joi, octombrie 22

sa nu uitam nicicand sa iubim...glosurile!


Desi ador rujul rosu, cred ca este dificil sa il porti. Este, din punctul meu de vedere, ca minijupa: se vede orice imperfectiune, trebuie sa fii atenta mereu la pozitia picioarelor, zugravii fluiera dupa tine, daca trebuie sa te apleci ai o problema...si putetem continua cu acest folclor la nesfarsit.
Ce au in comun?
Rujul rosu si minijupa?
Devii foarte vizibila.
Cand port ruj rosu, trebuie sa fiu foarte atenta: sa nu mananc, sa nu beau decat cu paiul, daca parul ajunge pe buze, e un dezastru, se intinde...
Perfectiunea costa, stim cu toate acest lucru.
De aceea mi se pare extrem de linistitor sa accentuez ochii(= infinit mai putina bataie de cap) si sa aplic un gloss transparent, dupa ce am conturat buzele cu un creion intr-o nunata neutra.
Mie imi place nuanta naturala pe care o au buzele mele, de aceea imi plac glosurile transparente, care nu incarca foarte tare. Unul dintre favorite este Oligo 25 Levres de la Vichy, in nuanta fizzy roze. Este mititel, are o textura placuta si hidratanta, nu este foarte lipicios si imi potenteaza nunata mea naturala. Faptul ca este mititel, doar 6,5 ml nu este un defect, pentru ca il port in geanta pentru retusuri in timpul zilei, sau in buzunarul de la blugi daca plec fara geanta de acasa.
De fapt este glosul meu preferat in acest moment.
Este singurul produs din gama Oligo 25 pe care il folosesc, dar prietena mea Oana foloseste o crema de ochi din aceeasi gama si mi-a spus ca ii place foarte mult.

14 comentarii:

cmaria spunea...

Si eu ador glossurile, sunt fan-ul lor. Nu am avut pina acum nici un gloss Vichy (din gama oligo 25 am avut crema-gel pt ten mixt care mie nu mi-a mers deloc, desi am avut rabdare 1 sapt)si in general ce am avut de la vichy nu mi-a priit si nu prea mi-au placut nici texturile.Am avut si am mai multe marci, dar cel mai mult mi-a placut un gloss de la E.Lauder care la inceput dadea senzatia de racoritor pe buze (si nuanta era potrivita-naturala- si textura-nelipicioasa)

camelcutza spunea...

unde le-ai gasit?ca eu nu am vazut pana acum...

Ella Gheorghiu spunea...

Nici nu stiam ca au si gloss cei de la Vichy..am folosit crema Normaderm,gelul de curatare,un balsam de buze care a fost mai prost si decat unguentul de galbenele si fdt care e ok.Am cam avut dezamagiri cu Vichy in sensul ca nu faceau mai nimic sau poate aveam eu sperante mari..suna totusi tentant acest luciu..imi plac la nebunie luciurile de buze,mi se pare k ne fac buzele naturale si sunt mult mai sexy decat rujurile mate.Nu suport sa fie lipicioase puternic caci e rau dak ti se lipeste un fir de par..sunt putin hidratante aceste luciuri?

Unknown spunea...

Vai ce dragutel arata gloss-urile Vichy, chiar le-as da o proba! Sunt curioasa daca se gasesc si la noi, pentru ca nu le-am vazut la standurile Vichy. Sper sa nu fie doar simpatice, pentru ca pe rationamentul asta mi-am mai luat eu in trecut un set de 4 mini glossuri Lancome Juicy Tubes, care zac in baie, pentru ca sunt oribil de lipicioase, dense si se strang pe buze.

Unknown spunea...

Hihi, am uitat ca voiam sa mai spun ceva :D! Acum o saptamana am avut surpriza sa gasesc intr-o farmacie Dona balsamul de buze Carmex, dupa care multa lume de afara este innebunita. Este absolut superb, discret mentolat, foarte moisturizing si cu un luciu foarte frumos pe buze! L-a mai incercat cineva?

SoSheSays spunea...

Sincer nici nu stiam de existenta unui gloss de la Vichy. E foarte surprinzator cand se intampla pentru ca am impresia ca stiu toate produsele din Romania dar ma insel cu siguranta. O sa il incerc daca are tester daca nu oricum merge pe mana ta data viitoare. :)

adela sirghie spunea...

eu am gasit acest gloss de la Vichy intr-o farmacie.
Se intampla in urma cu un an cred, nu mai stiu ce farmacie era...
despre Carmex si eu am auzit ca este grozav, am o prietena care este un mare fan.
Eu nu l-am incercat pana acum.
Juicy Tubes si glosuile de la Estee Lauder arata senzational, dar eu nu le-am incercat nici pe ele pana acum.

Zuzele spunea...

da, eu am incercat carmex acum vreo 2 ani! se gaseste si la Gima Market. Am fost surprinsa cand l-am vazut acolo la raionul de cosmetice pentru ca tocmai urmarisem un documentar la tv despre istoria carmex. si intelesesem atunci ca nu se comercializeaza in romania. ai dreptate: ESTE FOARTE BUN! eu, de cand ma stiu, iarna am probleme mari de tot cu buzele care mi se crapa si se cojesc de la frig. am incercat n balsamuri de buze si degeaba. doar cu carmex am reusit sa trec cu bine peste iarna. bine ca mi-ai adus aminte:) trebuie sa-mi cumpar si eu. acum folosesc un balsam cu vitamina E de la body shop. este ok, dar nu la fel de bun ca si carmex.

Gaby spunea...

Şi eu ador rujul roşu, arăt foarte şic cu el, anulează efectul de "băieţel" pe care-l am datorită vestimentaţiei army-style (îmi plac combinaţiile de stil interzise.

Magda spunea...

nu stiam ca cei de la Vichy au si gloss-uri.arata dragut.eu caut un ruj bun de culoarea buzelor...

carmex am incercat si eu candva e foarte bun dar nu l-am gasit nicaieri.

unde este gima market?

adela sirghie spunea...

Magda, Gima Market este la Mall Vitan. La parter.

o-felie-de-liliac spunea...

dar cand au aparut glosurile vichy ? habar nu aveam :)
eu revin cu noua mea pasiune- glosurile clinique :)

Magda spunea...

eu nu am vazut pe nicaieri gloss-uri Vichy si nici produse de make-up de la roche posay

adela sirghie spunea...

Magda, si totusi ele exista:)
Probabil ca sunt doar in farmacii selectate, nu imi dau seama...