miercuri, octombrie 7

vreau volum la maxim


Produsele care dau volum parului sau genelor sunt dintre cele mai cautate. Sampoane care dau volum, spume care dau volum, lotiuni inteligente care dau parului volum daca le aplici la radacina, fiole care au efect wow, mascara pentru intensificat la maxim privirea si, in fine un produs de la Eddie Funkhouser care arata ca o mascara dar in loc de culoare neagra are culoare alba...nimic nu imi este strain nici mie.
Dar ce face un volumizer de gene cu culoare alb pastos? Sta frumos pe gene, le face albe (aici e un pic ciudat, dar explic imediat)le da volum si le alungeste. In plus, dupa ce aplici mascara negru intens, genele tale nu vor sta nici lipite, volumul va fi ceva de genul "mai mult de atat nu se poate draga fata", tusul este fixat si nu curge nici nu se faramitzeaza si nici nu ramane lipit pe pleoapa superioara ca la expozitie.
Am vazut ca sunt si mascara care au un capat negru si un capat alb, dar nu am incercat niciodata decat de la Eddie Funkhouser, pentru ca nu imi imaginez ca ar exista vreunul mai bun.

15 comentarii:

Butterfly spunea...

Am incercat eu de la L'Oreal acum cativa ani cand aparuse prima data rimelul acela cu doua capete, am fost multumita de rezultat doar ca nu reuseam sa acopar in totalitate primul strat de rimel alb, iar spre sfarsit imi dadeam numai cu partea neagra pentru a evita situatiile neplacute.

Unknown spunea...

Ai perfecta dreptate, Adela, volumul vinde cel mai bine! Dintre toate produsele care se promoveaza pe conceptul asta si pe care le-am incercat eu, foarte putine m-au convins.

Apropo de rimeluri cu doua capete, imi aduc aminte de 2 pe care le-am testat:

1. Mascara Maxi Frange de la Bourjois, care nu facea decat sa incarce si sa dea senzatia de picioruse de paianjen. L-am folosit de vreo 5 ori, dupa care a luat drumul gunoiului, atat de ineficient si deranjant mi s-a parut.

2. Double Extension Beauty Tubes de la L'Oreal (cel cu ambalaj rosu), pe care l-am cumparat de vreo 3 ori si la care as reveni cu placere. Mi-a fost greu sa ma acomodez cu el la inceput, dar dupa ce m-am prins ca mascara neagra trebuie aplicata destul de repede dupa aplicarea celei albe, am fost foarte multumita. Se pastreaza absolut intact pe parcursul intregii zile, iti imbraca genele perfect si le da un volum si o alungire grozave, nu curge daca te ploua (desi nu e waterproof)si nu murdareste pleoapa superioara, chiar daca transpiri sau ai tenul gras. La demachiere trebuie sa aplici un mic truc, fara de care s-ar putea sa ai probleme in a-l scoate de pe gene: trebuie sa lasi neaparat discheta cu demachiant pret de cateva secunde pe gene, ca sa se inmoaie mascara, iar apoi se curata perfect. Cei de la L'Oreal zic ca poti sa il demachiezi doar cu apa, dar nu m-a atras prea mult varianta asta.

Acum legat de mascara de la E. Funkhouser, chiar i-as da o proba dupa ce mi se termina YSL Faux Cils pe care il am acum. Mi se pare insa cam incomod faptul ca e distribuit de Amway. Se gaseste cumva si prin magazine sau trebuie sa il iei musai de la distribuitori?

camelcutza spunea...

eu am incercat rimelul cu un capat alb la mult timp dupa prima apaartie,si mi s-a parut bun,singura diferenta intre el si un rimel normal de volum-faptul ca genele sunt separate bine,nu se lipesc.in ceea ce priveste parul,nu cred ca exista produse sa-ti faca mare lucru,un 50% in plus volum,daca il si coafezi un 100%,dar eu dupa orice coafat,rezist 2 zile fara sa ma spal,ca ma mananca pielea capului de la fixativ,ceva de speriat

adela sirghie spunea...

pt Raluca: numai la distribuitori gasesti Eddie Funkhouser.
Am mai incercat cateva produse de la ei si mi-au placut, nu am ce sa le reprosez.

adela sirghie spunea...

camelcutza, nici eu nu suport fixativ, spuma sau gel, mi se imbacseste parul foarte repede.

Ella Gheorghiu spunea...

