sâmbătă, octombrie 3

cameron. cameron diaz


De ce imi place de ea?
Cameron mi se pare o fata atat de vesela, ca ar insenina si o dimineata gri de sfarsit de noiembrie.
E frumusetea clasica de blonda cu ochii albastri, dar ea nu e deloc o frumusete clasica. E sportiva, vesela nevoie mare, cum am spus, si zglobie ca o veverita.
Are sanii mici si ea, deci se alatura clubului nostru.
In plus, e si foarte sincera: a recunoscut intotdeauna ca are probleme cu tenul(gras cu tendinte acneice)si ca uneori trebuie sa stea zile intregi in casa pana ii trec cosurile.

7 comentarii:

Suri spunea...

'Neata! E totusi o idee prea inalta, inaltimea nu e intotdeauna un avantaj daca nu e "purtata" cum trebuie. Am vazut-o intr-un film, nu mai retin numele, in care era in pantofi cu toc... parea ca o barza. Duminica linistita !

SoSheSays spunea...

Nu ma incanta Cameron Diaz in sensul ca nu reprezinta un model pentru mine.

felicia spunea...

mie imi era indiferenta( mi se parea ca semana f. bine cu o fata din satul bunicii mele!?),dar de cand a declarat ca nu vrea copii ca sunt deja prea multi pe lumea asta,mi se face lehamite de ea.Embargo total la filmele ei.

Celestial Dreamer spunea...

este o tipa ok, si mie imi place tocmai pt ca e relaxata si modesta, ceea ce e destul de rar in domeniu acesta

Alexa spunea...

Hmm trebuie sa recunosc ca ma surprind putin comentariile negative. Cameron mi se pare o femeie superba, radianta prin zambetul ei contagios si ochii clari, foarte naturala in atitudine. Cred ca e genul de femeie care stie sa se distreze atat la un party lipsit de fite, cat si pe catwalk si sa degaje doze generoase de optimism in jurul ei.

Probleme ei cu tenul sunt celebre, insa mie in filme mi se pare ca a avut intotdeauna o piele perfecta. Probabil dermatologii scumpi si tratamentele de calitate isi spun cuvantul.

adela sirghie spunea...

si eu am ramas putin surprinsa... insa de gustibus...

Magda spunea...

nu mi se para frumoasa dar are ea ceva...e naturala,haioasa,mereu cu zambetul pe buze...e Cameron Diaz