joi, octombrie 15

sexy brunette


Brunetele sunt hot, au declarat fetele de la Vogue, si am toate motivele sa le cred, pentru ca ele sunt foarte bine informate intotdeauna. Dupa decenii in care s-a spus ca blondes have more fun, iata ca dictatura acestei culori se clatina de pe piedestalul de aur masiv, cu marketing perfect, pe care parea ca va sta forever. Asadar, nunatele inchise, brunetele, satenele medii si ciocolatiile revin in forta. Dupa ce Vogue a spus acest lucru, mii de fete se pare ca au scris redactiei, spunand ca saptamana viitoare vor trece de la blond la nunate inchise, misterioase, naturale.
Eu sunt una dintre blondele care a facut acest pas in urma cu doi ani- cred, si nu regret deloc.
Vi se pare o varianta buna?
Blondele de azi(considerate acum oh so last year!) sunt de fapt misterioasele brunete de maine?

21 de comentarii:

moni spunea...

eu sunt pt natural,motiv pt care nu m-am vopsit niciodata pana acum:) nu stiu de ce dar mereu am fost de parere ca unei femei ii sta cel mai bine cu culoarea ei naturala a parului.am auzit de la multi barbati ca prefera brunetele..dar tot dupa blonde intorc capul :) asa ca nu cred ca blondele o sa-si piarda din interes...mi se pare oarecum o prostie (sau sa fie fitzele??) ca daca au auzit ca se poarta brunetele sa sara toate blondele in actiune sa se vopseasca de maine...inseamna ca ele au stat blonde nu pt ca le placea si pt ca asta se purta...e o prostie! ok,e importat sa fi in pas cu moda,dar sa-ti si placa si sa te prinda moda respectiva! nu-i asa?

Alexa spunea...

Ma bucur!! :)
Si nici nu trebuie sa ma vopsesc.

SoSheSays spunea...

Ma bucur! Yeeeey!
:) Din pacate tot barbatii isi spun cuvantul si nu, nu cred ca ei prefera brunetele fata de blonde, din pacate! S-a facut vreun survey??

adela sirghie spunea...

bine ai venit, moni.
felicitari ca nu te-ai vopsit pana acum.
esti o raritate!
cred ca multe fete care se vopsesc blonde s-au saturat sa isi pandeasca radacinile negre sa creasca, eu in acest sens vad mai degraba renuntarea la blond.
cateodata ai nevoie de un impuls...

adela sirghie spunea...

alexa,
te-ai vopsit vreodata?
uneori intri in acest malaxor si te vopsesti in fiecare luna, nici tu nu iti mai dai seama si uiti sa te mai intrebi de ce.

adela sirghie spunea...

beauty, nu s-a facut niciun survey.
cred ca fetele s-au saturat sa aiba radacinile negre si parul uscat si casant de la vopseaua decoloranta.
Asa ca stilistii s-au gandit sa ne mai dea un mic sezon de respiro...

monica spunea...

adela... scuze ca te-am indus in eroare! m-am semnat cu monica pana acum,nu mi-am dat seama :)

Zuza O spunea...

Daca te-ai facut bruneta de doi ani sa inteleg ca poza de la Profil o tii de dragul vremurilor cand erai blonda? Mie mi se pare ca bruneta iti sta foarte, foarte bine!

Gabriela spunea...

Buna!prima data pe blog,desi recunosc, zilnic intru sa vad daca e ceva nou postat!am fost o satena fericita pana cand am vrut suvite blonde(erau subtiri, finute)...primele 3 luni am fost mai mult decat incantata, numai ca,am tinut mortis sa le refac(chiar dak nu era o diferenta brusca intre varfuri si radacina).Dupa ce le-am refacut aveam fasii blonde oribile asa ca am hotarat sa ma vopsesc un saten mai deschis...Multumita L'Oreal-ului am ajuns mai dechisa decat saten deschis!Dupa ce ca parul blond cere implicit mai mult machiaj,iti cam face fata palida.Am stat ceva timp mai dechis la par numai ca, intr-o zi ma uitam pe poze si nu-mi placea ce vad.M-am refacut saten si am realizat ca Dumnezeu ne creeaza cu o armonie si ca cel mai bine ne sta naturale!Iti multumim pentru tot ce scrii pt noi!pupici...

Ella Gheorghiu spunea...