Si eu tot de la L'oreal l-am avut pe cel cu 2 capete si nu mi-a placut deloc,de fapt de acum 2 ani am renuntat complet la toate produsele l'oreal...Ai mare dreptate,Adela tot ce iti promite volum vinde.De fapt tot ce inseamna mai mult vinde...Clientul nostru mereu vrea mai mult.

adela sirghie spunea...

pt viorica:in afara de un creion de buze simply rose eu chiar nu am nimic de la L'Oreal
ai dreptate, nu imi amintesc sa imi fi placut ceva.
cu exceptia acestui creion, desigur.
tu ai avut vreo dfezamagire cosmeticacu L'Oreal?

Ella Gheorghiu spunea...

Acum vreo 4-5 ani am folosit fdt Infailible si e oribil!imi amintesc ca l-am folosit de cateva ori si desi nu imi venea sa-l arunc,a trebuit sa fac asta.Nici nu ar trebui sa se numeasca fdt,ci vopsea.Iti incarca atat de mult tenul,eu am si facut cosuri de la el,ziceai ca te dai cu vopsea,iti lasa urme si nu se poate intinde bine.E un esec total!De-alungul timpului,m-am lasat sedusa de reclamele lor tv si mai cumparam cate un rimel(cred ca le-am avut cam pe toate).Insa ti-am mai povestit ca de la un timp daca stau toata ziua data cu rimel,spre seara imi lacrameaza ochii.Si am incercat sa descopar cauza...refuz sa cred ca am ochii sensibili!Am tot incercat rimeluri de la Max Factor,Bourjois si mai nou Hypnose de la Lancome.Atunci mi-am dat seama ca nu mi se mai intampla sa lacramez,ft rar.Asa ca sigur rimelurile de la L'Oreal erau cauza..si am inceput sa ma intreb ce ingrediente folosesc ei,mai bine spus numarul lor de chimicale si care sunt sigur ca este destul de ridicat.Alte produse..hmm!Cu rujurile si luciurile am o problema caci mereu cate 4-5 si desi niciodata nu ajung sa le termin,mi se pare ca nu am destule...asa ca da,am folosit si de la L'Oreal.Am avut L'Oreal Glam shine 6h care imi trezeste amintiri urate,fiind un luciu intr-adevar de lunga durata,dar atat de lipicios incat daca se intampla sa ti se lipeasca o suvita de par,ziceai ca esti data cu super glue si nu glumesc.Am mai avut cateva rujuri,dar nu imi amintesc numele.Renumitul lor Color Riche nu l-am avut caci nu m-a tentat,iar acum am o fobie fata de L'Oreal...am ramas cu ata de multe amintiri neplacute datorate lor incat fug de tot ce inseamna aceasta gama.Ma ghidez dupa principiul ca mai bine sa imi cumpar mai rar,dar care sa merite..

Magda spunea...

SUNT DISPERATA DUPA VOLUM pentru ca nu am volum.produsele de styling imi ingrasa parul si oricum nu-mi rezista mult timp asa

adela sirghie spunea...

pt viorica: imi pare rau sa aud ca ai avut atatea experiente proaste.
nu prea cunosc produsele l'oreal, insa am mai auzit fete care spuneau ca le-au iesit cosuri dupa ce au folosit fdt de la ei.

adela sirghie spunea...

pt magda: asa este, si mmie produsele de styling imi ingrasa parul.
a doua zi este deja foarte lipicios daca folosesc spuma sau fixativ.
il prefer curat decat incarcat.

Ella Gheorghiu spunea...

In liceu aveam o profesoara de fizica de vreo 50 ani ft. cocheta si eleganta care avea un par absolut impecabil.Si ii statea bine si bruneta si blonda si roscata.In fiecare zi ,purta o tunsoare gen bob impecabila.nici un fir nu se misca si nu arata ca este data cu fixativ.Eu mai folosesc din cand in cand fixativ,dar nici pana acum nu pot sa fac sa imi stea asa.Arata nemaipomenit!Ma intreb adeseori cum ii statea asa perfect...si arata si sanatos..

Alexa spunea...

Si mie imi place volumul...
Cand vreau mai mult volum pentru par aplic cateva pufuri la radacini din spray-ul Sexed-up de la Tigi, din gama Catwalk. Mie nu mi se pare ca incarca deloc parul, nici nu il simt, insa efectele de volum se vad.
Apropo de par, o sa scriu maine si despre serumul Keune, dupa ce il mai folosesc o data. :)

Chloe spunea...

volum la maxim l-am obtinut cu un singur rimel - False Lash Effect Mascara, cred ca am folosit nenumarate branduri pana acum dar nici un rimel nu a reusit sa o ofere atata expresie ochilor mei.

iar fondul de ten Color Adapt de la Max Factor este o minunatie, acopera foarte bine iar pe ten nici nu se simte, este atat de fin

adela sirghie spunea...

eu am incercat doar 2000 calories de la max factor, ii dau nota 10!