care
6. oja Tulipe Noire de la Chanel
7. fard de ochi Copper Touch de la Sisley
8. ulei normalizant ten gras dr Hauschka
9. Organics to go de la Juice Beauty
10. kit de machiaj Catwalk de la Cargo

Despre unele am scris, despre altele urmeaza sa scriu.

17 comentarii:

Camelcutza spunea...

foarte tare :)).poate n-ar fi rau sa faci si un top ten obiecte de beauty fara de care nu ai putea trai:P

madalina spunea...

sunt interesata de fondul de ten.

de unde il pot lua si cat costa?

apropo, duminica e targ la Scena, again... vii?

monica spunea...

adela,imi spui te rog cat costa parfumul de lacramioare?si fdt de la benefit,cam cat te tine?caci mi se pare tare mic :)

Ella Gheorghiu spunea...

Si Coralista unde e?au aparut acum 3 parfumuri de la Benefit.Iti plac?

adela sirghie spunea...

pt camy: eu ma gandeam ca de fapt noi toate putem trai fara aceste lucruri, fara nicio urma de indoiala. Insa viata noastra cred ca ar fi foaaaaaaarte foaaaaaarte saraca. A mea cel putin, ar fi secetoasa de-a dreptul:)

adela sirghie spunea...

gasesti acest fond de ten numai la sephora, ei sunt distribuitori exclusivi, costa 127 ron.

adela sirghie spunea...

pt monica: parfumul de lacramioare e 100 ron.
fdt are 9,5 gr, este mic, insa nu ai nevoie de mult pentru o aplicare.
il folosesc de o saptamana, ma dau zilnic, nu se prea vede ca am luat din el.
IMi este foarte greu sa fac o estimare, este prima oara can am un fdt cu aceasta consistenta.

adela sirghie spunea...

pt viorica: eu folosesc acest fard de obraz- coralista, din aprilie sau mai, iar la Top Ten am incercat sa pun produse aparute in ultima luna sau pe care le-am descoperit eu de curand.
mie imi plac foarte mult cele trei parfumuri de la Benefit, le-am descoperit pe la mijlocul verii, chiar am scris un mic review pe blog,despre cele trei fete cucuiete de pe Crescent Row, Leelee, Sophie si Gina.
Chiar folosesc doua dintre ele, Leelee si Gina. Cel mai mult imi place Sophie, pentru ca nu il am:(
tie care ti-a placut, Viorica?

Ella Gheorghiu spunea...

Gina mi-a placut cel mai mult...

monica spunea...

daca il folosesti de o saptamana si nu se vede ca ai luat din el inseamna ca e de bine :)tare l-as incerca... dar ce sti cand oi ajunge eu la bucuresti :( iar pe neincercate n-are rost sa iau,nu?
vreau sa-mi iau un scrub pt fata,dar nu stiu de care..ai vreo recomandare mai accesibila ca pret?ah si marea intrebare(poate ma fac de ras),scrubul si crema gomaj sunt acelasi lucru??

adela sirghie spunea...

draga Monica, inainte de a mai cumpara ceva pentru ingrijirea tenului, trebuie sa te duci la dermatolog. Tenul tau se schimba si aceasta schimbare trebuie tratata cu mare seriozitate. Probabil ca vei primi un tratament intern si extern, trebuie sa intrebi inclusiv daca ai voie sa folosesti gomaj.
Poate tenul tau va deveni acneic, poate va fi si mai sensibil si mai uscat decat a fost inainte de nastere... nu imi dau seama.
Trebuie sa ii pui dermatologului cat mai multe intrebari, pentru ca de exemplu daca ai acum tendinte acneice nu este deloc indicat sa iriti tenul cu scrub, sa provoci glandele sebacee.
Dupa ce tenul tau se va normaliza, pregateste-te pentru o sesiune serioasa de shoping de beauty.
xoxo, draga mea si astept sa imi dai vesti despre cum a decurs vizita la dermatolog:)

Alexa spunea...

Da, cu adevarat secetoasa...
Cum e acel Organics to go de la Juice Beauty?

monica spunea...

asa am sa fac adela! deocamdata nu cumpar nimic,doar caut,caci nu am bani...dar ma informez pentru cand o sa am buzunarele mai pline:)
nu m-am gandit ca tenul meu ar fi devenit acneic pt ca,cosurile de care iti spuneam sunt ca un fel de blande mici,care daca le strang iasa cate ceva...in schimb raman cu niste semne nu tocmai frumoase (gresala mea ca nu ma pot abtine sa le strang). eu credeam ca tenul acneic este acela cu cosuri "pureioase" sa zic asa(scuze pt descriere) din acest motiv nici nu ma gandisem sa merg la dermatolog ci am tot cautat tot felul de produse care sa-mi readuca tenul la normal.
oricum,o sa revin cu detalii despre vizita la dermatolog.pupici!

adela sirghie spunea...

alexa, incerc acum organics to go, sigur voi posta dupa ce mai trece un timp, sa ma edific pe deplin.

adela sirghie spunea...

monica, ce veste buna mi-ai dat!

Ella Gheorghiu spunea...

Am o curiozitate,in general ce culori preferi pt. manichiura?Am inteles k pt. pedichiura iti plac nuantele mai inchise.

adela sirghie spunea...

cel mai mult imi place sa port unghii rosii nuanta Moscou de la Peggy Sage.
Desi sunt impotriva "asorteurilor", recunosc faptul ca imi place sa asortez manichiura cu pedichiura.
O varianta mai soft pe care o folosesc daca mi se ingalbenesc unghiile, este pedi in culori puternice+ mani in oja transparenta.
Acum sunt la recuperare, deci: nici oja colorata, nici lac transparent, nici la maini nici la picioare.
Dar oftez cand ma uit ma Moscow...