Ma bucur ca se schimba acest trend...mie nu imi place culoare blond,mai ales blondul ala galben ca un pui se gaina sau alb alb..am niste colege care au un par atat de artificial..mi se pare ca aduce cu parul unei papusi..Fetelor,barbatii nu admira imaginea de papusa Barbie,ci o femeie puternica,cu o personalitate si o atitudine pe masura...Sunt satena si uneori ma mai vopsesc ciocolatiu,dar am fost si bruneta de 2 ori..mi se par mult mai senzualele persoanele cu un par sanatos nu neaparat vopsit..Am intalnit la facultate araboaice cu un par natural negru absolut superb ,atat de sanatos si stralucitor ca nu imi puteam lua ochii de la el..oare cum si-l mentin asa?

adela sirghie spunea...

monica, deci esti de doua ori binevenita:)

adela sirghie spunea...

pt zuza o: poza din profil imi este tare draga. Nu are legatura deloc cu culoarea parului sau cu vreun eveniment gen ziua mea, data casatoriei scl, dar e vorba de o zi senina care a marcat o cotitura in viata mea.
Ai mare dreptate(ca de obicei, draga mea o), am ezitat sa iti raspund prima oara cand mi-ai spus...la un moment dat o sa o schimb:)

adela sirghie spunea...

bine ai venit, Gabriela!
ma bucur ca mi-ai scris, si eu am ajuns blonda tot datorita unor intamplari asemanatoare.
Chiar vreau sa scriu un post despre cum m-am lasat ademenita sa devin blonda.
Apoi a intervenit rutina. Parca eram blonda dintotdeauna, trebuia doar sa vopsesc radacinile o data pe luna. Cred ca nu mai judecam bine:)
Pot sa te intreb cum ai ajuns pe beautynews?
Daca iti mai amintesti, desigur.

adela sirghie spunea...

viorica, am vazut si eu cateva araboaice splendide!
par, ochi, buze, tinuta... tot!
ma gandesc acum ca urmatoarea invitata de la personal beauty icon sa fie regina Rania! I se potriveste cuvantul "desavarsita", ca in 1001 de nopti.

Gabriela spunea...

Cum am ajuns pe beauty news?Vara asta vorbeam cu o colega despre cosmetice(fiecare isi marturisea noile achizitii si eu deveneam adepta celor naturale fara chimicale )si tot ce se invarte in sfera asta....si am inceput sa caut bloguri de beauty!De atunci zilnic intru sa vad daca e ceva nou!O duminica placuta:D!

adela sirghie spunea...

xoxo, Gabriela.

Alexa spunea...

Da, in vremea adolescentei mai rebele, am avut suvite rosii visinii. Erau dragute si interesant contrastul pe parul inchis aproape negru. Dar s-a intamplat intocmai cum ai spus si tu. Culoarea se decolora (e foarte greu de mentinut) si tot trebuia sa ma duc la salon sa le refac. Altfel incepeam sa arat...spalacit. Parul a inceput sa se degradeze, nu mai avea aspectul sanatos initial, desi vopseaua era de calitate si am ajuns intr-un final la concluzia ca nu prea merita.
Sincer acum sunt foarte circumspecta si mi-e teama sa ma mai vopsesc.

Chloe spunea...

Buna, iti urmaresc de foarte mult timp blogul, imi place stilul tau de a scrie - foarte fresh. sincer m-am saturat de bla-bla-urile din reviste motiv pentru care nici nu le mai citesc.risipa de banii!

Si eu sunt pentru natural, nu m-am vopsit niciodata pentru ca ador sa vad cum mi se schimba culoarea parului vara cand capata reflexii aurii si iarna cand se inchide spre saten inchis.

Cum arata parul meu fara vopsea? Este foarte matasos, sanatos, stralucitor si cel mai mult imi place ca imi ofera acel look natural dupa care tanjim toate

adela sirghie spunea...

Chloe, bine ai venit pe beautynews!
ma bucur mult ca urmaresti blogul meu, te mai astept cu comentarii si te invit cu mare draga si la testimonialul lunii octombrie.
Felicitari pentru decizia de a nu te vopsi, eu regret foarte tare perioada in care imi chinuiam parul, pentru ca nici nu arata foarte bine si plateam o groaza de bani la coafor pentru asta:(
in acest moment, cred ca numai daca ai multe fire de par albe ar trebui sa faci acest pas...

MadameCacharel spunea...

Întotdeauna mi s-au părut mai misterioase şi mai frumoase brunetele. Deşi am încercat să mă vopsesc în culori deschise (ca să mai schimb), tot la şaten închis am ajuns.

adela sirghie spunea...

bine ai venit pe beautynews, madamecacharel!
interesant nume:)